Welke muziek tijdens programmeren?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

IoT Software Developer PHP

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een IoT software developer met kennis van PHP. In deze rol wordt je verantwoordelijk voor het vernieuwen van het multimedia platform van een super tof bedrijf in Breda. Je gebruikt PHP als programmeerlaag, en bent in staat om de helicopterview te pakken / projectmatig te werken. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "intern" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in het moderniseren van het platform door het deels opnieuw op te zetten of

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

Back-end developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde SQL Developer/ functioneel consultant. Jij wordt verantwoordelijk voor zowel het ontwerpen en implementeren van SQL-databases als voor het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen van een organisatie en het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Ontwerp en implementatie van SQL-databases: Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Analyse van bedrijfsprocessen: Je analyseert de bedrijfsprocessen van de organisatie om de behoeften van de klant te begrijpen en te vertalen naar

Bekijk vacature »

Delphi developer

Functie Als Delphi developer ga jij aan de slag in een team met twee andere ervaren Delphi programmeurs waaronder de Hoofd programmeur. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van jullie bestaande applicatie. Daarnaast zijn jullie verantwoordelijk voor het onderhouden van deze applicatie en het oplossen van eventuele bugs. Eisen - HBO werk en denk niveau; - Minimaal één jaar ervaring met Delphi; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; - Jij bent zelfstandig, maar kan ook in team verband werken. Aanbod - €3000,-- €4000,- op basis van jouw kennis en ervaring; - 8% vakantiegeld;

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een development team met één Senior .NET developer en één junior .NET developer. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit moment veel gebruik van .NET met ASP.NET. Komend kwartaal gaan wij wel gedeeltelijk overstappen naar .NET Core. Verder werken wij ook met SOAP, REST, JSON, HTML5, CSS3

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van IT Operations Manager! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van

Bekijk vacature »

Infrastructure Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12945 Introductie Our client is one of the most innovative companies within the Netherlands. Currently we are looking for an Infrastructure Platform Engineer. Within this role you will be developing the infrastructure. Functieomschrijving Within this role you are responsible in the development of our distributed data and compute platform infrastructure. You will design, develop and implement new features and fixes. Next to this you will integrate and configurate other packages that supports the development of tuning applications within the organisation. You will support customer sites remotely. Design and implement the

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een gewaardeerde werkgever in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om

Bekijk vacature »

Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Samenwerken in een team van 10 collega's; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg waar jij de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je gaat projecten vanaf het begin tot het eind begeleiden. Je sluit aan bij meetings met klanten om hun processen in kaart te brengen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

05/10/2010 19:46:23
Quote Anchor link
Niels Kieviet op 05/10/2010 19:08:58:
Quote:
Hardcode is een beetje op de tafels beuken niet meer en niet minder.

Haha, nu zie ik het echt voor me: Angerfist zit even op ikea tafels te rammen.. Haha..:)


Het zit soms wel in clips verwerkt (vind ik):
Nachtmahr - Deus Ex Machina
Laibach - Tanz mit laibach
Rammstein - Links 2-3-4
Pink Floyd - Another Brick in the Wall
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 16:17:16
 
Niels K

Niels K

05/10/2010 20:52:27
Quote Anchor link
Sinds wanneer is rammstein hardcore?
 

05/10/2010 20:57:34
Quote Anchor link
Oh, dat hardcore was me helemaal ontglipt, het ging mij om die
Afbeelding
(verdomd dure ikea tafel), dat zag ik zegmaar voor me.. In een aantal clips.
Eigenlijk geen van bovenstaande is hardcore denk ik...
(Pink floyd al helemaal niet... We don't need no education
We dont need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave them kids alone
)
 
Niels K

Niels K

05/10/2010 20:59:05
Quote Anchor link
inderdaad:)
 
Moe BE

Moe BE

08/10/2010 08:41:02
Quote Anchor link
Oetzie en mijn achternaam op 05/10/2010 16:58:00:
Moe BE op 27/09/2010 10:19:05:
Geef mij maar: Metal, Hardcore, Punk, Hardrock, Emocore. Zo lang er maar stevig guitaarwerk in zit.


Sinds wanneer zit er in Hardcode gitaar werk?

Hardcode is een beetje op de tafels beuken niet meer en niet minder.

Wat betreft Emocore: ik zou zeggen 'Bring me the Horizon'..


