website werkt niet meer na upgrade naar PHP 8.0

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pim Blijlevens

Pim Blijlevens

17/02/2021 21:53:02
Quote Anchor link
Ik ben beheerder van mierlogeldrop.nl. Ik heb nauwelijks programmeerkennis. Ik onderhoud een simpele statische website mbv Joomla. Dat is altijd goed gegaan totdat de host PHP 5.6 uitschakelde en verving door PHP 8.0. Nu is de site dus niet meer bereikbaar en ik heb geen idee wat ik moet doen om het weer werkend te krijgen. Ik kan nog wel bij de database (/phpmyadmin) en de DirectAdmin (:2222).

Is er iemand die hiermee kan helpen? Of iemand die kan wijzen waar ik dit moet zoeken of hoe het is op te lossen?
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 06:01:41
 
Adoptive Solution

Adoptive Solution

17/02/2021 22:05:54
 
Pim Blijlevens

Pim Blijlevens

17/02/2021 22:12:03
Quote Anchor link
Bedankt voor je reactie. Maar ik zou niet weten hoe of waar ik dat zou moeten doen. De pagina waar ik altijd inlogde om de site te bewerken (/administrator) werkt ook niet meer.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/02/2021 22:54:19
Quote Anchor link
Probeer eerst maar even of je kan terugschakelen naar PHP 7.4.
Ik neem aan dat je hosting die ook nog ondersteunt.

En anders is het een upgrade doen via FTP, door de nieuwe bestanden te downloaden en te uploaden.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.