Wijzigen in database

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rob Peres

Rob Peres

21/07/2011 07:38:30
Quote Anchor link
Hi.
Ik heb een formulier op de site welke na invulling door een lid van de site wordt toegevoegd aan een database.
Het betreft hier opdrachten voor werk. De inhoud van deze database kan op een overzicht pagina bekeken worden en een geinteresseerde kan rechtstreeks bij de aanbieder reageren. (telefoon of mail)
Stel dat het werk is uitgegeven moet deze record uit de database worden verwijderd.

Vraag:
Hoe kan de invuller van een formulier (deze is lid, dus aangemeld en heeft een ID in een andere database) de ingevulde gegevens weer oproepen uit de database en verwijderen/wijzigen?


Moeilijk uitgelegd misschien maar denk aan Marktplaats waarbij je je advertentie kunt wijzigen en/of verwijderen zodra je het produkt verkocht hebt.

Enig idee??
Gewijzigd op 21/07/2011 07:49:56 door Rob Peres
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 03:02:46
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

21/07/2011 07:51:11
 
Rob Peres

Rob Peres

21/07/2011 07:52:27
Quote Anchor link
Goedemorgen Vincent. Bedankt, ga ernaar kijken.

Toevoeging op 21/07/2011 07:56:06:

Deze statements zijn idd om records te verwijderen. Deze gebruik ik dan zelf maar ........., ik wil dus graag dat een gebruiker alleen zijn eigen ingevoerde records kan zien en wijzigen/verwijderen.

als je (bijvoorbeeld op deze site) je gegevens wilt wijzigen die je ooit hebt ingevoerd, kan je deze middels "profiel wijzigen" oproepen en aanpassen. ALLEEN als je bent ingelogd uiteraard.
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

21/07/2011 08:10:37
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
WHERE userid = ".$_SESSION['userid'];


of wat de namen daar van dan ook maar zijn
 
Rob Peres

Rob Peres

21/07/2011 08:15:49
Quote Anchor link
G wel ff wat proberen op basis van ID in combinatie met email of zo. Bedankt.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.