Wordpress expert gezocht!!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

22/08/2015 12:38:06
Quote Anchor link
Beste

Ik ben bezig om een veiling website te gaan opzetten met Woocommerce! Heb daarbij plugins gekocht via codecanyon.


Bedoeling:
* Mensen maken zich lid via Twitter of Facebook (Social knop) (Nog niet geinstalleerd)

* Members maar ook geen members kunnen bieden.

* Enkel admin! plaats de producten (Members en geen Members kunnen dus geen producten plaatsen enkel bieden)

* Heb Auction Simmple plugin! werkt best goed enkel wil ik de setting anders hebben na het winnende bod word dit niet vanzelf in je winkelmand geplaatst en kan ik niks afrekenen verder is het ENG terwijl ik graag NL wil hebben.

* Instellen van betere tijd schema countdown van de veiling.

* Betaal methode is bitcoin mijn veiling site is gericht op bitcoin verkoop van 2dehands en nieuwe producten.

* Heb een PDF invoice plugin geinstalleerd werkt lekker! Enkel moet ik nog de logo wat beter maken.

* Verzending werkt via DHL Parcel uiteraard heb ik daar een account bij, dit werkt denk ik! nog niet kunnen testen.

* Bitcoin ook nog niet kunnen testen omdat na het gewonnen product niks meer verschijnt alles is leeg.

Verder zou ik alles het liefst zo geautomatiseerd mogelijk willen hebben.

Dat als iemand geboden heeft en het product gewonnen heeft dat die ook vanzelf de factuur ontvangt misschien kan dit ook! dat gevoel heb ik wel maar ook nog niet kunnen testen.

Wil je me helpen ik heb skype bjornvideos

Bedankt.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 14:35:29
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

22/08/2015 21:16:20
Quote Anchor link
Wordpress en Woocommerce.. echt zonde om zo een site hierin te ontwikkelen. Waarom niet een gedegen framework zoals Symfony gebruiken?
 

22/08/2015 21:41:52
Quote Anchor link
Frank Nietbelangrijk op 22/08/2015 21:16:20:
Wordpress en Woocommerce.. echt zonde om zo een site hierin te ontwikkelen. Waarom niet een gedegen framework zoals Symfony gebruiken?


Bedankt! nog niet bekend met dit systeem! is het hierbij ook mogelijk om een veiling site op te runnen?
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

22/08/2015 21:47:03
Quote Anchor link
Hoi Bjorn,

Dat is het zeker. Op dit soort frameworks draaien grote tot zeer grote websites. Symfony is een zeer populair framework evenals Laravel. Ik ben zelf weg van Symfony omdat deze echt een fantastische formbuilder heeft. Daarnaast gebruikt dit framework de Twig template engine. Wellicht loont het de moeite je eens te verdiepen in de termen die ik zojuist genoemd heb.
Gewijzigd op 22/08/2015 21:47:19 door Frank Nietbelangrijk
 

22/08/2015 21:49:35
Quote Anchor link
Frank Nietbelangrijk op 22/08/2015 21:47:03:
Hoi Bjorn,

Dat is het zeker. Op dit soort frameworks draaien grote tot zeer grote websites. Symfony is een zeer populair framework evenals Laravel. Ik ben zelf weg van Symfony omdat deze echt een fantastische formbuilder heeft. Daarnaast gebruikt dit framework de Twig template engine. Wellicht loont het de moeite je eens te verdiepen in de termen die ik zojuist genoemd heb.


Oo ja ik ben enkel een bedenker van een project! php enzo zegt me niks! maar als je interesse heb en je vind het leuk om mij te helpen met een veiling website op te zetten voel je vrij om contact met mij te zoeken, want domein heb ik en ik heb een webhosting en ik zie nu dat je eigen server ervoor moet hebben dus word al gelijk een probleem. en op mijn website heb ik net alles geinstalleerd van plugins van wordpress maar als dit beter werkt zou ik het erg waarderen als het niet te veel moeite kost of je mij zou willen helpen. als er een manier is om met jouw in contact te komen let me know.
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

22/08/2015 21:57:51
Quote Anchor link
Een eigen server is niet perse nodig.

Ik zal nog even het verschil van wordpress en symfony proberen uit te leggen:

Stel je hebt een stuk grond gekocht en je wilt er een huis op bouwen. Je kunt nu twee dingen doen:

a) een folder van bijv. Livingstone aanvragen en daaruit een kant en klaar huis kiezen. Er zitten een vast aantal opties bij maar sommige combinaties zijn niet mogelijk. Je moet dus kiezen uit hetgeen er aangeboden wordt door de leverancier.

b) Je ontwerpt zelf een huis/laat een huis ontwerpen. De mogelijkheden zijn eindeloos maar je moet wel over ieder detail goed nadenken en zorgen dat je de juiste keuze maakt. Deze methode is tevens wat langzamer maar het eindresultaat op maat gesneden voor jou.

a = wordpress
b = symfony
 

22/08/2015 22:01:11
Quote Anchor link
Frank Nietbelangrijk op 22/08/2015 21:57:51:
Een eigen server is niet perse nodig.

