while lus fout

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Junior Software developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een compact team met drie ervaren .NET ontwikkelaars. Wij werken op projectbasis en begeleiden zelf het hele traject van A tot Z. Wij bieden jou dan ook een brede functie aan met veel technische uitdaging! Ons traject ziet er als volgt uit: 1) Wij analyseren de behoefte van onze klant 2) Wij werken de behoefte uit en vertalen dit naar technische werkzaamheden en maken een uren/kosten schatting; 3) Wij gaan aan de slag met het ontwikkelen van het product met directe feedback van de klant, zodat datgene gerealiseerd wordt, wat gewenst is;

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaars voor de zorgsector

Bedrijfsomschrijving Voor onze klant in de omgeving van Zwolle zijn wij op zoek naar een ervaren .Net ontwikkelaar, bij voorkeur met ervaring binnen de belangrijkste sector van Nederland, namelijk: de zorgsector. Deze internationale organisatie ontwikkelt software voor de zorgsector. Er werken zo'n 25 medewerkers hard aan een oplossing die gebruikt wordt door heel Nederland. Er heerst een informele sfeer waarbij er altijd ruimte is voor een grapje. Je collega's zijn stuk voor stuk sterke ontwikkelaars vanuit verschillende achtergronden en met verschillende leeftijden. Je komt hier terecht in een organisatie die zich hard inzet om de zorgsector te verbeteren. De mogelijkheden

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Web Developer

Bedrijfsomschrijving ENGIE Nederland is onderdeel van de beursgenoteerde ENGIE Groep. ENGIE is actief in 70 landen, met wereldwijd 150.000 medewerkers. Als groep is het de missie om bij te dragen aan de verduurzaming van de wereld. ENGIE Energie biedt energiediensten aan particulieren en grootzakelijk en gaat de uitdagingen van de energietransitie aan door het beschikbaar maken van duurzame energie, het streven de klimaatverandering tot een minimum te beperken, leveringszekerheid te bieden en zorg te dragen voor een verantwoord gebruik van de beschikbare resources. ENGIE Energie investeert daarom in hernieuwbare energiebronnen zoals zon, wind en bio-gas. Functieomschrijving Heb jij veel ervaring

Bekijk vacature »

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Veel begeleiding en de kans om je verder te ontwikkelen als software developer. Dat kunnen wij jou bieden bij deelname aan deze leuke traineeship. Je krijgt een mentor toegewezen die jou alle kneepjes van het vak leert. Heb jij al wat ervaring als software developer? Daar worden wij heel blij van! Lees snel verder! Bedrijfsprofiel Als software developer neem je deel aan een trainings programma in de omgeving van Haarlem waar je persoonlijk wordt begeleidt, zodat je alle kneepjes van het vak leert. Aan de hand van jouw kennis en ervaring krijg je een persoonlijk opleidingstraject. Je gaat

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in de regio van Bergen op Zoom ben je als PHP Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van Software. Daarnaast ben je ook voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden en innovaties die essentieel kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Je deelt veel kennis en informatie met het team en ontvangt deze dan ook graag terug. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Bedrijfsprofiel Deze uitdagende opdrachtgever is ruim 20 jaar actief in de regio Bergen op Zoom. Het vooruitstrevende team staat de hele dag voor je klaar om je te helpen en ondersteunen.

Bekijk vacature »

Full stack developer

Functie Binnen een ontzettend stimulerende werkomgeving kom jij te werken in een software team van 14 developers. Met ontzettend stimulerend bedoel ik een modern pand, wat voorzien is van alle nodige soft- en hardware, zodat jij jouw werk goed kan uitvoeren. Daarnaast zitten ze in een bos, waardoor je in een groene omgeving rustig kunt werken. Het team bestaat uit front end, back end en full stack developers. Jij krijgt dus de keuze hier waar jij jezelf het liefst op zou richten, maar de voorkeur gaat uit naar back end. Er wordt hier Scrum (agile) gewerkt in multidisciplinaire teams met

Bekijk vacature »

Fullstack developer (NodeJS, React, AWS)

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam, maar zoals gezegd komt er veel meer bij kijken dan alleen maar ontwikkelen. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden maar hiernaast doe je doorlopend onderzoek naar de inzet van bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Maar waar staan ze nu? Na een onderzoeksfase van ruim een jaar zijn

Bekijk vacature »

App Developer

Samen werken aan een gezonder Nederland en toekomstbestendige zorg voor iedereen. Dat is de impact die jij kan hebben als App Developer bij VGZ. Wil jij een bijdrage leveren aan een maatschappij waarin iedereen zich thuis voelt? Bekijk dan de vacature. Uit onderzoek van Computable is VGZ verkozen tot ‘beste niet-ICT werkgever voor ICT’ers van Nederland’ Hoe ook jij het verschil maakt Als App developer werk jij aan het belangrijkste communicatiekanaal van VGZ, namelijk de App! Als App developer bij VGZ maak je onderdeel uit van een van onze App-teams. Met een goede mix van kennis en ervaring zet je

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Backend Developer PHP Laravel SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Backend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf, in de regio Nieuw Vennep, zijn wij opzoek naar een ervaren Backend Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Viktor

Viktor

02/02/2006 20:02:00
Quote Anchor link
Als ik:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
$select
= "SELECT * FROM blabla (blabla) VALUES (blabla) LIMIT 0,15";
$query = mysql_query($select) or die (mysql_error());
while ($rij = mysql_fetch_array($query){
echo $rij['blabla'];
}

echo "hoi";
?>

doe dan krijg ik echo met 'hoi' niet te zien, hoe kan ik er voor zorgen dat ik die wel te zien krijg?
Gewijzigd op 02/02/2006 20:59:00 door Viktor
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 03:19:14
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

