World Domination

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie Als .NET ontwikkelaar start jij in een multidisciplinair team met 7 ontwikkelaars. Dit team is verdeeld onder Front-end ontwikkelaars en backend developers. De backend developers werken voornamelijk aan desktop applicaties in combinatie met backend systemen. Hier ga jij dus ook mee aan de slag! Hierbij wordt voornamelijk gebruik gemaakt van C# .NET, WPF, UWP, XAML en MVVM. WPF, UWP, .NET Core, Azure Devops en Entity Framework. WPF en UWP worden dan ook voornamelijk gebruikt voor de user interface van de desktop applicatie. Het development team is dan ook erg gedreven m.b.t. het ontwikkelen van vooruitstrevende en innovatieve horeca automatiseringsoplossingen.

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

Node.js developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Back end developer Digital agency

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 20 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Anaplan Developer

Dit ga je doen What are you going to do: Picking up Stories: Design planning had, how are we going to build it in Anaplan; Talking to the end user to build a forecasting model; Having contact with the data team about which data is needed; Being able to convert an Excel sheet into a 3, 4 or 5 dimensional modeling environment; Giving knowledge sessions about Anaplan; Solving incidents; Making instructional videos on how teams should read forecasts; Writing blogs about forecasting. Hier ga je werken We are looking for an Anaplan Builder to deliver end-to-end solutions within a big

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

NodeJS developer

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden, maar hiernaast doe je onderzoek naar de inzet van nieuwe technieken, tools of bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Qua technische kennis zoeken ze iemand die goed op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen, daar zij nu ontwikkelen op NodeJs back-end,

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

ERP Developer fleet managementsysteem

Wat ga je doen als ERP Developer fleet managementsysteem? Als ERP developer speel jij een belangrijke rol bij het doorvoeren van wijzigingen en verbeteringen binnen het fleet managementsysteem. Jouw expertise op het gebied van ERP systemen stelt jou in staat om de applicatie optimaal te laten functioneren en te blijven ontwikkelen. Als lid van het IT-team werk je nauw samen met andere developers en het business team om het fleet managementsysteem te integreren met andere systemen. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en het implementeren van verbeteringen op basis van de wensen en eisen van onze klanten.

Bekijk vacature »
Mitch X

Mitch X

12/05/2005 23:25:00
Quote Anchor link
Speel vanaf vrijdag mee met het nieuwste online handelsspel World Domination!

Speel als boer en verzorg het eten, of kies 'n carriere als bedrijfsleider en wordt slapend rijk!

Kies uit één van de twee steden, Brand City of Husseltown, en laat zien wat je waard bent!


Waar?
TradeGame.info
Wanneer?
Vrijdag 13 mei vanaf 19.00 uur
Kosten?
Helemaal niets!

Speelze.
En vertel daarna gelijk wat je ervan vind :)
Gewijzigd op 12/05/2005 23:26:00 door Mitch X
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 22:27:23
 
Bart Waarom verplicht

Bart Waarom verplicht

13/05/2005 00:05:00
Quote Anchor link
Was dit het spel waar je aan wou beginnen?
Ik zal eens kijken :).

//Edit
Ik heb me geregistreerd, en heb ff paar opmerkingjes:

- Persoonlijk vind ik de site niet echt mooi, ook is het niet echt handig dat je als je op 'Meld je aan' klikt (of iets anders), het menu weg is, en er geen knop/link terug is.

- Na het registeren moest ik me activeren, alleen was daar geen title ingesteld (beetje slordig :P)

- In je css bestand begin je met <STYLE TYPE="text/css">, zover ik weet hoeft dat niet. (kan het mishebben, maar in de 'hoofd' pagina doe je dat eigenlijk al).

- Je gebruikt ineens een <font color="#FFFFFF">, maar daar zet je geen tekst tussen. Alleen een link en een plaatje, wat is het nu daarvan??

- Bij login zet je een reset knop Clear neer, waarom ineens engels?

- Zo goed als alles in tabellen, behalve de login, naar mijn mening een beetje slordig.

Hoop niet dat je de opmerking verkeerd opvat, je vroeg tenminste om een eerlijk antwoord ;).

