windows 10 probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

Medior .NET developer

Functie Jij gaat als Medior .NET ontwikkelaar aan de slag in ons scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om onze spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als medior .NET developer ga jij werken aan een technisch hoogwaardig platform welke bezoekerspieken verwerkt van tienduizenden tot honderdduizenden gebruikers per minuut! Ons scrumteam werkt in drie wekelijkse sprints en wij beginnen iedere ochtend met een stand-up. Jij werkt bij ons met C# .NET, .NET Core, React.JS, Xamarin, Azure, Docker en Kubernetes. Wij hechten enorm veel waarde aan het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve code. Zodra jij de

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

High level C++ QT Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13486 Introductie Would you like to be involved in every aspect of software development for our exceptional products, from specification and design to testing and integration? If you're passionate about software development and eager to apply your programming skills to create customer-focused deliverables, then this is the perfect chance for you to expand your expertise. You can become a member of our Machine Control department's data-driven development team, where you'll design and build software solutions that optimize machine productivity. As a senior software design engineer, you'll participate in all phases

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

Als Senior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Senior Front-End Developer bij Coolblue? Als Senior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Senior Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Nadenken

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

Als Front-End React Developer verbeter je de user experience van onze eigen webapplicaties voor onze collega's binnen Coolblue. Wat doe je als Front-End React Developer bij Coolblue? Als Front-end React Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten met React.js. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end React Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Cobol Developer

Dit ga je doen Als Cobol Ontwikkelaar zal je gaan meebouwen aan een onderdeel van het backend systeem waarbij je het functionele ontwerp vertaald naar een technische oplossing die geïntegreerd kan worden in de huidige omgeving. Je zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen op een efficiënte manier worden uitgevoerd en werkt proactief aan het verbeteren hiervan. Samen met jouw collega’s reviewen jullie elkaars code en test je je eigen code. Je werkt nauw samen met andere ontwikkelaars, testers en functioneel ontwerpers. Taken pakket: Beheren en doorontwikkelen van de bestaande omgeving; Vertalen van een functionele vragen naar een technische oplossing; Doorvoeren van

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een Front-end (Angular) developer. Het it-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn dus op zoek naar professionals die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaan, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties aan de slag gaat. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Ozzie PHP

Ozzie PHP

07/08/2016 23:34:53
Quote Anchor link
Nog een laatste vraag wat betreft windows 10.

Ik probeer dus iemand te helpen met z'n windows 10. Hij heeft een nieuw systeempje via via gekregen, maar nu werkt de monitor niet. Windows start op, je ziet heel even het beginscherm en dan valt het beeld weg en komt er zo'n melding/waarschuwing van de monitor zelf dat de resolutie niet klopt. Ik heb de handleiding van de monitor opgezocht, en je kunt de resolutie van het scherm niet aanpassen. Je moet de resolutie in Windows zelf aanpassen. Probleem is dat ik vanwege die melding heel Windows dus niet te zien krijg, en de resolutie in Windows dus ook niet kan aanpassen. Ik heb al even een andere (oude) monitor aangekoppeld, maar ook die monitor geeft zo'n resolutie foutmelding. Iemand toevallig een idee hoe ik dit kan oplossen :-s
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 01:07:14
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

07/08/2016 23:45:55
Quote Anchor link
Safe mode al geprobeerd?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/08/2016 00:02:53
Quote Anchor link
Tja ... dat was ook mijn idee ... maar ik kom er met geen mogelijkheid in :-s

Ik heb alle F-toetsen geprobeerd ... maar geen safe-mode :-(
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

08/08/2016 07:34:01
Quote Anchor link
Elk voordeel heeft zijn nadeel (en vice versa)... Het activeren van de safe mode is uit de opstartprocedure gehaald om Windows 10 sneller te laten opstarten, las ik hier:

http://www.digitalcitizen.life/4-ways-boot-safe-mode-windows-10

Ik weet niet zeker of het bij Windows 10 ook nog werkt, maar vroeger kon je dit probleem eenvoudig oplossen door voor het aanpassen van de instellingen tijdelijk een andere monitor aan te sluiten die meerdere resoluties ondersteunt, inclusief de resolutie van de monitor die je eigenlijk wilt aansluiten.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/08/2016 14:31:26
Quote Anchor link
Hey Ward,

Tja, ik heb het al met een andere monitor geprobeerd en daar precies hetzelfde probleem :-s
Handigst zou zijn als ik in de safe mode kan komen, maar dat gaat dus niet. Gaat goed met dat Windows 10.
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

08/08/2016 14:52:34
Quote Anchor link
Met een recovery drive kun je er zonder al te veel gehannes in komen. Moet je wel even maken natuurlijk. Je kunt ook nog proberen het booten hardhandig te laten mislukken (stekker eruit tijdens opstarten). Wanneer het booten na 2 pogingen niet lukt zal Windows de recovery environment opstarten waarna je in safe mode kunt komen (te kiezen onder opstartopties).
Gewijzigd op 08/08/2016 14:53:40 door Ben van Velzen
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/08/2016 14:59:18
Quote Anchor link
>> Je kunt ook nog proberen het booten hardhandig te laten mislukken (stekker eruit tijdens opstarten).

