Wordpress techneut gezocht voor site eerbetoon Abdelhak Nouri

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Wil Bakx

Wil Bakx

06/08/2017 22:09:42
Anchor link
Hallo,

Ik had in eerste instantie een template in php waar ik deze wilde gebruiken voor een site als eerbetoon aan Abdelhak Nouri, echter gezien de dingen die er aan gedaan moesten worden, kreeg ik bedragen rond de oren waar ik van schrok, maar aan de ene kant terecht als er veel uren in gaan zitten.

Mij werd aangeraden een wordpress site op te zetten, wat ik heb gedaan, echter dienen er een paar dingen aan gedaan te worden, om het compleet te maken.

Deze site is tevens bestemd voor duizenden mensen die nergens met hun verdriet terecht kunnen, overal weg gehoond worden, echter willen ze iets delen in de vorm van een gedicht, een herinnering, foto met "Appie", kortom...............

Het betreft http://www.appie34nouri.nl

Ik hoop op positieve reacties in deze.

Bij voorbaat dank,

Wil
Gewijzigd op 10/08/2017 17:50:26 door - Ariën -
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 00:41:16
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/08/2017 16:18:14
Anchor link
Wat is je budget die je erin wilt steken? En kan je vertellen wat de werkzaamheden nog vormen?
 
Wil Bakx

Wil Bakx

08/08/2017 16:46:33
Anchor link
Beste,

Het betreft hier 2 punten en wel :

1) De berichten die ik opmaak, automatisch onderaan de pagina plaatsen met datum er voor, waar het beperkt blijft tot een aantal dagen, komt er een bericht bij nieuwe dag, dat de laatste dag die er staat automatisch naar het Nieuwsarchief verschuift.

2) Dat mensen via een editor een bericht op kunnen maken, evt. met of zonder image.
Na verzenden, dat het door mij of goed, of afgekeurd wordt, en automatisch op die pagina wordt gepubliceerd waar
waar het bericht op is gemaakt, mensen op kunnen reageren in/uit klapbaar, waarna iemand anders weer een bericht
op kan maken.

Dat zijn de voornaamste punten, waar de site al traffic heeft uit verschillende landen, dat is mooi, maar het moet af.

Het doel, de mensen een plaats geven om hun verdriet te kunnen uiten, dat moet werken, en dat werkt dus nog niet.

Mvg.
 
- SanThe -

- SanThe -

08/08/2017 16:52:33
Anchor link
Je vergeet wat..

- Ariën - op 08/08/2017 16:18:14:
Wat is je budget die je erin wilt steken?
 
Wil Bakx

Wil Bakx

08/08/2017 17:16:43
Anchor link
Oh ik moet met duizenden euro's gaan gooien ?
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

08/08/2017 17:19:56
Anchor link
Een redelijk budget is wel handig, zeker gezien het feit dat iemand hier tijd in moet gaan steken. Dat hoeven geen duizenden euro's te zijn, maar let wel op met wat je gedaan wil hebben.
Gewijzigd op 08/08/2017 17:21:41 door Ben van Velzen
 
Wil Bakx

Wil Bakx

08/08/2017 17:22:15
Anchor link
Een redelijk budget hahaha, ja daar gaat voor iemand die thuis is in Wordpress echt wel 10 tot 20 uur in zitten zeker.

Dit kun je niet menen.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/08/2017 17:32:48
Anchor link
Het is hier vrij gebruikelijk dat wanneer je een vacature plaatst, je daarbij een budget noemt van wat het mag kosten. Jij krijgt zelf neem ik aan ook gewoon betaald voor het werk wat je doet.

Aangezien dit een aangrijpende gebeurtenis is, kan ik me in dit geval goed voorstellen dat er iemand is die dit gratis wil doen. Maar het is wel handig dat jij dat dan even aangeeft als dat de bedoeling is. Dan is dat voor iedereen meteen duidelijk.

Geef dus even aan of er een budget is (zo ja, hoeveel) of dat je iemand zoekt die dit gratis doet. Dat laatste is geen probleem, als je het maar even aangeeft zodat iemand die hier iets mee kan/wil, weet waar hij aan toe is.
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

08/08/2017 17:39:38
Anchor link
Dus, voor een dubbeltje op de eerste rang zitten is het idee? Dan zul je het zelf moeten doen, zoals ook de bedoeling was toen je werd voorgesteld om een wordpress site op te zetten. Als je niet redelijk wil betalen voor functionaliteit zul je moeten leven met het feit dat je niet alles kan krijgen wat je wil.
 
