Welke webhosting is het beste? Antagonist?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

Olivier Peeters

Olivier Peeters

21/11/2013 09:25:58
Quote Anchor link
Hallo iedereen,

Zoals zovelen, zit ik met een vraag...
Even eenvoudig als duidelijk: “Welke webhosting is het beste?”
Ik heb wat opgezocht en zou Antagonist nemen. Ik vindt hiervan heel wat positieve feedback, enkel de prijs €85 lijkt me veel… Is dit een normale prijs?
Ik las dat Versio goedkoper zou zijn, met €48 is dit inderdaad het geval. Is deze even goed?
Ik zou graag in België (of Nederland) gehost zijn, zodat de service in het Nederlands kan 

Mijn website, voor een sportclub (pakweg 50 bezoekers/dag), host een Wordpress-website + nog enkele extra pagina’s (PHP/MySQL) en wat foto’s (pakweg 5GB totaal)… Ik wil best wat betalen voor hosting (alles is nu gratis gehost), maar dan wens ik vooral goede uptime en (zeker en vast!) goede service… Zijn er mensen die hierover iets kunnen zeggen over Antagonist?

Vele topics die ik hierover vond zijn relatief oud, meer dan 1 jaar, en aangezien internet toch snel evalueert vond ik het beter om de situatie nu eens te bespreken.

Twee vraag: op dit moment registreer ik een website (bv. Website.nl) is het mogelijk om dit na verloop van tijd te veranderen/redirecten naar een andere (bv. Website.be), zonder daarvoor een volledig pakket te moeten bijkopen, dus enkel een domeinnaam bij dit pakket te kopen?

Alvast bedankt!
Olivier
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 00:05:05
 
Ward Pauwels

ward Pauwels

21/11/2013 10:03:46
Quote Anchor link
Olivier

Ik zelf gebruik one.com Persoonlijk vind ik zeker een aanrader.
Ik heb zelf weinig ervaring met wordpres maar ondertussen ondersteunt one.com dat volledig zelf.

Voor die prijs kan je zeker niet terecht bij een ander. Support in het nederlands.

Ook voor de extra domeinnaam kan je daar eens aankloppen.

Groeten
Ward
PS: ik heb geen banden met one.com, ben zelf gewoon een enthousiaste klant
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

21/11/2013 10:57:04
Quote Anchor link
Ik heb twee projecten van klanten ondergebracht bij Trafego. Juist omdat ik onder andere de eigenaar ken, kan ik Trafego zeker aanbevelen.
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

21/11/2013 14:27:11
Quote Anchor link
Er is ook een goedkopere variant (Alles-in-1 Basic) bij Antagonist.
Vraag jezelf af wat je nodig hebt; moet alles onbeperkt zijn?

Heb diverse sites gehost/laten hosten via Antagonist en ben daar zeer tevreden over.
 
Wouter J

Wouter J

21/11/2013 14:40:45
Quote Anchor link
Ik werk ook met Antagonist, geen problemen. Ik heb daar wel alleen domeinnamen, dus of het echt goede informatie is...

Versio is goedkoop, maar ook van mindere kwaliteit.
 
Olivier Peeters

Olivier Peeters

21/11/2013 14:47:34
Quote Anchor link
Oke, bedankt iedereen!
Hoe zit het met de up-tijd? Ik ga ervanuit dat er hier geen problemen zijn?
Hoe goed is de veiligheid? Ben enkele keren gehacked geweest op gratis host, daarom dat ik nu wel wil betalen...

All-in-1 Basic vind ik best wel oké, is upgraden gedurende je abbonement loopt mogelijk?
Gewijzigd op 21/11/2013 14:50:17 door Olivier Peeters
 
- SanThe -

- SanThe -

21/11/2013 14:53:26
 
Michael -

Michael -

21/11/2013 14:53:37
Quote Anchor link
Olivier Peeters op 21/11/2013 14:47:34:
Hoe goed is de veiligheid? Ben enkele keren gehacked geweest op gratis host, daarom dat ik nu wel wil betalen...

