Welke Query heb ik hiervoor nodig ?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Ronny Vangaster

Ronny Vangaster

27/08/2021 13:29:08
Quote Anchor link
Hallo forum,

Ik wil een Query maken, maar ik heb een beetje hulp hiervoor nodig.

Ik heb drie tabellen :

- Leden ( naam, verenigingsnummer, adres )
- Verenigingen ( naam_vereniging, verenigingsnummer, naam_overkoepelende_vereniging )
- Overkoepelende verenigingen ( naam,adres,verenigingsnummer_onderliggende_vereniging )



In de tabel "verenigingen" is een veld dat aangeeft welke overkoepelende vereniging tot deze vereniging behoort.

Ik zou graag een lijst willen tonen van een bepaalde overkoepelende vereniging waartoe de aangesloten leden toe behoren.


Welke Query moet ik hiervoor maken ? Erg veel dank voor jullie hulp.
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 12:59:51
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/08/2021 13:55:54
Quote Anchor link
Je zou je datastructuur nog verder kunnen verbeteren. Een overkoepelende vereniging is immers ook een vereniging. Kan je bij de Verenigingen-tabel geen extra veld plaatsen met VerenigingID, waar je dus een vereniging uit die tabel aan kan vastkoppelen?

Dan maak je het jezelf nog makkelijker. :-)
 
Ronny Vangaster

Ronny Vangaster

27/08/2021 14:04:17
Quote Anchor link
Ik ga het bekijken, dank.
 
Jan R

Jan R

28/08/2021 11:19:32
Quote Anchor link
Voor leden moet je ook opletten. Naam is niet een duidig. Je hebt voor- en familienaam
Adres is ook geen correct veld. Veld is samengesteld uit, straat, nummer, bus, gemeente, postcode, zipcode (indien van toepassing) en land Als je veel landen hebt is een tabel landen ook interresant. Hetzelfde als postcodes linken met gemeente.
 
Ad Fundum

Ad Fundum

28/08/2021 12:00:46
Quote Anchor link
Welke database gebruik je? Is het MySQL, MariaDB, PostgreSQL, iets anders?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.