Windows of linux webserver?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3

Chris PHP

Chris PHP

14/08/2013 07:38:55
Quote Anchor link
Willem vp op 13/08/2013 18:55:44:
Je weet dus duidelijk niet hoe het in de praktijk werkt... ;-) Servers staan tegenwoordig niet meer in de hoek van je kantoorkamer, maar in een datacentrum ergens aan de rand van een industrieterrein drie kwartier rijden verderop.

Wat zeg jij nu!?!?
Heb je welleens gewerkt voor een bedrijf met een DC? Ik denk het namelijk niet, bedrijven die hun servers extern hosten betekend niet dat ze niet in het lokale netwerk zitten! Er is simpelweg een koppeling tussen het bedrijfspand en het DC, de server is dus wel degelijk lokaal.

Ik zeg nergens dat je er fysiek bij moet zijn.

Ik werk voor grote bedrijven (1500+) medewerkers, en ik heb een genoeg kennis m.b.t. tot DC's en hoe deze opgezet worden, ik heb er dagelijks mee te maken.
Gewijzigd op 14/08/2013 07:46:40 door Chris PHP
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 00:42:07
 

14/08/2013 12:28:53
Quote Anchor link
Lieve jongens hier.
Ga allemaal ff opscheppen wat voor werk je doet en wat wel en wat niet met een Datacenteer.
Lekker interessant...??

Doe ff on topic of vecht dit ff in de zandbak uit.

Deze kerel vraagt iets over verschillende OSen en jullie gaan lopen discussiëren wat er wel en niet lokaal is. Daar zijn PM's voor!
 
Chris PHP

Chris PHP

14/08/2013 14:36:42
Quote Anchor link
@Rick,
Wat heeft dat met opscheppen te maken? Gebruiker vraagt verschillende dingen met onder andere hoe en wat te draaien, dus leest eerst ff voordat je iets onbenulligs post.
 

Pagina: « vorige 1 2 3



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.