Ik zal nog even het verschil van wordpress en symfony proberen uit te leggen:

Stel je hebt een stuk grond gekocht en je wilt er een huis op bouwen. Je kunt nu twee dingen doen:

a) een folder van bijv. Livingstone aanvragen en daaruit een kant en klaar huis kiezen. Er zitten een vast aantal opties bij maar sommige combinaties zijn niet mogelijk. Je moet dus kiezen uit hetgeen er aangeboden wordt door de leverancier.

b) Je ontwerpt zelf een huis/laat een huis ontwerpen. De mogelijkheden zijn eindeloos maar je moet wel over ieder detail goed nadenken en zorgen dat je de juiste keuze maakt. Deze methode is tevens wat langzamer maar het eindresultaat op maat gesneden voor jou.

a = wordpress
b = symfony


Oke

OO ik heb een VPS zie ik nog! lol maar ik zal me webhosting leeg maken! en mocht je mij toe willen voegen want heb je prive bericht gestuurd zal ik je de benodigde gegevens toe zenden.

want het is niet heel moeilijk wat ik wil! dit heb ik al bijna voor elkaar in wordpress

* Inloggen (connectie) via Twitter en Facebook of meerdere
* Enkel admin ik dus kan producten voor de veiling zetten.
* Leden maar ook niet geregistreerde mensen kunnen biedingen plaatsen.
* Als een product is afgelopen wint uiteraard die persoon dat en kan die afrekenen met Bitcoin
* erna zal er een PDF factuur worden verstuurd naar de koper
* Track en Trace zal worden gedaan door DHL Parcel.

Dit is wat ik graag zou willen :)
 

23/08/2015 15:11:25
Quote Anchor link
Een kleine tip.

Ik lees in de eerste paar comments dat je de bedenker bent van het project.

Waarom stuur je dan op een oplossing als je de techniek niet begrijpt? Stop daarmee, geloof me.

Opper een idee en ga aan de developer vragen wat de beste oplossing is. Die hebben er verstand van en kunnen opgeven en schalen met frameworks o.i.d
Maar stuur zelf nooit op een oplossing, want het is je vak niet.

Verder succes met het project
 

23/08/2015 15:13:03
Quote Anchor link
Rickert Bombaklats op 23/08/2015 15:11:25:
Een kleine tip.

Ik lees in de eerste paar comments dat je de bedenker bent van het project.

Waarom stuur je dan op een oplossing als je de techniek niet begrijpt? Stop daarmee, geloof me.

Opper een idee en ga aan de developer vragen wat de beste oplossing is. Die hebben er verstand van en kunnen opgeven en schalen met frameworks o.i.d
Maar stuur zelf nooit op een oplossing, want het is je vak niet.

Verder succes met het project



Oke bedankt voor je advies! ja ik vind het leuk om wat nieuwe projecten te bedenken heb ondertussen dus wel een VPS. Maar daarom is dit forum toch bedoeld? om juist te vragen of iemand mij kan helpen maar ik stap wel over naar sitedeals of ICTscripters denk dat dat beter aansluit bij mij.

Bedankt in iedergeval.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

23/08/2015 15:33:52
Quote Anchor link
>> Maar daarom is dit forum toch bedoeld? om juist te vragen of iemand mij kan helpen maar ik stap wel over naar sitedeals of ICTscripters denk dat dat beter aansluit bij mij.

Jammer dat je op deze manier reageert.

Wat Rickert probeert te zeggen, is dat je beter eerst zelf wat ervaring kunt opdoen of hulp van iemand met verstand van zaken inschakelen. Jij hebt een idee, maar je hebt geen idee hoe je het moet uitvoeren, en dan kan het allemaal wel eens heel lastig gaan worden.

Stel ik heb het idee om "een fantastische auto" te maken. Vervolgens ga ik naar een auto-forum en ga daar vragen hoe ik een auto in elkaar moet zetten zonder enige vorm van ervaring. Dat is nu ongeveer wat jij vraagt. Met WordPress kun je wel wat dingen doen, alleen is het allemaal voorgebakken spul en als je geen verstand van zaken hebt, kun je dingen dus nooit exact zo maken als je zou willen. Daarbij komt ook nog het aspect veiligheid om de hoek kijken.

Maar goed, als je denkt dat je op een andere site beter af bent dan wens ik je veel succes. Het principe blijft echter hetzelfde. Als je geen of onvoldoende kennis hebt, zul je deze eerst moeten opdoen of je zult hulp in moeten schakelen van iemand die wel over de benodigde kennis beschikt.
Gewijzigd op 23/08/2015 15:34:36 door Ozzie PHP
 
Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

23/08/2015 16:22:13
Quote Anchor link
Aangezien dat dit niet het eerste topic is dat jij iets wil maar zelf niet de kennis voor heb en je ook nog verwacht dat dit gratis is, zeg ik: doe niet zo lui, als je in al die jaren je nou eens ging verdiepen in scripting van websites had je allang een project de lucht in.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.