Jij bent gehacked? Ligt het dan niet aan jou scripts, i.p.v. de hosting?
Als jou scripts onveilig zijn (injection) dan maakt het weinig verschil waar je gehost bent.
 
Olivier Peeters

Olivier Peeters

21/11/2013 14:58:00
Quote Anchor link
Uhm, er waren regels in mijn .htaccess document bijgeschreven, terwijl ikzelf hier niets had aan aangepast... En verder zijn er geen upload of inlog-scripts naar de FTP, dus kan dit niet aan een of ander script gelegen hebben.

Bon, @topic!... Vandaag al zien passeren:
- Antagonist
- One
- Trafego
- Versio

Is One vergelijkbaar? Anders kan gesteld worden: Prijs/Kwaliteit=> Antagonist = oké?
 
Michael -

Michael -

21/11/2013 15:04:53
Quote Anchor link
- SanThe - op 21/11/2013 14:53:26:

Almost too good to be true.
Ziet er allemaal goed uit voor een scherpe prijs.
Zijn ze vrij nieuw dat ze zo aan het stunten zijn of bestaan ze al lang?

Olivier Peeters op 21/11/2013 14:58:00:
Uhm, er waren regels in mijn .htaccess document bijgeschreven, terwijl ikzelf hier niets had aan aangepast... En verder zijn er geen upload of inlog-scripts naar de FTP, dus kan dit niet aan een of ander script gelegen hebben.

Je hoeft ook geen toegang tot FTP te hebben. Het gebruik van input velden (POST variabelen) of GET variabelen zonder beveiliging kan genoeg zijn.
 
Olivier Peeters

Olivier Peeters

21/11/2013 15:32:02
Quote Anchor link
*Upgraden blijkt dus mogelijk...
Enkel positieve feedback tot nu toe, dus denk wel dat het Antagonost zal worden :-)
Of er moeten nog interessante reacties komen...

@Michael - => Zie PM!
Gewijzigd op 21/11/2013 15:32:49 door Olivier Peeters
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

21/11/2013 16:15:34
Quote Anchor link
Zit al jaren bij http://www.webreus.nl/ (voornaamste reden was omdat ze PostgreSQL ondersteunen, maar nooit echt iets mee gedaan uiteindelijk). Nu ik toch meer zelf wil prutsen met een server zit ik bij http://digitalocean.com/ en zal ik voor de domeinregistratie bij webreus aankloppen om vanaf daar de nameservers te veranderen en door te verwijzen naar Digitalocean.

Maar moet zeggen dat webreus wel wat mag doen aan zijn website.. Maar naast dat nooit echt het gevoel gehad dat ik iets miste.
 

21/11/2013 20:45:07
Quote Anchor link
Al jaren meer dan tevreden over http://www.keurigonline.nl waar ik meerdere domeinnamen heb ondergebracht.
 
Reshad F

Reshad F

22/11/2013 01:01:40
Quote Anchor link
www.mijnwebsitehosting.nl voor 3 tientjes heb je daar alles wat je wilt met zeer goede uptime!

Host zelf daar nu 4 websites en nooit problemen gehad.
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

22/11/2013 09:00:10
Quote Anchor link
Al jaren zonder problemen bij http://www.protagonist.nl/
Snelle service bij vragen/problemen, erg goede up-time (kan me niet herinneren wanneer de laatste down was), en niet al te duur.
Gewijzigd op 22/11/2013 09:00:32 door Tobias Tobias
 
Chris -

Chris -

22/11/2013 11:27:46
Quote Anchor link
Olivier Peeters op 21/11/2013 09:25:58:
[..] Ik heb wat opgezocht en zou Antagonist nemen. Ik vindt hiervan heel wat positieve feedback, enkel de prijs €85 lijkt me veel… Is dit een normale prijs?
Ik las dat Versio goedkoper zou zijn, met €48 is dit inderdaad het geval. Is deze even goed?
Ik zou graag in België (of Nederland) gehost zijn, zodat de service in het Nederlands kan ?