Is dat wel veilig :-/ Crasht de harddisk dan niet volledig?
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

08/08/2016 15:04:34
Quote Anchor link
Dat is een fenomeen uit de jaren 90. Hardeschijven zijn tegenwoordig voorzien van hun eigen beveiligingen om problemen bij wegvallen van de spanning te voorkomen. Het enige risico dat er zou zijn is een minimale kans op schade aan je bestandssysteem. En dat wordt opgevangen door journalling. Ook wordt er niet bijster veel geschreven tijdens de start van Windows, wat de kans nog kleiner maakt. In die zin is het net zo veilig of mogelijk veiliger dan een laptop met een standaard hdd verplaatsen terwijl deze in gebruik is. Hier is het risico op schade wat groter doordat je te maken hebt met een draaiende schijf die vreemde dingen kan gaan doen door de gyroscopische werking van de schijf.
Gewijzigd op 08/08/2016 15:06:58 door Ben van Velzen
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/08/2016 15:10:06
Quote Anchor link
Oke ... als je nu dus opstart, dan zie ik nog heel even het windows logo in beeld voordat die foutmelding van de monitor in beeld komt. Is dat dan het moment waarop ik de stekker eruit moet trekken?

En dat dan 2x doen, en gaat ie dan automatisch in safe mode, of moet ik een bepaalde optie kiezen?
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

08/08/2016 15:17:31
Quote Anchor link
2 keer laten mislukken, en dat werkt vanaf het moment dat het Windows logo verschijnt. Daarna zal worden geschakeld naar Windows RE (de Windows Recovery Environment). Hier kun je de opstartopties aanpassen zodat je kunt opstarten in safe mode. Het zal erg domme pech worden als ook RE niet zichtbaar is door problemen met de resolutie.

Een ander punt is dat ik jouw symptomen eens eerder heb gezien met een defecte videokaart (de klok liep niet meer synchroon op de hogere resoluties waardoor monitoren het vertikten).
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/08/2016 15:21:19
Quote Anchor link
Ah oke, thanks. Ik zal dit vanavond gaan proberen.

Als ik dan dus in die Recovery Environment kom, dan moet ik daar dus de "safe mode" selecteren? En dan start ie opnieuw op in safe mode? Op die manier?

En in safe mode kan ik daar dan de resolutie aanpassen? Zou dat werken?
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

08/08/2016 15:24:43
Quote Anchor link
Uit mijn hoofd kun je dat onder de geavanceerde troubleshooting opties vinden ja. Daarna zal hij opstarten in safe mode, en dit draait per definitie op een lagere resolutie waardoor je je opties kunt aanpassen. Je moet er wel even rekening mee houden dat safe mode actief blijft tot je dit weer uitschakelt onder geavanceerde opstartopties in Windows, te vinden in systeemconfiguratie.
Gewijzigd op 08/08/2016 15:27:39 door Ben van Velzen
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/08/2016 15:26:31
Quote Anchor link
Oke, thanks Ben. Ik zal het op deze manier proberen!
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

09/08/2016 16:23:12
Quote Anchor link
Ik heb nog even wat hulp nodig. De truc van Ben werkt prima en ik kan nu gelukkig in de safe modus komen.

Alleen wat nu? Ik kan dus de resolutie in de safe modus aanpassen, maar als ik de computer daarna opnieuw opstart, dan neemt ie de resolutie niet over in de normale modus en krijg ik die waarschuwing weer in beeld dat de resolutie niet klopt. Iemand nog een goed idee hoe ik dat kan oplossen?
 
- SanThe -

- SanThe -

09/08/2016 17:44:31
Quote Anchor link
Heb je wel de juiste drivers geïnstalleerd.
Lijkt er op dat die niet juist zijn.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

09/08/2016 17:49:05
Quote Anchor link
Ik heb het niet zelf geïnstalleerd. Het zou getest moeten zijn, maar ik vermoed met een andere monitor.

Heb jij het nu dan over de driver van de monitor?
 
- SanThe -

- SanThe -

09/08/2016 17:58:22
Quote Anchor link
Video(kaart) driver en uiteraard de juiste monitor instellen.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

09/08/2016 18:05:33
Quote Anchor link
Oké ... maar in de veilige modus werkt de videokaart en de monitor wel gewoon ... dus eigenlijk zou dat dan goed moeten zijn. Zodra ik opnieuw opstart en dus weer in de normale modus kom, gaat het fout. Dan krijg ik een zwart scherm en gaat de monitor weer die waarschuwing geven dat de resolutie niet klopt. Het lijkt dus alsof de resolutie in de normale modus te hoog is ingesteld voor die monitor. De vraag is dan hoe ik vanuit de veilige modus de resolutie voor de normale modus kan wijzigen.
 
- SanThe -

- SanThe -

09/08/2016 18:08:38
Quote Anchor link
Je kan in de veilige modus, indien nodig, de juiste drivers installeren.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

09/08/2016 18:12:57
Quote Anchor link
Ja oké ... maar in de veilige modus werkt alles ... dat is het probleem. Als ik in de veilige modus de juiste resolutie instel, dan neemt ie dat blijkbaar niet over in de normale modus waardoor het dus fout gaat.
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

09/08/2016 18:22:17
Quote Anchor link
Wat gebeurt er als je in safe mode gewoon hardhandig de drivers deinstalleert?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.