wordpress vraag

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Scar Blog

Scar Blog

29/01/2012 13:56:20
Quote Anchor link
Hallo mensen,

Ik heb een site (www.scarblog.nl) ik gebruik wordpress en gebruik daarvoor de thema: Twenty Eleven 1.3. Echter als ik hem in een browser open, maakt niet uit welke. Heb het op chrome, firefox en explorer geprobeerd blijf ik vinden dat de website veelste groot en breed oogt.

Nou is mijn vraag waar ik dit kan aanpassen? Hij moet wat kleiner zegmaar, dat die niet gelijk het hele scherm in beslag neemt. Want als je een oudere PC hebt en je gebruikt een kleinere beeldscherm is het gelijk zo groot. Het moet dan ook wat verder uitgezoomd worden..

Ik heb zelf niet zoveel verstand van HTML/PHP puur de basis van HTML alleen.

Ik hoop dat ik het hiermee voldoende heb beschreven wat ik precies bedoel.

BVD
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 00:05:41
 
Jelmer -

Jelmer -

29/01/2012 14:03:34
Quote Anchor link
Hmm, ik heb een redelijk kleine laptop, en daarop ziet hij er goed uit:
Afbeelding

Moet je voor de grap eens je browservenster groter en kleiner maken. Als het goed is schaalt de site gewoon mee :)
 
Mathias B

Mathias B

29/01/2012 14:13:41
Quote Anchor link
Ik denk dat je best niet prutst aan de css, want die is zo gemaakt dat hij ook op mobiele apparaten kan worden weergegeven. Als je de schaal aanpast zonder kennis van zaken zou dit kunnen verloren gaan.
 
Scar Blog

Scar Blog

29/01/2012 14:31:24
Quote Anchor link
Ja op de mobiele telefoon is de weergaven ook niet zoals het hoort. Als je kan kijken zie je dat het zoekknopje op de banner zit. En de widgets die rechts normaal zitten liggen nu onderop met mobiele weergaven.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.