Wordpress Custom post type afbeeldingen

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bryan De Baar

Bryan De Baar

12/03/2018 14:10:24
Anchor link
Hallo,


Is er iemand die ervaring heeft met afbeeldingen in een custom post type?
Nu hebt ik een aantal input velden met text maar wil hier ook 4 afbeeldingen bij hebben.

Gr. Bryan

Edit:
Topic verhuisd naar 'Programmeer hulp forum' en topictitel aangepast
Gewijzigd op 12/03/2018 14:30:37 door - Ariën -
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 21:52:14
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/03/2018 14:18:32
Anchor link
Wat bedoel je met een 'custom post type'?
Kan je wat meer vertellen?
 
Bryan De Baar

Bryan De Baar

12/03/2018 14:28:40
Anchor link
Wordpress zelf bied de mogelijkheid een post/blog te plaatsen. Als je zelf een plugin maakt met input velden die jezelf wilt hebben kun je een custom post type maken..
Je gebruikt het frame van wordpress zoals de loop die word toegepast deze combineer je dan met je eigen php code.
Daarnaast hoef je zelf geen sql te programeren omdat wordpress dit zelf al heeft ingebouwd.

Momenteel heb ik een custom post type met 6 inputs maar nu wil ik ook nog 4 afbeeldingen erbij hebben “links”, “rechts”, “voorkant” en “bovenkant”

Wat ik wil weten is of je gewoon een file input kunt maken en dat deze dan met POST mee word opgeslagen of moet er meer gebeuren?
 
Baldwin jackson

baldwin jackson

19/09/2018 12:15:12
Anchor link
Standaard zijn er afbeeldingen van het type post, waarin u afbeeldingen in een ander formaat kunt opslaan. Ik zou aanraden om het standaard berichttype te gebruiken in plaats van het nieuwe te maken omdat ergens op een later moment op lange termijn conflicten ontstaan. U kunt het volgende artikel bekijken voor verdere referenties:

https://www.sesamestreet.org/

Edit:
Spam-linkje weggehaald
Gewijzigd op 02/01/2019 12:43:40 door - Ariën -
 
Erin Erinrookes

erin Erinrookes

02/01/2019 12:25:06
Anchor link
Niet wrang eerst moet je weten over web programmeren als je dat niet doet? Hier zijn basis web programming blog voor beginners.

http://www.disney.com

Edit:
Spam-linkje weggehaald
Gewijzigd op 02/01/2019 12:38:07 door - Ariën -
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/01/2019 12:38:17
Anchor link
Topic gesloten omdat het enkel spam aantrekt.
Topicstarter kan via PM contact met het Moderatiepunt opnemen voor heropening van het topic.
Gewijzigd op 02/01/2019 12:41:58 door - Ariën -
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.