Ik heb het hier wel over goeie hardcore en niet zo van die klakskes muziek.
 
Toby hinloopen

toby hinloopen

10/10/2010 01:43:25
Quote Anchor link
http://gamebuster.tweakblogs.net/blog/5193/een-muziekfabriek-uit-canada.html

Hier had ik gepost over mijn recente ontdekking. Prachtige electronische muziek van allerlei genres, allemaal door 1 gast. Vele albums zijn gratis, anderen kosten een paar dollar.

In de bovenstaande post staan enkele voorbeelden van zijn nummers, allemaal gevuld met ("legale") download links en naam van album.
 
Teun Hesseling

Teun Hesseling

14/10/2010 15:32:14
Quote Anchor link
op stage luisteren we gewoon naar radio veronica, verder luister ik naar nightwish,within temptation, delain, soms wat epica , verder gewoon mettalica, linkin park , pink floyd en nickelback sinds kort. en alles wat daar op lijkt eigenlijk, wat weer uit komt op radio veronica :p btw 6 maart 2011 within temptation in de oosterpoort in groningen , toevallig meer mensen die heen gaan?
 
PHP Scripter

PHP Scripter

04/09/2011 20:26:30
Quote Anchor link
Toch even dit topic omhoog schoppen :)

Uit ervaring kan ik zeggen dat alleen muziek tijdens het programmeren/ontwerpen het beste werkt, de talks van de dj leiden nogal af. Daarom luister ik altijd Pro FM of muziek vanuit mijn eigen collectie; (Dirty) House, Dance, Hits top40.
 
Maarten PHP

Maarten PHP

04/09/2011 20:35:24
 
PHP Scripter

PHP Scripter

04/09/2011 21:22:25
Quote Anchor link
Sorry, dat vindt ik dan weer geen goede productie ;)
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

04/09/2011 21:24:18
Quote Anchor link
Dit is meer mijn smaak: youtubeyoutube
 
- SanThe -

- SanThe -

04/09/2011 21:43:12
Quote Anchor link
Tobias Tobias op 04/09/2011 21:24:18:
Dit is meer mijn smaak: youtubeyoutube


Kijk, dat begint ergens op te lijken.
 
Jasper DS

Jasper DS

04/09/2011 22:55:24
Quote Anchor link


+ google eens op the Kinks
 
Gerhard l

gerhard l

08/09/2011 20:33:15
Quote Anchor link
http://www.youtube.com/watch?v=XHEFbX81XWQ

radio 538, q-music, slamfm maar vaak lullen die presentatoren te veel, dan zoek ik youtube af naar wat hiphop.
Gewijzigd op 08/09/2011 20:33:41 door gerhard l
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

08/09/2011 22:27:38
Quote Anchor link
Gerhard l op 08/09/2011 20:33:15:


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH
Ga van mijn planeet!!!
 
Jasper DS

Jasper DS

08/09/2011 22:28:34
Quote Anchor link
Tobias Tobias op 08/09/2011 22:27:38:
Gerhard l op 08/09/2011 20:33:15:


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH
Ga van mijn planeet!!!


+1 =D
 
- SanThe -

- SanThe -

08/09/2011 22:55:46
Quote Anchor link
PHP Jasper op 08/09/2011 22:28:34:
Tobias Tobias op 08/09/2011 22:27:38:
Gerhard l op 08/09/2011 20:33:15:


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH
Ga van mijn planeet!!!


+1 =D


+1
 
Gerhard l

gerhard l

08/09/2011 22:58:36
Quote Anchor link
- SanThe - op 08/09/2011 22:55:46:
PHP Jasper op 08/09/2011 22:28:34:
Tobias Tobias op 08/09/2011 22:27:38:
Gerhard l op 08/09/2011 20:33:15:


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH
Ga van mijn planeet!!!


+1 =D


+1


Zijn er wel mensen die dit soort muziek zonder sarcasme leuk vinden?
Aan de views zal het niet liggen ;p
 
- SanThe -

- SanThe -

08/09/2011 23:00:48
Quote Anchor link
@Gerhard: Was niet persoonlijk naar jou gericht hoor.
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

09/09/2011 08:49:21
Quote Anchor link
@gehrard: Niks persoonlijk, ik had het over de 'artiest' in de youtube
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.