word.doc omzetten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Developer

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Create elegant interfaces using VueJS for thousands of users? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Front-end Developer. Thanks to your efforts, our services are always presented in style. As a Front-end Developer you are responsible for website development and improving customer experience based on data analyze. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Front-end Developer you score by: Writing elegant, testable components without side-effects to provide functionality to the users Website development, adding

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Je komt in een DevOps-cultuur te werken waarbij je met je team werkt aan de front-end van diverse brand websites; Het ontwerpen van functionele en grafische ontwerpen die worden geïmplementeerd; Draagt zorg voor het maken van analyses; Je werkt nauw met je collega’s samen en geeft elkaar feedback en suggesties waar nodig; Het uitwerken van vraagstukken die afkomstig zijn van verschillende klanten; Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Full stack developer Python, React

Functie Jij als full stack developer komt binnen onze Technology afdeling te werken. Deze bestaat momenteel uit 15 man. De stack waarmee wij werken is voornamelijk Python, Javascript, React en GraphQL. Binnen deze afdeling wordt er met multidisciplinaire teams gewerkt aan verschillende projecten. Projecten duren vaak langer dan 3 maanden en je bent van begin tot eind vaak betrokken. Naast dat je als full stack ontwikkelaar aan de slag gaat ben je ook Consultant. Dit betekent dat je ook klantcontact hebt in je rol en werkshops geeft. De verhouding tussen deze werkzaamheden zijn ongeveer 70% development en 30% consultancy. Een

Bekijk vacature »

Junior/medior Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij als ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor veel van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van maatwerk features en applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. Jij als full stack developer zult dus

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Je werkt nauw samen met het websitebureau aan de ontwikkeling en optimalisering van het internationale platform; Je ziet nieuwe webshops op en voert optimalisaties door; Je bouwt aan technische, functioneel en commercial resultaat; Je vindt het leuk om zelfstandig binnen een internationale organisatie te werken, maar krijgt ook energie om samen met collega's te werken. Hier ga je werken Voor een bedrijf in de regio Rotterdam zijn wij opzoek naar een PHP Developer. Je wordt onderdeel van het communicatieteam en gaat je bezighouden met het optimaliseren van de website van dit internationale bedrijf. Je schakelt veel

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

PHP developer (Symfony, Doctrine)

Functie Als PHP developer wordt er een hoge mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed opereert in een team waar kennis wordt gedeeld en dingen als codereviews erg veel voorkomen. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden

Bekijk vacature »

Informeel bureau zoekt Senior PHP developer

Functie Als senior PHP developer neem je het voortouw in ontwikkeltrajecten en ben je in staat werk uit te leggen aan collega’s om zo je kennis met hen te delen. Je deinst niet terug voor ingewikkelde projecten. Deze zie jij alleen maar als uit uitdaging. Je werkt doorlopend aan klantcases (en hierdoor je klant echt leert kennen), maar toch ben je afwisselend bezig. Dit alles in een vrije en ontspannen werksfeer, met een team van gelijkgestemde. Binnen de development teams werken ze met o.a. PHP, Laravel, React, Node, Elastic, Amazon AWS, JIRA, Solid, Domain-driven-design, Doctrine, Redis, docker, Kubernetes, CI, PHP

Bekijk vacature »

Full-stack developer

Als Full-stack developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Samen met je SCRUM team werk je aan zowel de front- als de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en echt het verschil te kunnen maken. Ons ontwikkelteam bestaat uit ruim 40 ontwikkelaars, testers, scrum

Bekijk vacature »

Senior Java Developer

Als Senior Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij werken als Senior Developer en werken aan een applicatie die duizenden marketingcampagnes automatisch aanstuurt? Dit is je kans! Kom werken voor onze opdrachtgever en in deze rol zul je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgen om gezamenlijk de applicatie naar een hoger plan te tillen. Wat ga je verder doen: Optimaliseren, beheren en uitbreiden van onze applicatie; Het bouwen van aansluitingen op de systemen van partners middels API’s; Meedenken over de technische/ontwikkel-standaarden; Proactief verbeterpunten voorstellen. Bedrijfsprofiel Het is een organisatie die met een team van verschillende developers én marketeers

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Francoi gckx

Francoi gckx

03/06/2013 09:56:48
Quote Anchor link
Weet iemand, na het uploaden, een class dat een word document kan omzetten naar tekst zonder opmaak (bijv txt)
en dan gelijk alles in array kan stoppen?
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 02:44:17
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/06/2013 10:40:22
Quote Anchor link
Op wat voor manier zie je alles daarvan in een array?
 
Francoi gckx

Francoi gckx

03/06/2013 10:43:38
Quote Anchor link
Als woord per woord
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/06/2013 10:59:22
Quote Anchor link
Dan kan je toch exploden op een spatie, met de string die de class zal geven?
 
Francoi gckx

Francoi gckx

03/06/2013 11:18:27
Quote Anchor link
Ja dat weet ik maar soms werkt dat niet door de opmaak van word.

Mij vraag is meer is het mogelijk dat php alle opmaak omzet naar gewone tekst?

