window.open in IE

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Willem Jan Z

Willem Jan Z

06/01/2006 20:34:00
Quote Anchor link
De probleem pagina

Ik ben bezig met een fotoalbum, niet erg uitgebreid. Leest alleen een mapje uit. Komt misschien nog pagina nummering bij.

Het probleem:
Alles ging wel zo'n beetje als verwacht, en lukte vrij voorspoedig, totdat ik in IE ging kijken.
Hij laat de pagina goed zien (wonderbaarlijk genoeg), maar opent alleen de popup niet.

Foutmelding:
IE geeft deze foutmelding: Ongeldig argument (op teken 1, regel 73).
Regel 73 is de regel waar de plaatjes staan (Ja ik weet, moet nog een \n\r toevoegen om het wat netter te maken.)

Code:
Dit gebruik ik:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?
onClick="javascript:window.open(\''.$curpic.'\',\'Foto groot\', \'width='.$dim[0].',height='.$dim[1].'\')"
?>


(Staat in een echo met single quotes)

Wat snapt IE nu niet? Of wat zie ik over het hoofd?
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 13:16:21
 
Robert Deiman

Robert Deiman

06/01/2006 21:08:00
Quote Anchor link
<a href="http://jewebsite.nl/bestandsnaam.html" onclick="window.open('http://jewebsite.nl/bestandsnaam.html','jevensternaam',
'width=200,height=100,scrollbars=yes,toolbar=yes,location=yes'); return false">De linktekst</a>

Zoals je kan zien, moeten alle dingen die je mee wil geven in 1 keer worden gevuld. :) Je zet nu alle opties elke keer 'optie','optie' maar dat moet dus 'optie,optie'
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

06/01/2006 21:10:00
Quote Anchor link
:S Das dom...
Even proberen...

Wel raar trouwens dat FireFox dat wel goed doet... En ook niks in de console geeft. Die vind zelfs de hoogte en breedte goed..
 
Robert Deiman

Robert Deiman

06/01/2006 21:12:00
Quote Anchor link
TJah,.. ik heb net ff gegoogled, en ik kam dit tegen.. De uitleg die erbij stond was ook

window.open('locatie','naam','opties') Vandaar :)
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

06/01/2006 21:13:00
Quote Anchor link
Dat is niet waar...

Broncode:
onClick="javascript:window.open('files/fotos/Kerstgala 2003/kerstgala2003kl_0552.jpg,'Foto groot', 'width=624,height=464')"

Nog andere ideeën?

Edit: IE opende trouwens wel een popup met juist grootte, alleen met verkeerde inhoud.
En FF opende geen popup meer, maar een nieuw venster...
Gewijzigd op 06/01/2006 21:18:00 door Willem Jan Z
 
Robert Deiman

Robert Deiman

06/01/2006 21:19:00
Quote Anchor link
Kijk hier eens naar.. misschien dat dat helpt :)

http://www.devguru.com/Technologies/ecmascript/quickref/win_open.html
 
Burdy

Burdy

06/01/2006 21:38:00
Quote Anchor link
Willem-Jan:
Broncode:
onClick="javascript:window.open('files/fotos/Kerstgala 2003/kerstgala2003kl_0552.jpg,'Foto groot', 'width=624,height=464')"


Toch ontbreekt er een singlequote achter .jpg.
Gewijzigd op 06/01/2006 21:39:00 door Burdy
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

06/01/2006 21:40:00
Quote Anchor link
Ja, zag dat ook... Kwam door het terugveranderen... Staat al weer goed.

Heb intussen het probleem gevonden. Ik mag van IE geen spaties in de naam hebben. dus heb er Foto_groot van gemaakt en dat werkt :P
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.