Welke muziek tijdens programmeren?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Infrastructure Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12945 Introductie Our client is one of the most innovative companies within the Netherlands. Currently we are looking for an Infrastructure Platform Engineer. Within this role you will be developing the infrastructure. Functieomschrijving Within this role you are responsible in the development of our distributed data and compute platform infrastructure. You will design, develop and implement new features and fixes. Next to this you will integrate and configurate other packages that supports the development of tuning applications within the organisation. You will support customer sites remotely. Design and implement the

Bekijk vacature »

Front-end Angular developer

Functie In jouw rol als Front-End developer werk je samen met de backend developers om middels tweewekelijkse sprints het platform naar een hoger niveau te tillen. Hiernaast heb je affiniteit met data en werk je graag samen met het team om de gegevensintegriteit en -beveiliging te waarborgen, om ervoor te zorgen dat de gebruiker wereldwijd de beste SaaS-services heeft. Deze organisatie heeft meer dan 100 mensen in dienst, waarvan er 45 in Nederland werken. Het ontwikkelteam bestaat uit 10 mensen en is verdeeld in 2 scrumteams. Het eerste team bestaat uit Java en Scala ontwikkelaars. Het tweede team, waar jij

Bekijk vacature »

Back-end PHP Developer

Dit ga je doen Her- en uitbouwen van het inhouse softwareplatform dmv PHP; Onderhouden van bovengenoemd platform in PHP; Sparren met het team; Meedenken over nieuwe functionaliteiten, security etc; Jouw input leveren aan het proces door op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen etc. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de omgeving van Alkmaar, levert wereldwijd oplossingen op het gebied van IT. Dag in dag uit werken zij met veel passie aan hun product waarmee ze streven naar verbeteringen binnen zorg. Voor onze klant zijn we op zoek naar een medior PHP Developer. Je komt te werken

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Onze klant is sinds 2 jaar actief als adviseur en bemiddelaar in de verzekeringsmarkt. Sindsdien proberen zij deze slapende markt flink wakker te schudden. Dit willen zij doen door het bouwen van slimme vergelijkers op hun eigen website en die van partners. Het bedrijf wil continu voorop lopen, zodat consumenten eenvoudig de verzekeringen kunnen vinden die het beste bij ze past. Functieomschrijving Als Front-end Developer werk je aan vergelijkingsmodules die consumenten dagelijks gebruiken bij het vergelijken en afsluiten van verzekeringen. Je vindt het leuk om samen te werken met de product owner, bestaande modules te verbeteren en nieuwe vergelijkers "from

Bekijk vacature »

Junior / Medior C# .NET ontwikkelaar in Brabants t

Bedrijfsomschrijving Ben jij een gepassioneerde C# .NET ontwikkelaar met een voorliefde voor hardware? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Bij ons bedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een team van sociale en enthousiaste techneuten die er elke dag naar streven om onze eigen ontwikkelde software nog beter te maken. Het team van ongeveer 10 team medewerkers maakt zich hard om de interne processen gestroomlijnd te laten verlopen. Functieomschrijving Als lid van ons hechte en behulpzame team word je betrokken bij diverse projecten. Daarbij krijg je te maken met data-analyses, content en de logistieke

Bekijk vacature »

Productontwikkelaar Food

Wat ga je doen Als Productontwikkelaar Food ga je nieuwe producten ontwikkelen en bestaande producten verbeteren. Je bent hierbij betrokken bij het gehele proces: van productconcept naar proefreceptuur, het realiseren va het product (op kleine schaal) en het testen van producten in een productieomgeving. Verder: Bewaak je de status van verschillende fases van productontwikkeling en lever je tijdig de benodigde data aan Ben je bezig met de optimalisatie van oude en nieuwe recepturen Begeleid of organiseer je proefsessies (sensorisch onderzoek) in het team en/of bij klanten Onderhoud je contacten met de klanten, leveranciers van grondstoffen e.a. externe partijen Houd je

