web-stars

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

Full stack developer Python, React

Functie Jij als full stack developer komt binnen onze Technology afdeling te werken. Deze bestaat momenteel uit 15 man. De stack waarmee wij werken is voornamelijk Python, Javascript, React en GraphQL. Binnen deze afdeling wordt er met multidisciplinaire teams gewerkt aan verschillende projecten. Projecten duren vaak langer dan 3 maanden en je bent van begin tot eind vaak betrokken. Naast dat je als full stack ontwikkelaar aan de slag gaat ben je ook Consultant. Dit betekent dat je ook klantcontact hebt in je rol en werkshops geeft. De verhouding tussen deze werkzaamheden zijn ongeveer 70% development en 30% consultancy. Een

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer wanted!

Functie Because of the growth within the company, we are looking for reinforcement in the devlopmenttean. As a back-end developer you build the company software that helps us with the primary processes. A fun (internal) project in which you continuously develop the software! You will work in a small team, we have daily stand-ups and a scrum session every fortnight, led by our Scrum Master. During these sessions, you get the opportunity to present your ideas and discuss them with your fellow developers and the Product Owner. Within the development teams, we use Trello, Gitlab, Jiira, Confluence and Boockstack. They

Bekijk vacature »

Back End Developer

As a Back End developer at KUBUS you will be developing the (web) application and services of BIMcollab. You have a focus on the back end of our software, for which we mainly work with C# and .NET. We use a full-stack approach, which means that in addition to the back-end, you will also help with other parts of the code. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact

Bekijk vacature »

Junior Front end developer Onderwijssoftware

Functie Als Junior front end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Front-end developer (HTML, CSS, SASS, JavaScript)

Functie Momenteel zijn we voor ons Digital team op zoek naar een (medior) Front-end developer. Samen met je collega’s werk je in een Agile/Scrum omgeving aan de ontwikkeling van onze webapplicaties, websites en andere oplossingen. Je draagt bij aan een sterk ontwikkelproces waarin kwaliteit voorop staat. Hiervoor ben je niet alleen bezig met eigen code maar ook code reviews van andere collega’s. Ben jij graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in je vakgebied en wil je deze toepassen voor diverse projecten? Dan komen wij graag met je in contact! Eisen • HBO werk- en denkniveau • Minimaal 2

Bekijk vacature »

Senior PHP developer/ Software Architect

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jouw team van vier collega .NET developers is verantwoordelijk voor het bouwen van de ETL processen van jouw nieuwe werkgever. Op dit moment wordt de front-end gedaan door een extern team van professionals. Echter wilt jouw nieuwe werkgever graag intern deze kennis uitbreiden en heeft dan ook de ambitie om dit voor het eind van het jaar intern te gaan aanpakken. Dit betekend dat jij als .NET ontwikkelaar de ideale kans krijgt om jezelf samen met jouw collega’s te ontwikkelen als full stack developer. Als .NET ontwikkelaar werk jij bij deze gave werkgever met C# .NET, SQL, JavaScript, REST

Bekijk vacature »
Fabian webstars

Fabian webstars

03/06/2015 12:19:07
Quote Anchor link
Hallo allemaal
wat vinden jullie van mijn website?
http://web-stars.nl

als jullie nog tips hebben voor script en design / ideeën voor scripts en design
hoor ik het super graag! de teksten zijn gewoon opvul teksten, als je voor de teksten iets leuks weet hoor ik het ook graag! het is een website die vooral gedoeld is om snel een songtekst te vinden en om iets leerzaams te vinden. die pagina's moet ik nog afmaken en verbeteren, als je een ideeën of tips voor die pagina's hebt, zoals ik eerder benoemde altijd welkom!

Volgens mij heb ik bijna alle bugs waar je echt last van hebt er uit kunnen halen, maar ik weet het niet zeker, als er een bug is zal ik die zeker proberen op te lossen. dus vertel dat aub ook!

