Wordpress techneut gezocht voor site eerbetoon Abdelhak Nouri

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3

Ben van Velzen

Ben van Velzen

09/08/2017 18:39:05
Anchor link
Lijkt me een duidelijk verhaal dus. Leek me ook al logisch dat de plugin op die manier zou werken, maar navragen kan nooit kwaad.
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 04:09:02
 
Wil Bakx

Wil Bakx

09/08/2017 18:51:19
Anchor link
Ben van Velzen op 09/08/2017 18:39:05:
Lijkt me een duidelijk verhaal dus. Leek me ook al logisch dat de plugin op die manier zou werken, maar navragen kan nooit kwaad.


Niet de oplossing voor wat ik zoek helaas.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/08/2017 19:00:40
Anchor link
Wat voldoet er dan niet aan?
 
Wil Bakx

Wil Bakx

09/08/2017 19:33:44
Anchor link
- Ariën - op 09/08/2017 19:00:40:
Wat voldoet er dan niet aan?


Het is nog maar de vraag, als iemand een verhaal maakt, ik dat publiceer, of het dan ook daadwerkelijk op de pagina zichtbaar wordt, waar de persoon het verhaal heeft opgemaakt, en anderen daar weer een verhaal op kunnen maken, zodat de gepubliceerde verhalen onder elkaar komen te staan op de desbetreffende pagina.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

09/08/2017 19:44:01
Anchor link
Als ik zo lees klopt het prima zoals de maker zegt. Vraag hem anders om een werkende demo als je twijfelt.
 
Wil Bakx

Wil Bakx

09/08/2017 19:49:18
Anchor link
Ja heb er al om gevraagd, ik wacht dit even af.
 
Peter K

Peter K

09/08/2017 20:07:05
Anchor link
Ze geven toch in punt 3,4 en 5 het antwoord ook op je vraag. Geven aan dat het gewoon kan.

Ik begin me echter wel af te vragen hoe zinvol het is, om enkel en alleen voor de plugin 199 dollar te betalen, per jaar! Vooral terugkijkende naar wat ik eerder aangaf, je kunt moeilijk alles uit eigen zak financieren, waarom zou je dit doen?
 
Wil Bakx

Wil Bakx

09/08/2017 20:15:56
Anchor link
Dat zal ik je uitleggen.

Toen dat drama zich voltrok huilde heel het land, bekende Nederlanders zaten te huilen op de televisie omdat er een camera op stond, waar een paar dagen er na, als je vraagt om een RT aangaande een facebookpagina, je uit wordt gelachen.

Grote namen, die in een bos een filmpje op staan te nemen, dat op Youtube plaatsen, bijna 1 miljoen views, met als vastgezet bericht "Als je iets aan het opzetten bent, laat het weten", dus ik neem contact op, men is enthousiast, gaan er iets mee doen, doen er niets mee, en puur omdat het al bijna 5 weken geleden is, over tot de orde van de dag, niet te veel meer zeuren over Abdelhak Nouri, waar ik en met mij heel veel anderen die gedachte niet delen.

Veel mensen, lopen nog met dat verdriet, waar ik dat zie op Twitter o.a. willen dat uiten, willen dat delen, kunnen dat niet uiten of delen, daarom wil ik dit doen.

Ook ik heb er nog, elke dag verdriet van, kan het niet uit mijn hoofd krijgen, waar mijn gevoel zeiiets te doen in deze, wat ik op deze manier probeer te doen.
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

09/08/2017 20:16:28
Anchor link
Het is voor het geval een hoop geld, maar het is wel de kortste klap. Ik kan me zo snel niet voorstellen dat wanneer je iemand inhuurt het goedkoper zou worden, en PHP leren zit er waarschijnlijk ook niet in. Software bouwen kost nu eenmaal tijd, in Wordpress kan het al snel veel tijd gaan kosten, en tijd is geld.
Gewijzigd op 09/08/2017 20:18:57 door Ben van Velzen
 
Wil Bakx

Wil Bakx

09/08/2017 20:23:48
Anchor link
Ben van Velzen op 09/08/2017 20:16:28:
Het is voor het geval een hoop geld, maar het is wel de kortste klap. Ik kan me zo snel niet voorstellen dat wanneer je iemand inhuurt het goedkoper zou worden, en PHP leren zit er waarschijnlijk ook niet in. Software bouwen kost nu eenmaal tijd, in Wordpress kan het al snel veel tijd gaan kosten, en tijd is geld.


