WHERE sql, moeilijk uit te leggen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Menno

menno

18/07/2008 20:06:00
Quote Anchor link
Beste PHPhulpers,

Ik heb een beetje hulp nodig :)
Ik gebruik voor een website joomla.
Die heeft in de tabel jos_content een veld staan die heet attribs.
Een voorbeeld van een invulling van attribs is het volgende:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
plaatsnaam=amsterdam
korps=sassenheim
prio=1

Nu wil ik met een SELECT query, alle records selecteren waarbij de korps sassenheim is, maar korps is natuurlijk geen veld, maar een value in attribs.

en een WHERE attribs LIKE '%sassenheim%' heeft geen zin, want dan krijg je ook de record als plaatsnaam sassenheim is.

Als jullie snappen wat ik bedoel, schiet me a.u.b. te hulp :)
 
PHP hulp

PHP hulp

19/03/2024 08:05:33
 
Joren de Wit

Joren de Wit

18/07/2008 20:34:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
WHERE attribs = 'korps=sassenheim'
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.