Toevoeging op 03/06/2013 11:20:49:

Nu weet ik dat die in .txt formaat meer pakt dus zoek ik naar een class dat die het geuploade doc document omzet naar txt en dan in een array zet
 
Francoi gckx

Francoi gckx

04/06/2013 21:31:45
Quote Anchor link
Is er iemand die dit weet? heb heel google afgezocht
 
Eddy E

Eddy E

04/06/2013 21:46:51
 
Francoi gckx

Francoi gckx

04/06/2013 21:52:56
Quote Anchor link
Hoe krijg ik catdoc werkend
Gewijzigd op 04/06/2013 22:27:57 door Francoi gckx
 
Aad B

Aad B

04/06/2013 23:07:54
Quote Anchor link
Francoi gckx op 04/06/2013 21:52:56:
Hoe krijg ik catdoc werkend
De tar.gz of de zip downloaden en mee aan de slag gaan. Zal vast wel een readme bij zitten. de tar.gz moet je uitpakken en compileren op je linux platform.
 
Francoi gckx

Francoi gckx

04/06/2013 23:47:01
Quote Anchor link
Ik heb nul verstand van linux en ik werk met windows 7, ik vermoed dat de server waar ik de hosting heb linux heeft, aangezien hij niet de class COM kon vinden.

je heb 2 installs en een readme zonder voldoende uitleg.

Toevoeging op 05/06/2013 12:46:39:

Francoi gckx op 04/06/2013 23:47:01:
Ik heb nul verstand van linux en ik werk met windows 7, ik vermoed dat de server waar ik de hosting heb linux heeft, aangezien hij niet de class COM kon vinden.

je heb 2 installs en een readme zonder voldoende uitleg.


Moet ik alle bestanden op de server gooien
en hoe doe ik het volgende dan:

./configure
make
make install
 
Chris PHP

Chris PHP

05/06/2013 13:24:10
Quote Anchor link
Francoi gckx op 04/06/2013 23:47:01:
Ik heb nul verstand van linux en ik werk met windows 7, ik vermoed dat de server waar ik de hosting heb linux heeft, aangezien hij niet de class COM kon vinden.

je heb 2 installs en een readme zonder voldoende uitleg.


Moet ik alle bestanden op de server gooien
en hoe doe ik het volgende dan:

./configure
make
make install


Dat werkt alleen als je root toegang (ssh/putty sessie) hebt. Je moet het op je OS doen niet in de root van je httpdocs.
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

05/06/2013 16:46:23
Quote Anchor link
@Francoi,
Bij mij komt de vraag op wat het doel ervan is.
Een hint: je kan door de juiste headers mee te geven ervoor zorgen dat een word document in de browser geopend wordt, onder de voorwaarde dat de bezoeker Mickysoft Office heeft.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/06/2013 17:09:33
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 05/06/2013 16:46:23:
Een hint: je kan door de juiste headers mee te geven ervoor zorgen dat een word document in de browser geopend wordt, onder de voorwaarde dat de bezoeker Mickysoft Office heeft.

Noem het bedrijf maar gewoon Microsoft. Bashen in het forum is nergens voor nodig.
Gewijzigd op 05/06/2013 17:10:17 door - Ariën -
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

05/06/2013 17:26:01
Quote Anchor link
Kom op zeg! Beetje humor mag ook wel? Zo niet dan ben ik hier zo weg
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

05/06/2013 18:58:01
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 05/06/2013 17:26:01:
Kom op zeg! Beetje humor mag ook wel? Zo niet dan ben ik hier zo weg


+1, vind ik leuk
 
Francoi gckx

Francoi gckx

05/06/2013 22:30:50
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 05/06/2013 16:46:23:
@Francoi,
Bij mij komt de vraag op wat het doel ervan is.
Een hint: je kan door de juiste headers mee te geven ervoor zorgen dat een word document in de browser geopend wordt, onder de voorwaarde dat de bezoeker Mickysoft Office heeft.


Maar ik moet het automatisch opslaan in de database en dat gaat 10x makkelijker als het omgezet word naar .txt (weg opmaak troep) en dan zetten in een woord gescheiden array.

1. phpwordlib heeft een class gebouwd haalt alle opmaak weg maar daar moet je voor betalen

2. http://document.online-convert.com/convert-to-txt?external_url=
kan je gebruiken alleen moet je het dan via hun site ook downloaden:(
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

05/06/2013 22:52:12
Quote Anchor link
Hoezo, tien x makkelijker?
Stel je wilt een jpeg in de database opslaan. dat ga je ook niet naar een tekst bestand vertalen?
 
Francoi gckx

Francoi gckx

06/06/2013 09:31:09
Quote Anchor link
Ger ik denk dat je niet snap wat ik bedoel,

Ik wil het niet als 1 geheel opslaan in database maar in een tiental veldnamen met zijn veldwaardes
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

06/06/2013 11:07:02
Quote Anchor link
Eigenlijk is daar een Word document niet geschikt daarvoor, en zou je beter een Excel bestand daarvoor kunnen gebruiken. Dat kan je dan uitlezen met PHPExcel.
Er bestaat ook een PHPWord, maar daarmee kan je -voor zover ik kan beoordelen- alleen Word documenten mee genereren.
 
Francoi gckx

Francoi gckx

06/06/2013 11:15:04
Quote Anchor link
Het is mogelijk zoals ik die twee opties boven gaf:

1. phpwordlib heeft een class gebouwd haalt alle opmaak weg maar daar moet je voor betalen

2. http://document.online-convert.com/convert-to-txt?external_url=

En dan gaat mij voorkeur naar 2, alleen wil ik dat op mij en naar mij eigen site kan downloaden
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

06/06/2013 12:26:05
Quote Anchor link
Prima, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.