[..]Ik wil best wat betalen voor hosting (alles is nu gratis gehost), maar dan wens ik vooral goede uptime en (zeker en vast!) goede service… Zijn er mensen die hierover iets kunnen zeggen over Antagonist?

[..]
Twee vraag: op dit moment registreer ik een website (bv. Website.nl) is het mogelijk om dit na verloop van tijd te veranderen/redirecten naar een andere (bv. Website.be), zonder daarvoor een volledig pakket te moeten bijkopen, dus enkel een domeinnaam bij dit pakket te kopen?


Ik kan je net als Ward ook Trafego IS aanraden, zeker tegenover Versio. Shared hosting is standaard op SSD (sneller dus)standaard op SSD (sneller dus) en ze doen niet aan overselling. Support is in het Nederlands en zoals het hoort: snel. De uptime en service zijn dus goed.

In principe staan domeinen en webhosting los van elkaar, je kan dus zonder probleem bij de ene provider domeinen kopen en bij de andere deze koppelen aan de webhosting. Voordeel als je het bij 1 partij hebt staan: overzichtelijk!
 
Koen Vlaswinkel

Koen Vlaswinkel

22/11/2013 16:46:49
Quote Anchor link
Ik zat altijd bij Versio, maar ik ben recent overgestapt op een eigen VPS. Dit is een hele verbetering! Ik heb nog wel mijn domeinnamen bij Versio, en mijn oude webhostingpakket als backup (€0,50 per maand is niks).

De snelheid van Versio's servers is niet super (vanaf September ben ik overgestapt op VPS, zoals je kunt zien):
Afbeelding

De uptime bij Versio is 99,01% over een periode van meer dan een half jaar. Dit is een afbeelding van mijn transitie van Versio naar VPS:
Afbeelding

Ook heb ik wel eens gelezen dat Versio klanten betaald voor goede reviews, dus ik zou niet te veel afgaan op reviews van Versio.

P.S. Dit is niet bedoeld om Versio af te zeiken, dit is puur eigen ervaring.
 
Arjan vd Wouden

Arjan vd Wouden

22/11/2013 17:02:02
Quote Anchor link
Ik zit sinds een paar maanden bij http://www.xelahosting.nl. Sinds kort kan je zelf je opslagruimte kiezen. En ben erg tevreden over hen. Klantenservice is erg vriendelijke en in al die tijd nog nooit problemen gehad. Heeft een goede up-time van de servers. De server status is ook gewoon live te zien op hun website.

Groet Arjan
Gewijzigd op 22/11/2013 17:03:28 door Arjan vd Wouden
 

22/11/2013 18:01:36
Quote Anchor link
http://www.robohost.nl/dutch/ zit ik bij. Werkt erg goed en heb bijna altijd binnen 30 minuten antwoord op mijn support aanvragen. Is ook geen dure. (Zeg dat het de goedkoopste is van Nederland, weet niet of dat waar is).
 
Eddy E

Eddy E

22/11/2013 20:32:38
Quote Anchor link
Ik zit tweemaal bij Versio (privé en vanuit een hobby-stichting).
En ben er zeer tevreden over.
Er waren inderdaad problemen in juli (onverwachte fysieke verhuizing van pand door failliet gaan van hun tussenpersoon (datacenter)), maar 't is nu weer prima in orde.
En snelle support.

Dat het nu juist snel is, zie je op die grafiek ook goed ;)
 
Koen Vlaswinkel

Koen Vlaswinkel

22/11/2013 21:33:27
Quote Anchor link
Eddy E op 22/11/2013 20:32:38:
Dat het nu juist snel is, zie je op die grafiek ook goed ;)


Zoals ik zeg boven die grafiek, ben ik in september overgestapt naar een VPS, en dat is de duidelijke snelheidswinst die je hier ziet. Sindsdien houd ik die van Versio niet meer bij omdat ik het niet meer actief gebruik voor mijn websites.

Deze grafieken zijn overigens afkomstig van Pingdom.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.