[WMC] Waar is de opslag-plek?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

08/12/2007 23:55:00
Quote Anchor link
Mooi:) Nieuwe computer sinds vorige week alles erop en eraan ( behalve beeldscherm maar die had ik nog ( 19" ) )

Dual core E6750 2,66 Ghz
2GB DDR2 geheugen
500 GB hardeschijf
Geforce 8600 GS 256 MB DDR2 geheugen
hd-dvd/blue-ray/dvd/cd lezen dvd/cd schrijven in 1

Oke en waar gaat dit topic over? Nou waar is de opslag plaats van Windows Media center?! Voor opgenomen video-content met live-tv

Google bied niet echt veel uitkomst:(

Quote:
Oke in koffiehoek kwam ie niet tevoorschijn.. dan maar in de PHP-sectie..


Edit:
mooi gevonden:) Voortaan gewoon even kijken wel mapjes in zeer korte tijd opeens 1 â 2 gb groot zijn^^
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 13:03:15
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

09/12/2007 09:30:00
Quote Anchor link
Hoi nieuwe-pc-genoot, ik krijg zaterdag ook nieuwe pc.

Ik heb ook last van dat hij soms in PHP komt ipv koffiehoek, alleen bij koffiehoek dan ook last van.
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

09/12/2007 09:59:00
Quote Anchor link
Ik poste dit topic in de koffiehoek.. Maar toen zag ik hem hier niet tussen de laatste forum berichten staan... Dus maakte ik een extra topic aan en zetten die in de PHP hoek.
 

09/12/2007 10:08:00
Quote Anchor link
Dat van koffiehoek niet in overzicht is ingesteld door Bas :-(

Kan je trouwens niet gewoon instellen waar hij het opslaat?
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

09/12/2007 10:32:00
Quote Anchor link
Ja dat kan*-) Maar dan geeft ie alleen een optie om het op te slaan naar het aantal schijven dat er zijn... C:/ D:/ en I:/ bij mij in dit geval.. In welke map staat er niet bij:( Maar ik heb het gevonden:)

Heb nog een extra hardeschijf nodig^^" m'n externe zit vol bijna ( 500 GB ) en m'n C:/ is 490 GB groot en D:/ is de recovery schijf.. Niet zo goed ingedeelt dus.. Na ja is opzich niet erg:) hoef ik niet zo snel te zeuren dat ik geen programma's meer kan installeren omdat neit genoeg ruimte heb xD
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.