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe software; Het ombouwen van de bestaande software; Zowel back- als front-end software ontwikkelen; Het testen; Het implementeren van de volledig geteste software; Het verzorgen van nazorg en het oplossen van bugs; Het opstellen en bijhouden van procesdocumentatie; Je draagt bij aan het agile/scrum processen van het team. Hier ga je werken Ongetwijfeld heb je een of meerdere producten van deze organisatie in huis. Het proces erachter, daar ben je ongetwijfeld minder bekend mee. Deze opdracht geeft je de kans meer over dit proces te weten te komen en een mooie bijdrage te

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij graag aan de slag als C# ontwikkelaar en jouw skills verder ontwikkelen? Zoek niet verder! Als C# ontwikkelaar ga je aan de slag met de volgende taken: (verdere) ontwikkeling van de software voor de interne processen binnen een .net omgeving; optimaliseren van de dataprocessing; ontwerpen en implementeren van zowel desktop- als web-programmatuur; ontwikkeling van tools ten behoeve van consultants en klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Den Bosch. Zij ontwikkelen business intelligence software voor een specifieke branche. Dit houdt in dat zij dashboards ontwikkelen

Bekijk vacature »

C# Developer

Functie omschrijving Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Veghel zijn we op zoek naar een C# developer. Word jij blij van ontwikkelen in C# en .NET? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uit gaan zien: Door middel van ASP.NET, MVC Framework en C# ga je webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen. Je zorgt voor de optimalisatie van bestaande software en de automatisering van bedrijfsprocessen. Op basis van de wensen van de klant ga je samen met je collega's ga je op zoek naar de juiste oplossingen en je gaat dit uitwerken tot een mooi eindproduct. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Front end developer Zorgplatform

Functie Jij als Front end ontwikkelen zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar, 1 Python developer en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De Marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult als Front ender dus voornamelijk bezig zijn met het verbeteren van onze interfaces op onze verschillende producten. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere

Bekijk vacature »

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »

Java Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Tobias Tobias

Tobias Tobias

06/09/2010 19:52:03
Quote Anchor link
Dalando De Zuil op 06/09/2010 18:34:01:
Teringherrie. :P


Sommige goed opgevoede mensen zeggen dan: Dat is niet helemaal mijn smaak
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 09:01:54
 
Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

06/09/2010 19:58:22
Quote Anchor link
Niek s op 06/09/2010 19:08:40:
Dalando De Zuil op 06/09/2010 18:34:01:
Teringherrie. :P


Bek dicht.


Waarom deze reactie zo grof? :o
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

06/09/2010 20:05:00
Quote Anchor link
Dalando De Zuil op 06/09/2010 19:58:22:
Niek s op 06/09/2010 19:08:40:
Dalando De Zuil op 06/09/2010 18:34:01:
Teringherrie. :P


Bek dicht.


Waarom deze reactie zo grof? :o


Actie en reactie...
 
- -

- -

06/09/2010 20:22:08
Quote Anchor link
Dalando De Zuil op 06/09/2010 19:58:22:
Niek s op 06/09/2010 19:08:40:
Dalando De Zuil op 06/09/2010 18:34:01:
Teringherrie. :P


Bek dicht.


Waarom deze reactie zo grof? :o


LOL, vraag je dat serieus? xD

#koffiehoek
 
Niels K

Niels K

06/09/2010 20:55:57
Quote Anchor link
Quote:
Three Days Grace

Win!

Time of dying:D:D

I willl not die, i wait here for u.. Yeaa..
Daarnaast vind ik pinacolada boy van baby alice wel nice:D
En headhunterz ramt hier ook wel eens de speakers uit. Maar meestal programmeer ik zonder muziek.
 
Ama saril

ama saril

09/09/2010 14:36:21
Quote Anchor link
zelf zet ik meestal gorillaz, alanis morisette of anouk op. Maar heb ook vaal helemaal geen muziek op omdat ik dan teveel naar teksten ga luisteren en daar raak ik in de war van.
 
Niels K

Niels K

09/09/2010 14:39:52
Quote Anchor link
Inderdaad.. Dat probleem heb ik ook:)
 
John Cena

John Cena

22/09/2010 13:17:41
Quote Anchor link
Gewoon, keihard piratenmuziek!
 
Chris -

Chris -

22/09/2010 13:36:22
Quote Anchor link
Ama saril op 09/09/2010 14:36:21:
zelf zet ik meestal gorillaz, alanis morisette of anouk op. Maar heb ook vaal helemaal geen muziek op omdat ik dan teveel naar teksten ga luisteren en daar raak ik in de war van.