Met vriendelijke groet
Fabian (Web-stars)
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 11:32:27
 
Paco de Wulp

Paco de Wulp

03/06/2015 20:22:23
Quote Anchor link
Lijkt op zich een prima website. Mooi !

Nu nog wat interessante inhoud, want die bepaalt uiteindelijk op je bezoekers krijgt.

Enkele kleine opmerkingen:
Ik keek alleen even naar aanmelden...
1) Indien ik een te kort wachtwoord invul, worden direct ook alle andere velden weer gewist.
2) Als ik niets invul en druk op aanmelden loopt het ook niet goed
Bij forum verschuift de 'header' ten op zichte van de de andere pagina's
 
Eddy E

Eddy E

03/06/2015 21:13:04
Quote Anchor link
Ik heb alleen gekeken naar het algemeen:
- prima uiterlijk. Goed te lezen
- euh... wat moet ik hier? Wat kan ik doen? Leuke dingen? Zoals? 5 seconden en ik was weg... wat was er te doen? Songteksten? Kom op: "google" > "lyrics *enter titel hier*" Meer niet!

Qua uiterlijk dus prima, maar wat betreft inhoud moet er nog heel wat gebeuren.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

03/06/2015 21:19:04
Quote Anchor link
- zoekfunctie is kapot
- "email" adres...
- sommige pagina's hebben geen titel
- geen clean URLs
- meer dan 25 songteksten? ik zie er maar 1?

:/

EDIT: anders zet deze er ook ff bij :].
Gewijzigd op 03/06/2015 21:20:50 door Thomas van den Heuvel
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/06/2015 22:58:49
Quote Anchor link
@Thomas, volgens mij is de site nog niet officieel open. De topicstarter zegt dat het nu opvulteksten zijn.

Verder is het ook handig om te weten dat er op songteksten ook copyright zitten. Deze zijn geregeld via de BumaStemra.
 
Klim geit

klim geit

04/06/2015 09:59:54
Quote Anchor link
Stylesheets na de </html> hebben vrij weinig zin.
http://web-stars.nl/profiel.php?id= geeft een eindeloze refresh.
Gewijzigd op 04/06/2015 10:01:01 door klim geit
 
Fabian webstars

Fabian webstars

04/06/2015 21:16:53
Quote Anchor link
bedankt voor jullie reacties ik zal der zeker wat mee doen!!
@paco, bedankt
1) dat is inderdaad een handige om te veranderen!
2) ik probeerde het te fixen, maar het wil niet zo goed lukken. dit weekend word ik extra bij geschoold voor php en dan zal k ook kijken naar die fouten. de errors an sich doen het allemaal wel goed volgens mij

@eddy bedankt, ik ga de inhoud nog veranderen!!

@thomas
1) klopt wordt op het moment aan gewerkt, maar wil nog niet zo lukken :(
2)haha is veranderd! :)
3) pagina titels waren voor geen prioriteit. had nog veel dingen te doen! maar ik zal het nu veranderen
4) wat bedoel je met clean urls?
5) -> @Aar, klopt hij is nog niet af!

Toevoeging op 04/06/2015 21:17:43:

en de eindeloze refresh zal ik proberen weg te werken, zal wel lukken :)


Toevoeging op 04/06/2015 21:20:07:

en iemand zei een keer tegen me dat mn website sneller zou zijn als ik css links die geen prioriteiten hebbe beter onderaan geplaatst kunnen worden. vond het wel een beetje gek

Toevoeging op 04/06/2015 21:20:49:

én thomas is goed ik zal hem erbij zetten :P :D
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

04/06/2015 21:40:56
Quote Anchor link
Fabian webstars op 04/06/2015 21:16:53:
4) wat bedoel je met clean urls?


