WordPress vraag

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Marco Hendriks

Marco Hendriks

17/10/2013 15:55:19
Quote Anchor link
Ik ben bezig met een wordpress website nu heb ik daarboven in de header een Jquery slider staan doormiddel van een plugin (normaal zou ik dit allemaal zelf doen alleen het moet in wordpress). Nu is het de bedoeling dat die slider op iedere pagina anderen beelden laat zien. Dat betekend dus dat ik de slider op de gegenereerde pagina's van wordpress opnieuw moet laden. Maar nu is het zo dat hij dan steeds de zelfde slider laad wat klopt maar hoe kan ik het zo instellen dat hij het op iederen pagina anders is.

Ik dacht dat ik misschien per pagina een nieuwe PHP pagina kon aanmaken bijv de contact pagina normaal gegegeneerd door wordpress zelf nu door mij aan gemaakt als contact.php. Nu dacht ik dat ik deze gewoon kon laden door in de menu editor van WP een custom link mee tegeven bijv www.website.com/contact.php maar dat werkt dus niet. Hoe zou ik dit wel kunnen doen want ik weet het echt niet meer....
Gewijzigd op 17/10/2013 15:56:00 door Marco Hendriks
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 03:36:12
 
Kris Peeters

Kris Peeters

17/10/2013 16:12:52
Quote Anchor link
Kan je de code van die slider tonen?
(zowel de link naar de plugin als de code waarmee jij de plugin gebruikt)

---
Zo'n slider zal wel javascript zijn.
Wat waarschijnlijk zal volstaan:
- We zetten ergens (in een javascript var) een array met de src van alle foto's; in categorieën
- We lezen de url van de pagina
- Uitt die url halen we de categorie
- Dan vervangen we 'playlist' die die plugin gebruikt.

... zo-iets
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.