Wil Bakx

Wil Bakx

08/08/2017 17:40:22
Anchor link
Ik heb met alle goede bedoelingen deze site opgezet, waar ik ben begonnen met een Facebook pagina, en een twitter account, waar totaal geen lucht aan gegeven werd, want er was al genoeg over gezegd en geschreven.

Vandaar deze site, voor die duizenden (normale) mensen zal ik het maar noemen, die nog dagelijks met dit verdriet zitten, en een plekje zoeken waar ze hun verhaal, etc. kwijt kunnen.

Kortom, ik zoek iemand die dit voor me wil doen uit liefdadigheid.

De site heeft al traffic, uit diverse landen, en met alle liefde en plezier kan de persoon zijn bedrijf vermelden op de site, in de footer of zo, iets in de trend van "Met medewerking van...........".

Dat mag de persoon in kwestie zelf invullen.

Uiteraard begrijp ik dat voor niets de zon op gaat, en ook weer onder, echter wordt aan deze site niet verdiend, het is puur uit menselijk aspect, gevoel, dat ik dit wil bewerkstelligen.

Hopende jullie voldoende te hebben geïnformeerd.

Toevoeging op 08/08/2017 17:41:42:

Ben van Velzen op 08/08/2017 17:39:38:
Dus, voor een dubbeltje op de eerste rang zitten is het idee? Dan zul je het zelf moeten doen, zoals ook de bedoeling was toen je werd voorgesteld om een wordpress site op te zetten. Als je niet redelijk wil betalen voor functionaliteit zul je moeten leven met het feit dat je niet alles kan krijgen wat je wil.


Menselijkheid, waar is het gebleven tegenwoordig ?
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

08/08/2017 17:42:52
Anchor link
Quote:
Menselijkheid, waar is het gebleven tegenwoordig ?

Dit mens moet ook eten. Van naamsbekendheid komt mijn rekening niet vol. Of kan ik met naamsbekendheid ook mijn eten betalen? Heb je geen 12 jarig neefje ofzo die wel even een beetje met wordpress wil spelen? Dat gaat je veel meer helpen dan een vacature.
Gewijzigd op 08/08/2017 17:43:55 door Ben van Velzen
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/08/2017 17:44:13
Anchor link
Heren ... laten we het hier even bij houden.

Ik vat het nog even samen:

Wil Bakx op 08/08/2017 16:46:33:
Beste,

Het betreft hier 2 punten en wel :

1) De berichten die ik opmaak, automatisch onderaan de pagina plaatsen met datum er voor, waar het beperkt blijft tot een aantal dagen, komt er een bericht bij nieuwe dag, dat de laatste dag die er staat automatisch naar het Nieuwsarchief verschuift.

2) Dat mensen via een editor een bericht op kunnen maken, evt. met of zonder image.
Na verzenden, dat het door mij of goed, of afgekeurd wordt, en automatisch op die pagina wordt gepubliceerd waar
waar het bericht op is gemaakt, mensen op kunnen reageren in/uit klapbaar, waarna iemand anders weer een bericht
op kan maken.

Dat zijn de voornaamste punten, waar de site al traffic heeft uit verschillende landen, dat is mooi, maar het moet af.

Het doel, de mensen een plaats geven om hun verdriet te kunnen uiten, dat moet werken, en dat werkt dus nog niet.

Mvg.

Er is geen budget. Er wordt gevraagd om iemand die dit gratis wil doen.
 
Wil Bakx

Wil Bakx

08/08/2017 17:44:32
Anchor link
Ben van Velzen op 08/08/2017 17:42:52:
Quote:
Menselijkheid, waar is het gebleven tegenwoordig ?

Dit mens moet ook eten. Van naamsbekendheid komt mijn rekening niet vol. Of kan ik met naamsbekendheid ook mijn eten betalen?


Wat zijn dit voor kinderachtige reacties ?

Dus als jouw naam onder die site staat, en er zijn mensen die denken "joh dat wil ik ook wel dat het er zo mooi uit ziet", dan krijg jij daar geen klanten door ?

Beetje domme redenering.