URLs die voor mensen leesbaar zijn èn enige betekenis hebben, bijvoorbeeld, in plaats van: /theateam.php zoiets: Google op "the a team lyrics", je krijgt dan meteen een aantal sites terug met een goede/betere naamgeving:

www.songteksten.nl/songteksten/360647/ed-sheeran/the-a-team.htm
www.azlyrics.com/lyrics/edsheeran/theateam.html
www.metrolyrics.com/a-team-lyrics-ed-sheeran.html

De opbouw van de URL is dus zoiets: lyrics/<artiest>/<nummer>

Hierin zit een zekere structuur. Je zoomt steeds verder op de informatie in.

Op /lyrics zou je een alfabetische lijst van artiesten kunnen zetten.
Op /lyrics/<artiest> zou je een lijst van albums / nummers kunnen zetten.
Totdat je dus uiteindelijk uitkomt bij de juiste informatie, simpelweg door het volgen van de URL(opbouw).
 
Fabian webstars

Fabian webstars

04/06/2015 22:07:02
Quote Anchor link
ooh zo, dat zal ik veranderen ja! Bedankt, nooit zo bewust over na gedacht.. Dat ga ik wel doen als ik met de inhoud bezig ga :)
 
Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

05/06/2015 11:07:26
Quote Anchor link
Heb zo'n vermoeden dat de <title>-tag in de head mist.

Logo is niet klikbaar, zijn genoeg mensen die erop klikken als ze naar de homepagina willen.

En verder zou ik nog een kijken naar die animatie op de homepagina, dat gele past niet bij je design.

Maar het design en voorderest alles vind ik er zeker goed uitzien! ;)
Gewijzigd op 05/06/2015 11:08:12 door Marthijn Buijs
 
Fabian webstars

Fabian webstars

05/06/2015 13:49:11
Quote Anchor link
@maarten
ik was een beetje bang dat ik het te groen zou maken, maar zal ik het dan toch groen maken?
en ik zal hem ook een beetje margin-bottom geven. voor de ruimte enzo

title tag mist ja. die heb ik nu allemaal ingezet.

op het moment zijn er ook een paar nieuwe foutmeldingen toegevoegd. ben daar ook nog steeds mee bezig!


Toevoeging op 05/06/2015 15:36:06:

kleuren van de animatie zijn ook veranerd, graag hoor ik wat jullie nu van de animatie vinden
 
Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

05/06/2015 15:36:21
Quote Anchor link
Ziet er goed uit!
 
Fabian webstars

Fabian webstars

05/06/2015 22:52:32
Quote Anchor link
Bedankt, blij om te horen!
k ga op het moment ook bij profiel een functie maken dat als je bent ingelogd, je een een soort blog kan schrijven

voorbeeld: een soort twitter idéé
 
Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

05/06/2015 23:20:59
Quote Anchor link
Klinkt als muziek in mijn oren :)
 
Fabian webstars

Fabian webstars

28/06/2015 12:31:46
Quote Anchor link
heb de fucntie om een blog te schrijven samen met iemand gemaakt, op profiel nu ook laatst gezien, email alleen zichtbaar bij ingelogde gebruiker. pagina's toegevoegd songteksten ietsje verder mee en ben nu met een aantal vrienden aan het kijken voor bugs.

Zoekfunctie wil voor geen meter lukken, dus als iemand tijd en zin heeft om me daar mee te helpen hoor k het graag!!
Gewijzigd op 28/06/2015 12:32:05 door Fabian webstars
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/06/2015 13:46:00
Quote Anchor link
Waar loop je op vast, als ik mag vragen?
 
Fabian webstars

Fabian webstars

28/06/2015 17:19:31
Quote Anchor link
het hele zoekscript, kweet niet hoe ik moet beginnen, welke codes ik moet gebruiken, etc ben nog niet zo goed en ervaren :(
 
Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

12/07/2015 14:04:26
Quote Anchor link
Je website is beetje gehacked..
http://web-stars.nl/muziek/muziek.php
Gewijzigd op 12/07/2015 15:22:38 door Marthijn Buijs
 
Fabian webstars

Fabian webstars

14/07/2015 01:15:05
Quote Anchor link
omg maarten xD
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.