Wie kan me helpen met en nieuw systeem & member systeem.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mahmood

Mahmood

22/02/2006 19:57:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,,

ik ben bezig met en kurdische jonger website...
met member systeem maar jammer genoeg ben ik nie zo goed in php skills dus ik zoek wat hulp wie kan me meschien helpen !!


beloning: Web-Layout met uw eigen iedeen !!;)


Alvast bedankt...doeggg
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 23:18:58
 
Niels Beckers

Niels Beckers

22/02/2006 19:59:00
Quote Anchor link
ik ben wel geintreseerd
ik heb pas ledensysteem af dus
contact mre maar via pm
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

22/02/2006 20:08:00
Quote Anchor link
http://test.i-cey.net/nieuws.php?actie=archief

Zit ook een members systeem in, registratie, activatie, en de admin ben ik nu mee bezig maar die gaat niet veel verschillen van versie 1...
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

22/02/2006 20:37:00
Quote Anchor link
@Arjan:
Jij bent wel van de opensource he?
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

22/02/2006 20:40:00
Quote Anchor link
Ja, maar ik hoop dat daar binnenkort wel ophoud want ik ben nu weer een paar dagen kwijt aan v2, en eigenlijk heb ik spijt van die belofte..
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

22/02/2006 20:41:00
Quote Anchor link
@Arjan:
Wat ik doe is de scripts voor mezelf houden en gewoon voorbeelden daaruit laten zien. Scripts kan je altijd weer verkopen oid
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

22/02/2006 22:08:00
Quote Anchor link
Jason, jij bent mijn redder...

Ik heb deze (de helft) en mijn vorige vakantie eigenlijk verkloot door v2 van mijn nieuwssysteem bedacht ik mij opeens...

Okay ben je maar 3 uur aan het programmeren je bent er wel de hele dag over aan het nadenken...

Ik heb dus besloten te stoppen met v2, en heb gepost wat werkend is (alles behalve de admin). Je hebt gelijk, iets hoeft niet perfect of volledig te zijn, die admin kunnen mensen zelf wel maken (of de admin van v1) gebruiken.

Dude, dankzij jou heb ik nu echt vakantie! Thx! Oehja, hij staat hier en ik ga nu een fles amaretto open maken!
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

22/02/2006 22:11:00
Quote Anchor link
Hee succes... :) Ik heb ook als eerst gepost op je script... :) Geniet ervan!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.