wit pagina, syntax error

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Mohamed nvt

Mohamed nvt

26/09/2022 22:25:04
Quote Anchor link
- Ariën - op 26/09/2022 11:22:00:
Een paar tips voor goede afhandeling van de mail()-functie:

- Gebruik je eigen domeinnaam in het mailadres als afzender, dus geen hotmail.com, gmail.com of whatever.com

- Zorg dat het mailadres ook bestaat als alias die aan een mailbox of forwarder gekoppeld is.

Maar phpMailer blijft het beste.

Het is gelukt om middels mail() functie te kunnen mailen. Ik moest daarvoor wel gebruik maken van to en naar mailadressen die horen bij het domeinnaam.
Wat ik nu wil is dat de inhoud van de mail netje wordt weergeven en vooral de zinnen onder elkaar.
Hiervoor gebruik ik al "\r\n" en blijkbaar wordt dit genegeerd.
Iemand een idee?
 
PHP hulp

PHP hulp

19/03/2024 07:42:50
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/09/2022 22:52:15
Quote Anchor link
Opsich zou dat geen probleem mogen zijn.
gebruik je nog bepaalde headers?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

27/09/2022 01:02:20
Quote Anchor link
>> Ik moest daarvoor wel gebruik maken van to en naar mailadressen die horen bij het domeinnaam.

Wat bedoel je daarmee? Kun je nu alleen maar mailen naar mailadressen van hetzelfde domein?

>> Wat ik nu wil is dat de inhoud van de mail netje wordt weergeven en vooral de zinnen onder elkaar.

In je headers stel je het formaat in op html. Ik zou het eens proberen met <br>.

$message.= "Voornaam: " .$voornaam. "<br>";
 
Mohamed nvt

Mohamed nvt

27/09/2022 23:13:11
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 27/09/2022 01:02:20:
>> Ik moest daarvoor wel gebruik maken van to en naar mailadressen die horen bij het domeinnaam.

Wat bedoel je daarmee? Kun je nu alleen maar mailen naar mailadressen van hetzelfde domein?

>> Wat ik nu wil is dat de inhoud van de mail netje wordt weergeven en vooral de zinnen onder elkaar.

In je headers stel je het formaat in op html. Ik zou het eens proberen met <br>.

$message.= "Voornaam: " .$voornaam. "<br>";


Nee, wat ik bedoel is dat ik in het PHP script van en naar mailadressen moest opgeven die bij dat domeinnaam hoorden, anders werkt het idd niet.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/09/2022 23:25:20
Quote Anchor link
De afzenders dus.
Die specificeer je in de From: header.
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.