Wordt ik een beetje getild door mijn sitebouwer ?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Kris Peeters

Kris Peeters

18/04/2013 11:43:40
Quote Anchor link
John D op 18/04/2013 11:41:18:
Zie ergens op deze site "de juiste email headers" van SanThe


http://phpwiki.santhe.nl/index.php/De_juiste_mailheaders
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 11:06:45
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

18/04/2013 11:47:20
Quote Anchor link
Reshad F op 18/04/2013 11:37:06:
Ozzie je moet hier wel rekening houden dat het om zijn eigen websitebouwer gaat die hij altijd inschakelt en voor een mail systeempje hoop ik niet dat je daar een heel plan van aanpak voor nodig hebt.. anders ben je wel meer dan die 3/4 uur kwijt.

Met een plan van aanpak bedoel ik natuurlijk niet letterlijk een (geschreven) plan van aanpak. Maar ik bedoel dat je eerst even zult moeten nadenken wat er moet gebeuren voordat je aan de slag gaat. Als bij een auto een koplamp kapot is, is het voor de monteur direct duidelijk welke stappen hij moet volgen om het probleem op te lossen. In individuele gevallen zoals hierboven beschreven ligt dat natuurlijk wat anders. Daarnaast, dat het zijn vaste websitebouwer is wil ook niet alles zeggen. Dat wil niet zeggen dat dezelfde mensen die de site ooit gebouwd hebben, nu ook dit probleem gaan oplossen. Misschien werken er wel 20 programmeurs? Of freelancers? Wie zal het zeggen. En daarnaast hangt het er ook vanaf wat voor soort bureau het is. Is het een informeel to-the-point bureau dat zicht richt op het kleinbedrijf, of is het een bureau dat zich juist richt op grote bedrijven in het topsegment. Grote kans dat je in dit laatste geval een stuk duurder uit bent. Je kunt hier dus niet veel zinnigs over zeggen wat mij betreft.
Gewijzigd op 18/04/2013 11:49:24 door Ozzie PHP
 
John D

John D

18/04/2013 11:50:52
Quote Anchor link
Wel kort door de bocht en zonder plan van aanpak een regeltje bijplakken gezien de code (url) van Jan toch slechts 5 minuten werk schat ik.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

18/04/2013 11:55:11
Quote Anchor link
Nog even en Jan heeft z'n sitebouwer helemaal niet meer nodig :-)
 
TJVB tvb

TJVB tvb

18/04/2013 11:58:07
Quote Anchor link
In het eerste bericht noemt Jan een koppeling met www.hellodialog.com die ik niet in de code zie terug komen. Die moet dus gemaakt worden. Dat lijkt me meer dan 5 minuten werk. Dat bekijken, testen e.d. lijkt me 3 a 4 uur helemaal niet gek.
 
Jan Buyvoets

Jan Buyvoets

18/04/2013 12:03:55
Quote Anchor link
Ziet er wel naar uit; ik leer een heleboel.... Waardeer het overigens zeer dat iedereen een bijdrage levert met argumenten, en niet zo maar iets roept.
Overigens is de sitebouwer een bedrijf van 30 man voor het mkb. Veel stagiares. Zijn ook direct betrokken bij de ontwikkeling van Hellodialog. De programmeur van destijds bij dit bedrijf (ook een stagiair) is er nu niet meer.
Ik heb mijn sitebouwer nu om een specificatie van de ureninschatting gevraagd. Als die echter niet of onvoldoende ondertbouwd is, stop ik er mee.
 

18/04/2013 13:56:40
Quote Anchor link
De prijzen van verschillende developers zijn heel erg verschillend. Ik heb al prijzen gezien vanaf 40 euro per uur, maar die lopen ook op zoals jijzelf al zei tot 90 euro / uur en meer. Veel hangt waarschijnlijk ook af van hoe het bedrijf dingen aanpakt, wie eraan werkt en hoe het bedrijf tewerk gaat.

Kijk ook even naar je Privé Berichten. Daarnet heb ik nog met de API gewerkt van Hello Dialog en het enige wat je nu kunt doen is contacten aanmaken, updaten, deleten en zoeken.

Het enige probleem is als je zelf een gebruiker handmatig toevoegd kun je op een checkbox klikken dat de gebruiker toestemming heeft gegeven. Dit kan niet met de API, dus moet de gebruiker nogmaals het bericht confirmeren.

Daarna moet je nog handmatig (dit kan ook niet met de API) de gebruiker toevoegen (je kunt wel iedereen die ingeschreven is meteen toelaten).

Veel succes ermee! Verder werkt Hello Dialog wel goed en zeer snel.
Gewijzigd op 18/04/2013 13:57:09 door
 
Reshad F

Reshad F

18/04/2013 14:18:21
Quote Anchor link
Gaat dit overigens om je cv pagina die je net linkte of een professionele website?
 
Jan Buyvoets

Jan Buyvoets

18/04/2013 14:23:55
Quote Anchor link
Nee hoor, mijn CV pagina is wat eigen knutselwerk met iWeb.
Het gaat om de website www.bluewillis.nl Ik help mijn klant met wat internetmarketing, en heb de site laten bouwen door de websitebouwer.
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.