Wordpress RSS feed

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Stef Segers

Stef Segers

12/03/2008 15:53:00
Quote Anchor link
Hey allen,

Ik heb een Wordpress website waar ik mijn laatste nieuws op bijhoud. Ik vind dat toch minder fijn om 2 aparte sites te gebruiken.

Een idee was om anders de RSS feed van Wordpress te implementeren in mijn website zodat ik toch het nieuws kan lezen. Ik heb het gemak van Wordpress om daar content te plaatsen en het ontwerp van mijn website blijft behouden. Jammer zal wel zijn dat ik het reactie gedeelte dan niet kan gebruiken volgens mij binnen mijn website.

Ik heb hier en daar wat RSS Parsers geprobeert maar krijg niet meer dan de headlines + link. Ik heb ook een script lastRSS geprobeerd en daar kan je de rss feed mee uitlezen en zien welke velden beschikbaar zijn. Tot mijn verbazing was het description veld leeg.

De grap is dat mijn Safari deze rss feed WEL goed laat zien. blog.lotsoflegs.nl/?feed=rss2
Ik heb ook de tutorial van phphulp geprobeerd met rss_class.php maar krijg er niet veel uit. http://www.stefansegers.nl/nieuws.php

Heeft iemand een tip voor me hoe ik mijn blog kan implementeren binnen mijn website www.stefansegers.nl ???

Het liefst met behoudt van het reacties plaatsen gedeelte

S.
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.