Multitasken for the win! Meezingen/neurien met de tekst en typen wat je denkt, zo moeilijk is dat toch niet? Word wel wat lastig als je de code wilt nalezen als je aan het headbangen ben met een ruig nummer (plus koppijn na een tijdje lol!).
 
Justin S

Justin S

22/09/2010 15:04:02
Quote Anchor link
Heel erg verschillend, ligt echt aan m'n bui (oftewel: of iets lukt of niet..).

Lounge: Supperclub, Hotel Costês, Hed Kandi en Buddha Bar
Electronisch: Sensation, Housequake, Bloomingdale
HipHop: Bijna alles Top-Notch artiesten (Winne, the opposites e.d.), Jason Derulo, Jay Sean en N*E*R*D
Pop: Valerius, Justin Nozuka, Jamie Cullum, Justin Timberlake, Rihanna, Train en Jason Mraz
Jazz: Giovanca, Waylon, Raul Midon, Wouter Hamel

Héél breed dus :-)!
 
Ama saril

ama saril

23/09/2010 09:04:27
Quote Anchor link
Chris Horeweg op 22/09/2010 13:36:22:
Ama saril op 09/09/2010 14:36:21:
zelf zet ik meestal gorillaz, alanis morisette of anouk op. Maar heb ook vaal helemaal geen muziek op omdat ik dan teveel naar teksten ga luisteren en daar raak ik in de war van.


Multitasken for the win! Meezingen/neurien met de tekst en typen wat je denkt, zo moeilijk is dat toch niet? Word wel wat lastig als je de code wilt nalezen als je aan het headbangen ben met een ruig nummer (plus koppijn na een tijdje lol!).


Ik ben super php naab. Code typen is al moeilijk zat, als ik dan ook moet meezingen komt er niks uit ;P
 
Tim Fendt

Tim Fendt

27/09/2010 10:08:13
Quote Anchor link
Nog steeds geen hardcore gezien :O

Bij deze dan: Hardcoreradio.nl 24/7
 
Moe BE

Moe BE

27/09/2010 10:19:05
Quote Anchor link
Geef mij maar: Metal, Hardcore, Punk, Hardrock, Emocore. Zo lang er maar stevig guitaarwerk in zit.
 
Ama saril

ama saril

29/09/2010 12:18:27
Quote Anchor link
Moe BE op 27/09/2010 10:19:05:
Geef mij maar: Metal, Hardcore, Punk, Hardrock, Emocore. Zo lang er maar stevig guitaarwerk in zit.


Wat is emocore? is dat hardcore waar iedereen depressief is :P?
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

29/09/2010 12:25:43
Quote Anchor link
volgens mij zoiets als nirvana. Net het unplugged-album binnen. Heerlijk
 
Jelmer -

Jelmer -

29/09/2010 13:12:56
Quote Anchor link
heeft niemand meer last.fm ofzo?
 

29/09/2010 13:37:46
Quote Anchor link
Jelmer rrrr op 29/09/2010 13:12:56:
heeft niemand meer last.fm ofzo?


last.fm is toch niet gratis meer? En dan heb je sowieso ook best wel een bepaalde richting meestal...
 
Stefan van der Hijden

Stefan van der Hijden

05/10/2010 14:29:17
Quote Anchor link
Rap, EminEm, Biggie, The Game,
 
Joakim Broden

Joakim Broden

05/10/2010 16:58:00
Quote Anchor link
Moe BE op 27/09/2010 10:19:05:
Geef mij maar: Metal, Hardcore, Punk, Hardrock, Emocore. Zo lang er maar stevig guitaarwerk in zit.


Sinds wanneer zit er in Hardcode gitaar werk?

Hardcode is een beetje op de tafels beuken niet meer en niet minder.

Wat betreft Emocore: ik zou zeggen 'Bring me the Horizon'..
 
Niels K

Niels K

05/10/2010 19:08:58
Quote Anchor link
Quote:
Hardcode is een beetje op de tafels beuken niet meer en niet minder.

Haha, nu zie ik het echt voor me: Angerfist zit even op ikea tafels te rammen.. Haha..:)
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.