Toevoeging op 08/08/2017 17:47:58:

Ozzie PHP op 08/08/2017 17:44:13:
Heren ... laten we het hier even bij houden.

Ik vat het nog even samen:

Wil Bakx op 08/08/2017 16:46:33:
Beste,

Het betreft hier 2 punten en wel :

1) De berichten die ik opmaak, automatisch onderaan de pagina plaatsen met datum er voor, waar het beperkt blijft tot een aantal dagen, komt er een bericht bij nieuwe dag, dat de laatste dag die er staat automatisch naar het Nieuwsarchief verschuift.

2) Dat mensen via een editor een bericht op kunnen maken, evt. met of zonder image.
Na verzenden, dat het door mij of goed, of afgekeurd wordt, en automatisch op die pagina wordt gepubliceerd waar
waar het bericht op is gemaakt, mensen op kunnen reageren in/uit klapbaar, waarna iemand anders weer een bericht
op kan maken.

Dat zijn de voornaamste punten, waar de site al traffic heeft uit verschillende landen, dat is mooi, maar het moet af.

Het doel, de mensen een plaats geven om hun verdriet te kunnen uiten, dat moet werken, en dat werkt dus nog niet.

Mvg.

Er is geen budget. Er wordt gevraagd om iemand die dit gratis wil doen.



Er is wel budget, alleen gaat het niet om een volledige site, het gaat om een paar punten, niet meer en niet minder, waar ik had gehoopt dat er hier mensen zouden zitten met het hart op de juiste plaats, niet dus, jammer, dan kijk ik even verder.

Bedankt voor de genomen tijd alle, het ga jullie goed.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

08/08/2017 17:51:43
Anchor link
Je geeft het wel snel op. Als er wel een budget is, geef dan even aan hoeveel dat is.

Wellicht reageert er iemand in de komende dagen, maar verwacht niet dat er meteen 10 mensen voor je in de rij staan. Het heeft wellicht even wat tijd nodig alvorens iemand dit bericht ziet.
 
Wil Bakx

Wil Bakx

08/08/2017 17:54:04
Anchor link
Dit topic mag wel een slotje op.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/08/2017 19:42:56
Anchor link
Als ik nog even een goede tip mag geven voor dit topic waarvan ik hoop dat deze niet met een slotje ten einde komt.

Vrijwillige vacatures in dit forum zijn ook geen probleem. Maar dan ligt het wel eraan wat er gevraagd wordt en wat redelijk is.

Om te beginnen zijn er voor Wordpress vast wel upload-plugins voor posts en dergelijke. Misschien kan je daar best naar kijken, zodat je vraag wat minder groter wordt.
Gewijzigd op 08/08/2017 19:45:59 door - Ariën -
 
Wil Bakx

Wil Bakx

08/08/2017 19:45:00
Anchor link
Geen 1 plugin kunnen vinden wat mijn punt 2 betreft helaas, vandaar de vraag.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/08/2017 20:03:16
Anchor link
Er zit toch al een post-moderatie systeem in Wordpress?
 
Wil Bakx

Wil Bakx

08/08/2017 20:05:22
Anchor link
Nee, het is de bedoeling dat mensen op een bepaalde pagina een verhaal maken, voorzien van een image of niet, dat versturen, als het ware als pending komt te staan, waar ik kan zeggen "Publiceren" of "Afkeuren", waarna het op die pagina komt te staan waar men het verhaal heeft gemaakt, en mensen daar op kunnen reageren, of indien men wenst een eigen verhaal opmaakt.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

08/08/2017 20:09:59
Anchor link
Dat wat jij zegt komt overeen met een moderatie-systeem. Jij hebt de controle over de berichten.
Dus als je een pagina aanmaakt, in de het dashboard het posten aanzet, dan ben je er al. Uiteraard ook even de instelling aanzetten dat je zelf de berichten moet keuren.

Heb zelf nooit postings gebruikt in Wordpress, dus het is even zoeken, maar het kan zeker.
 
Wil Bakx

Wil Bakx

08/08/2017 20:21:16
Anchor link
Helaas niet, dan reageren ze op een bericht wat ik zelf post.

Het gaat er juist om dat iemand anders een post maakt op een pagina, op de site, wat na versturen op pending komt te staan, en dan afgekeurd wordt, of gepubliceerd zal worden.
 

Pagina: 1 2 3 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.