wie kan er een script voor me schrijven

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bart vanhooren

bart vanhooren

28/06/2014 10:12:33
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben op zoek naar een voorspelscript zoals op de website
http://voorspelenwin.com/c/zVj7Ajsr

na het kiezen word een tweet en/of op facebook geplaats als je deelnam.
eventueel kan je meer mensen uitnodigen en zo heb je meer kansen om te winnen.
Alle mogelijkheden en meer uitleg staan op de website http://voorspelenwin.com/info.php
Op deze site kan je er gebruik van maken maar verder zelf geen wedstrijden organiseren.

Graag prijs voor het maken van deze script.

Alvast dank
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 03:51:18
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/06/2014 10:18:46
Quote Anchor link
Ik denk dat het raadzamer is om een Vacature aan te maken in het vacatureforum. Let wel op de gestelde regelgeving daar, en lees in dat forum vooral het 'sticky topic'.

Als het om geldinleg gaat, let dan wel op de wet van de Kansspelen.
Gewijzigd op 28/06/2014 10:19:43 door - Ariën -
 
Machiel K

Machiel K

28/06/2014 13:17:01
Quote Anchor link
Heb je zelf al wel gezocht op google of iets dergelijksgoogle of iets dergelijks?

Ik kom zo wat dingen tegen, zelfs op PHPhulp zelf.

- voetbalpoeltje.nl
- Oud script op PHPhulp zelf (geen idee of die nog werkt met de huidige PHP versies)
- Als je toch bereid bent geld uit te geven..
- Nog een

Als je gewoon even zoekt op het web, dan kom je zeker veel scripts tegen. En dan heb je het ook nog eens gratis..
 
Bart vanhooren

bart vanhooren

28/06/2014 13:38:04
Quote Anchor link
Alvast dank voor de reactie. Het zou eigenlijk zijn om het later te gebruiken voor een volleybalploeg.
Heb tot op heden niet echt iets graties gelijkaardigs gevonden . Ben niet echt vertrouwd met php maar denk dat het niet z'n moeilijk script moet zijn, vandaar mijn vraag hier.

Toevoeging op 28/06/2014 14:00:40:

Het is niet de bedoeling van een hele poul bij de houden. Gewoon de resultaten van één wedstrijd. Wie wint en met hoeveel score. Dit word op twitter of facebook geplaats. Moet eigenlijk dienen om meer reclame te maken. De mensen die de juiste score invullen winnen iets.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.