Wordpress title loop

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jop B

Jop B

21/11/2019 13:07:34
Quote Anchor link
Goedemiddag,


Ik ben het zoeken naar een fout wat de titel doet weergeven van Wordpress.
Wat gaat er fout?:

Als je een single post zoals blog bericht of pagina aanklikt word de titel juist weergegeven.
Maar als je een pagina aanklikt waar een loop in draait zoals Woocommerce categorie pagina dan word de titel niet juist weergeven en toont hij de titel van het eerste product.

Ik heb dit topic geopend omdat er misschien iemand is die hier al eerder mee te maken heeft gehad, of misschien heeft iemand een oplossing die ik zou kunnen proberen

Ik blijf zoeken en mocht ik de oplossing vinden post ik hem hier.

Toevoeging op 21/11/2019 14:57:14:

Met wat stoeien kom ik dichter tot een oplossing.
Kan iemand mij uitleggen wat dit betekend
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$title
= __('Outputtitle');
?>


Is dit een bepaalde functie?
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 19:10:45
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

22/11/2019 16:22:11
Quote Anchor link
Dit stelt in ieder geval geen titel in denk ik, het kent enkel het resultaat van de functie __() toe aan de variabele $title.

Bij mijn weten is de __() functie bedoeld voor het vertalen van tekst(passages), zoals je ook in de documentatie kunt lezen.

Hoe dit verder inhaakt op overzichtspagina's met meerdere posts/items weet ik niet.

Is dit niet direct instelbaar in standaard WooCommerce functionaliteit? Zoniet, dat kun je het beste waarschijnlijk een afgeleid template maken met hierin de aanpassingen die doen wat jij wilt.

Deze vraag lijkt mij ook niet heel erg uniek, er zijn waarschijnlijk meer mensen tegen dit probleem aangelopen die dezelfde wens hadden en waren er weer anderen die hier mogelijk al een oplossing voor hebben geformuleerd.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.