Wordpress menu

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jerry php

Jerry php

21/03/2013 16:29:21
Quote Anchor link
Mensen,

ik ben bezig met mijn webshop en gebruik woocommerce, maar ik kom ergens niet helemaal uit.

mijn website is: http://www.onlinegeur.nl

Ik zal mijn idee vertellen:

Ik wil graag in de menubalk waar nu 'producten' staat, wil ik graag naar een pagina geleid worden die links op het scherm dit toont:

HEREN
Adidas
Hugo boss
ETC ETC

DAMES
Adidas
Hugo boss
ETC ETC

En dan op de pagina zelf als u nog geen merk heeft gekozen, wil ik graag dat er wat producten worden getoond die ik zelf kan kiezen welke er moeten staan.

Weet iemand hoe dit moet?

Of denk iemand een beter webshop systeem te hebben?

Ik hoor het allebei natuurlijk graag.

Mvg Jeremy
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 14:34:43
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/03/2013 16:47:47
Quote Anchor link
Je kan de templates ervan toch aanpassen? Lijkt me?
 
Jerry php

Jerry php

21/03/2013 16:49:26
Quote Anchor link
Ik weet niet precies wat je bedoelt, bedoel je gewoon mijn thema? ik gebruik Mystile.

Maar ik kan daar volgensmij niet het menu en die submenus zo precies inrichten zoals ik omschrijf wat ik wil
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/03/2013 16:56:52
Quote Anchor link
Wordpress werkt met templates, ook de thema's genoemd, waar de HTML, en CSS in staan.
Als je wat ervaring met CSS en HTML hebt, zou dit wel mogelijk moeten zijn.
 
Jerry php

Jerry php

21/03/2013 16:59:38
Quote Anchor link
Echt ervaring heb ik er niet mee.. maar een beetje kan ik het wel.
Maar is er geen webshop template die daar precies voor is wat ik bedoel?
 
Jasper DS

Jasper DS

21/03/2013 20:04:12
Quote Anchor link
Daar kan je beter zelf eens op googlen. Ik denk dat niemand hier een standaard lijst wordpress theme's uit zijn hoofd kent. Indien je het toch zelf gaat oplossen en met de html en css gaat spelen aarzel dan niet op je vragen hier in het topic te gooien. Succes!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.