Wie bouwt ons web-based ordermanagement systeem??

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ron Meijer

Ron Meijer

26/09/2012 10:37:10
Quote Anchor link
Wie lost ons automatiseringsprobleem voor het ordermanagement systeem op?

Eigenlijk hebben we geen idee of we via deze weg de juiste persoon vinden, maar je weet maar nooit. Ook tips zijn erg welkom, waar we eventueel wel moeten zoeken.

Even een korte schets van de situatie.
Wij zijn een jong bedrijf werkzaam voor makelaars, waarvoor we fotografie van woningen verzorgen en deze woningen tevens inmeten en er daarna plattegronden van maken en een NEN2580 meetrapport. We werken met 3 medewerkers en een 10 tal franchisenemers (uiteindelijk 25).

De Franchisenemers zoeken makelaars in hun eigen regio.
Van deze makelaars krijgen zij opdrachten voor het bezoeken van particulieren die hun woning gefotografeerd willen hebben, inclusief plattegronden en een meetrapport.

De gegevens voor de plattegronden en het meetrapport worden geüpload naar de backoffice (outsourced) die de rest verzorgd. De fotografie regelt de F zelf en zorgt dat deze digitaal wordt ontwikkeld via kleurcorrectie e.d. De backoffice levert de elementen retour aan de Franchisenemer.
Die heeft nu alles klaarstaan om te leveren aan de makelaar, die hij nu zelf levert via een e-mail met daarin de koppeling voor een Wetransfer bestand. Dit willen wij straks automatiseren door een klant via inlog op onze website de gereed staande opdrachten zelf te laten downloaden, waardoor de klant ook de voortgang van de order

Wij factureren vervolgens de makelaar en incasseren de bedragen, om vervolgens de Franchisenemer onder aftrek van onze kosten uit te betalen.

Nu komt het automatiserings vraagstuk zoals wij het voor ons zien, allemaal webbased.

De Franchisenemer maakt de opdracht aan ons bekend, waardoor er een ordernummer ontstaat met daarin alle relevante gegevens. Aan deze gegevens moet een prijslijst worden gekoppeld waardoor er aan het einde van de productie een factuur uitrolt.
Het systeem moet daarna gekoppeld worden aan een financieel administratief programma

Ondergetekende is een absolute leek op het gebied van dit soort dingen, maar weet wel wat ie wil.

Wij zoeken een freelance IT man/vrouw die dit vraagstuk voor ons oplost en bouwt. Let wel, we willen in verband met de investering niet in zee met een bedrijf, maar het liefst met een vakman die ervaring heeft in deze problematiek en dit tegen een redelijk tarief kan bouwen.

Object&co
Ron Meijer 06-22850173
[email protected]
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 03:08:15
 
Nicky Monsma

Nicky Monsma

01/12/2012 19:30:50
Quote Anchor link
Hallo ron ik zie dat er nog niemand gereageerd heeft ik zou je kunnen helpen in de avond tijden als ik thuis ben
als je wil kunnen we contact houden via mail en/of skype

ik heb zelf overdag mijn eigen baan en heb daarom alleen in de avond tijden de tijd om je te kunnen helpen
ik ben 17 jaar en ben ervaren met het ontwikkelen van content management systemen en model view controllers

als je mij een mail wil sturen kunnen we verder overleggen met elkaar
mail: [email protected], ik hoor graag van je

met vriendelijke groet, Nicky Monsma
 
Ron Meijer

Ron Meijer

02/12/2012 05:52:18
Quote Anchor link
Hallo Nicky,
Hartelijk dank voor je reactie, maar wij zijn inmiddels al voorzien.
Gr
Ron Meijer
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.