Ik begrijp het, al hoop ik al iemand te hebben gevonden, heeft me een pb gestuurd met zijn portfolio o.a. om via Skype met elkaar in contact te treden, daar hij mij wil helpen in deze.
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

09/08/2017 21:10:16
Anchor link
Dan help ik je hopen dat diegene niet het zoveelste "neefje van X is dat wel eens een bestandje heeft geupload", zoals je helaas veel te vaak ziet tegenwoordig.
 
Wil Bakx

Wil Bakx

09/08/2017 21:11:57
Anchor link
Ja aangezien hier niemand zit die wil helpen in deze, alleen tegen hoge tarieven, kijk ik wel hoe en wat.
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

09/08/2017 21:26:09
Anchor link
Dan moet je ook niet op een site gaan zitten waar mensen dit soort werk voor hun brood doen, dan heb je meestal meer geluk. Of dat ook kwaliteit is is een tweede, maar dat was de vraag niet. :)
 
Wil Bakx

Wil Bakx

09/08/2017 21:30:47
Anchor link
Als mensen dit voor hun brood doen, dan hebben ze dusdanig klandizie, dat ze een site als deze niet nodig hebben.

Maar de mentaliteit van de Nederlander vandaag de dag komt er uit, waar ik toch een beetje van baal helaas.

Het is niet meer wat het geweest is, en de vraag heb ik even gemist aangaande je opmerking.

Of het moet het neefje van X zijn.
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

09/08/2017 22:23:51
Anchor link
De vraag was of je voor gratis kwaliteit krijgt. Het probleem met mensen die dit voor hun brood doen is dat alles wat je gratis doet je wegtrekt van projecten waar je wel voor betaald krijgt. Dat kun je niet zomaar doen, tenzij je het niet erg vindt dat een project een half jaar gaat duren omdat het compleet op de backburner komt.
 
Wil Bakx

Wil Bakx

09/08/2017 22:28:10
Anchor link
Het gaat hier om gevoel, mensen een plek geven om dat gevoel te kunnen laten uiten, niet om een winst makende site, al vaker uitgelegd, en uiteraard, als ik de vraag had gesteld om een complete site te laten bouwen over ik noem maar wat "Spinners", dan had ik met alle liefde en plezier voor betaald, en ja het moet in de planning van de scripter passen.

Ik wilde gewoon eens even kijken hoe het in de scripters wereld, maar vooral in het algemeen er aan toe gaat.

** knip**
Gewijzigd op 10/08/2017 17:46:38 door - Ariën -
 
Peter K

Peter K

10/08/2017 07:09:02
Anchor link
Wil Bakx op 09/08/2017 22:28:10:
Het gaat hier om gevoel, mensen een plek geven om dat gevoel te kunnen laten uiten, niet om een winst makende site, al vaker uitgelegd, en uiteraard, als ik de vraag had gesteld om een complete site te laten bouwen over ik noem maar wat "Spinners", dan had ik met alle liefde en plezier voor betaald, en ja het moet in de planning van de scripter passen.

Ik wilde gewoon eens even kijken hoe het in de scripters wereld, maar vooral in het algemeen er aan toe gaat.

** knip **


Ik heb nooit geïmpliceerd dat je een winstgevende site moet maken. Wel heb ik aangegeven dat het niet ongebruikelijk is dat je bepaalde methodieken gebruikt om de kosten te dekken.

Een complete site bouwen wil je overigens wel voor betalen. Echter een module, zeer specifiek naar jouw wensen geschreven, zou je graag gratis zien.

Begrijp me niet verkeerd:
Vergeet ook niet, voor jou is deze gebeurtenis wellicht heel ingrijpend. Voor een niet voetbal fanaat heeft deze website totaal geen waarde. Vooral omdat dit een site moet worden op basis van emotionele waarde.

Hoe vaak denk je dat er websites worden opgericht op basis van emotionele waarde? Als er dan al een goede programmeur is die aan jouw situatie emotionele waarde aan hecht, dan zou deze de site zelf wel hosten.
Gewijzigd op 10/08/2017 17:47:28 door - Ariën -
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/08/2017 17:48:56
Anchor link
Edit:
Topic heb ik even opgeschoond en teruggeplaatst.
Verder sluit ik het topic, tenzij de topicstarter alsnog een verzoek wilt doen tot het openen ervan.

En een mededeling voor iedereen: Als een topic uit de hand loopt, stuur dan een moderatiebericht via PM. Alvast bedankt!
Gewijzigd op 10/08/2017 17:49:52 door - Ariën -
 

Pagina: « vorige 1 2 3

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.