Voor de rest lijkt het me een best leuke/uitgebreide site/spel (als ik de spel uitleg bekijk) en kunnen we der best veel van gaan verwachten :).
Gewijzigd op 13/05/2005 00:13:00 door Bart Waarom verplicht
 
Mitch X

Mitch X

13/05/2005 00:07:00
Quote Anchor link
Nee, dit spel is van 'n vriend/kennis/mede-lid/etc.
Misschien ga ik hem nog helpen met zijn code opfrissen e.d., alsie wil :P
 
Bart Waarom verplicht

Bart Waarom verplicht

13/05/2005 00:14:00
Quote Anchor link
Ah, ok :).
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

13/05/2005 08:57:00
Quote Anchor link
Als je dat andere topic beetje had bijgehouden had je dat geweten... gisteren was hij nog op 5% :P Heeft hij wel heel erg hard gewerkt...
 
Mitch X

Mitch X

13/05/2005 22:01:00
Quote Anchor link
Kweenie of jullie al meedoen, maar het is begonnen ;)
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

13/05/2005 22:24:00
Quote Anchor link
Krijg om de haverklap een time-out... Kan de bugs niet eens posten...
 
Mitch X

Mitch X

13/05/2005 22:34:00
Quote Anchor link
Vreemd, ik heb nergens last van. (a)
 
Remco nvt

Remco nvt

13/05/2005 22:57:00
Quote Anchor link
Ik ook niet. Ik ben de maker.

//- Persoonlijk vind ik de site niet echt mooi, ook is het niet echt handig dat je als je op 'Meld je aan' klikt (of iets anders), het menu weg is, en er geen knop/link terug is.

-> De layout is idd oud. Alleen ik kan op dit moment geen betere maken omdat ik daar niet genoeg kennis voor heb.

// Na het registeren moest ik me activeren, alleen was daar geen title ingesteld (beetje slordig :P)

-> dat is raar. Want ik zie totaal geen fout erin. Alles is zoals de rest.


//In je css bestand begin je met <STYLE TYPE="text/css">, zover ik weet hoeft dat niet. (kan het mishebben, maar in de 'hoofd' pagina doe je dat eigenlijk al).
// Je gebruikt ineens een <font color="#FFFFFF">, maar daar zet je geen tekst tussen. Alleen een link en een plaatje, wat is het nu daarvan??

-> De layout heb ik niet gemaakt. En anders kon ik het niet vinden.


//Bij login zet je een reset knop Clear neer, waarom ineens engels?

->Was in het engels begonnen. Zulke kleinen dingen zijn dus ontschoten in de vertaling



// Zo goed als alles in tabellen, behalve de login, naar mijn mening een beetje slordig.

->fixed


Server heeft soms kuren idd. De eigenaar gaat waarschijnelijk binnenkort naar nieuwe datacenter.
 
Jelmer -

Jelmer -

13/05/2005 23:01:00
Quote Anchor link
[nietzostillehint]
Nog op zoek naar een leuke layout?
Kijk even op Opensource Webdesign
[/nietzostillehint]
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

13/05/2005 23:43:00
Quote Anchor link
Remco:
Server heeft soms kuren idd. De eigenaar gaat waarschijnelijk binnenkort naar nieuwe datacenter.


Daarom waarschijnlijk de time-out bij mij...
 
Ro-G :o)

Ro-G :o)

21/05/2005 09:29:00
Quote Anchor link
Eerlijk, ik was het spel al na tien minuten beu. :o(
Omdat Ik totaal verloren loop in het spel.

Het is onduidelijk in welke stad, straat je bent. De kaart helpt daar zeker niet bij.

Speluitleg is te beknopt.
 
Remco nvt

Remco nvt

21/05/2005 12:54:00
Quote Anchor link
Zal er iets aan doen. Daarom is hij nog maar beta ;)
 
Zim Zim

Zim Zim

21/05/2005 16:39:00
Quote Anchor link
Ik snap er eigenlijk helemaal niets vanHoe kan je dingen kopen bijvoorbeeld?
 
Remco nvt

Remco nvt

21/05/2005 18:33:00
Quote Anchor link
Je gaat naar een winkel en koop spullen:

Straat-> straat kiezen en dan een winkel ingaan
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

21/05/2005 19:29:00
Quote Anchor link
Vond ik ook erg onduidelijk hoor...

En als je te weinig geld hebt, geeft hij geen melding, maar zegt hij gewoon dat je 0 Dm heb uitgegeven..
 
Onbekend onbekend

onbekend onbekend

21/05/2005 22:49:00
Quote Anchor link
Ik krijg pijn aan m'n ogen als ik er naar kijk... kwam niet verder dan het aanmelden :P
 
Mitch X

Mitch X

21/05/2005 22:57:00
Quote Anchor link
'n nieuwe layout komt eraan hoor :P
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.