Windows Path gebruiken in Linux

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Quote Anchor link
Hallo,
Ik heb net op de 2de harde schijf van mijn windows server linux geinstalleerd. Ik wil nu de sites die ik op windows had niet hoeven over te zetten door ze eerst via ftp te downloaden en vervolgens op mijn ubuntu server weer te uploaden. Dus ik dacht: ik verwijs in httpd.conf gewoon door naar de windows paden. Hoe doe ik dit echter? zowel C:\path als C:/path werken niet
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 13:43:10
 
Rens nvt

Rens nvt

07/03/2009 03:25:00
Quote Anchor link
Is de windows schijf beschikbaar onder linux? Zo ja, verwijs dan naar die lokatie...

Stel, je Windows schijf is gemount onder /mnt/windows, dan verwijs je dus ook naar die lokatie. Linux gaat niets doen met c:\ of c:/, Linux kent je schijf namelijk niet als c:
 
Quote Anchor link
Ok, ik wist niet eens dat ik de schijf moest mounten :P. Zal het wel eens proberen en het resultaat hier posten

EDIT: Het werkt perfect, heb gewoon de andere schijf naar mnt/windows gemount, kan er nu alles op.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Deze site laat je geen account deleten
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.