02/02/2006 20:11:00
Quote Anchor link
Krijg je wel iets te zien?
Want die Query klopt niet helemaal

$query = "SELECT * FROM blabla LIMIT 0,15";
$res=mysql_query($query);
while ($rij = mysql_fetch_array($res)
{
echo $rij['blabla'];
}

dit gaat trouwens nog alleen werken als blabla een veld is in de table blabla
Mij is BTW altijd verteld de velden in een table niet dezelfde naam te geven als de DB of de table
 
Viktor

Viktor

02/02/2006 20:15:00
Quote Anchor link
Weet ik, een beetje snel neergezet hier.
blabla is ook maar een voorbeeldje en die query is ook fout.
Maar daar gaat het niet om want ik krijg die 'hoi' niet te zien.
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

02/02/2006 20:19:00
Quote Anchor link
dan blijf ik bij mijn eerste vraag: krijg je wel iets te zien?
 
Viktor

Viktor

02/02/2006 20:20:00
Quote Anchor link
die $rij['blabla']; krijg ik wel te zien, maar hoi niet.
 
Burdy

Burdy

02/02/2006 20:51:00
Quote Anchor link
Probeer de volgende code eens.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
  while ($rij = mysql_fetch_array($query))    
  {

    echo $rij['blabla'];
  }

  echo "hoi";
?>
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

02/02/2006 20:55:00
Quote Anchor link
@ Burdy volgens mij voert hij de Query niet eens uit dus zal wat jij voorstelt een foutmelding opleveren
 
Viktor

Viktor

02/02/2006 20:56:00
Quote Anchor link
Waarom zou die het volgens jou niet doen, hij haalt gewoon records op hoor :S.
@ burdy, sorry voor mijn slordig gescript hier, het moest allemaal effe snel.

Het staat nu allemaal goed...
Maar voor de duidelijkheid, zo hoe het nu staat doet hij het niet.
Gewijzigd op 02/02/2006 21:00:00 door Viktor
 
Burdy

Burdy

02/02/2006 21:00:00
Quote Anchor link
Klaasjan:
@ Burdy volgens mij voert hij de Query niet eens uit dus zal wat jij voorstelt een foutmelding opleveren

@ Klaasjan: Klopt! Die query heb ik maar weggelaten, daar ging het, geloof ik, ook niet om.
De while-loop daarentegen bevatte nogal wat foutjes, dus die heb ik verbeterd.
 
Burdy

Burdy

02/02/2006 21:01:00
Quote Anchor link
Viktor:
Het staat nu allemaal goed...
Maar voor de duidelijkheid, zo hoe het nu staat doet hij het niet.

Post de code dan nog eens.
 
Viktor

Viktor

02/02/2006 21:02:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
$select
= "SELECT * FROM blabla (blabla) VALUES (blabla) LIMIT 0,15";
$query = mysql_query($select) or die (mysql_error());
while ($rij = mysql_fetch_array($query){
echo $rij['blabla'];
}

echo "hoi";
?>
 
Burdy

Burdy

02/02/2006 21:03:00
Quote Anchor link
Nog niet goed, he?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
  while ($rij = mysql_fetch_array($query))
  {

    echo $rij['blabla'];
  }

  echo "hoi";
?>
 
Viktor

Viktor

02/02/2006 21:07:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
while ($rij = mysql_fetch_array($query) or die(mysql_error())){
?>

zo staat he in mijn script.
 
Burdy

Burdy

02/02/2006 21:12:00
Quote Anchor link
Of je dat zo kunt gebruiken weet ik niet.
Maak er dan in ieder geval het volgende van.
Dan staan in ieder geval de haakjes weer goed.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
  while ($rij = mysql_fetch_array($query)) or die(mysql_error()) {
?>
 
PurpleMadness -

PurpleMadness -

02/02/2006 21:14:00
Quote Anchor link
Volgens mij werkt dat niet hoor :s
Probeer eens zonder.
 
Viktor

Viktor

02/02/2006 21:15:00
Quote Anchor link
Ok, gedaan.
Ik had wel een andere manier dat was zo:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
$rij
= mysql_fetch_array($query);
echo $rij['blabla'];
echo 'hoi';
?>

maar zo laat 'ie' maar 1 record zien.
 
PurpleMadness -

PurpleMadness -

02/02/2006 21:19:00
Quote Anchor link
je kan beter de "or die" bij de mysql_query zeten denk ik.
 
Burdy

Burdy

02/02/2006 21:19:00
Quote Anchor link
Je krijgt maar 1 record omdat je nu geen WHILE-loop meer hebt.

Dus:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
  while ($rij = mysql_fetch_array($query))
  {

    echo $rij['blabla'];
  }

  echo "hoi";
?>
Gewijzigd op 02/02/2006 21:20:00 door Burdy
 
Viktor

Viktor

03/02/2006 20:03:00
Quote Anchor link
Maar met een while lus krijg ik 'hoi' weer niet te zien.
 
Viktor

Viktor

23/02/2006 19:50:00
Quote Anchor link
*zucht*
Nu heb ik weer precies hetzelfde probleem.
Wat kan ik eraan doen.
De vorige keer, wat hierboven staat deed 'ie' het opeens terwijl ik niks had gedaan :S.
wie kan me helpen... Het is precies dezelfde fout.
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

23/02/2006 19:53:00
Quote Anchor link
post je hele script eens (muv de html)
Gewijzigd op 23/02/2006 19:53:00 door Klaasjan Boven
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.