World Domination

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een uitdagende werkgever in omgeving Waalwijk zijn wij op zoek naar een enthousiaste softwareontwikkelaar met kennis of ervaring met C# en SQL. In een uitdagende rol als C#.NET Developer werk je samen met een enthousiast en informeel team aan het bouwen van maatwerk software voor variërende klanten. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je houdt je bezig met het ontwikkelen

Bekijk vacature »

C# developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ik ben op zoek naar een back-end developer, die met name kennis & ervaring heeft van de programmeertaal C#. Jij gaat aan de slag bij een topspeler in de logistieke sector, die zich behalve met logistiek, ook bezig houdt met softwareontwikkeling. Welke taken komen hierbij kijken? Je gaat desktop- en webapplicaties onderhouden en optimaliseren, waarin je werkt met o.a. C#, ASP.NET, SQL Server en T-SQL. Je hebt regelmatig klantcontact om de wensen in kaart te brengen en te evalueren over de huidige draaiende applicaties. Je implementeert nieuwe functionaliteiten toe aan

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van de warehouses. Op dit moment wordt er nog gebruik

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Junior Fullstack Developer

Functie omschrijving Heb jij je universitair diploma Informatica afgerond en ben jij op zoek naar een startersfunctie waar jouw ontwikkeling in een hoog vaandel staat? Voor een softwarebedrijf in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Junior Fullstack Developer. Je begint met een op maat gemaakte training om de kennis bij te spijkeren die jij nog mist. Uiteraard leer je het meeste tijdens je werk, maar de training geeft je hiervoor alvast de juiste handvatten. Je kunt het volgende verwachten! Jij ontwikkelt in technieken als Java, Javascript en SQL. Je werkt hierbij volgens de Agile/Scrum methode; Na het afronden van

Bekijk vacature »

Laravel Developer

Functie omschrijving Voor een gave organisatie in de buurt van Den Bosch zoek ik een PHP developer. Het is van belang dat je kennis/ervaring hebt met het framework Laravel. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Andere taken zijn onder andere: documentatie schrijven over applicaties/uitleg geven over software en applicaties/ klantcontact over bestaande applicaties/applicaties optimaliseren. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van Den Bosch en is een klein bedrijf. Er werken circa

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript Developer Webapplicaties

Bedrijfsomschrijving Voor deze organisatie ben ik op zoek naar een getalenteerde Fullstack JavaScript Developer. Ze is een snelgroeiend software development agency dat zich richt op het ontwikkelen van moderne webapplicaties en complexe systemen voor haar klanten. Ze is gevestigd onder de rook van Utrecht en heeft als doel om tot de top van de Nederlandse agencies te behoren. Deze organisatie maakt softwareoplossingen voor verschillende soorten bedrijven. Innovatie staat hoog in het vaandel en je zult dus met nieuwe technieken aan de slag gaan. Ze hebben klanten in vele branches zitten, zoals retail, finance, gezondheid en onderwijs. De diverse klanten zorgen

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een PHP developer die affiniteit heeft met C++. Ben jij reeds afgestudeerd of heb je al een paar jaar ervaring? Lees snel verder en kijk of dit iets voor jou is! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

PHP Laravel Ontwikkelaar

Functie omschrijving Weet jij alles over Laravel en krijg je energie van het developen van software hiermee? Laat het weten want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch voor klein bedrijf welke softwareoplossingen maakt voor hun klanten. Jouw taken hierbij: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Documentatie schrijven over applicaties. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein bedrijf. Er werken circa 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end

Bekijk vacature »

IoT Software Developer PHP

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een IoT software developer met kennis van PHP. In deze rol wordt je verantwoordelijk voor het vernieuwen van het multimedia platform van een super tof bedrijf in Breda. Je gebruikt PHP als programmeerlaag, en bent in staat om de helicopterview te pakken / projectmatig te werken. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "intern" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in het moderniseren van het platform door het deels opnieuw op te zetten of

Bekijk vacature »
Mitch X

Mitch X

12/05/2005 23:25:00
Quote Anchor link
Speel vanaf vrijdag mee met het nieuwste online handelsspel World Domination!

Speel als boer en verzorg het eten, of kies 'n carriere als bedrijfsleider en wordt slapend rijk!

Kies uit één van de twee steden, Brand City of Husseltown, en laat zien wat je waard bent!


Waar?
TradeGame.info
Wanneer?
Vrijdag 13 mei vanaf 19.00 uur
Kosten?
Helemaal niets!

Speelze.
En vertel daarna gelijk wat je ervan vind :)
Gewijzigd op 12/05/2005 23:26:00 door Mitch X
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 14:18:07
 
Bart Waarom verplicht

Bart Waarom verplicht

13/05/2005 00:05:00
Quote Anchor link
Was dit het spel waar je aan wou beginnen?
Ik zal eens kijken :).

//Edit
Ik heb me geregistreerd, en heb ff paar opmerkingjes:

- Persoonlijk vind ik de site niet echt mooi, ook is het niet echt handig dat je als je op 'Meld je aan' klikt (of iets anders), het menu weg is, en er geen knop/link terug is.

- Na het registeren moest ik me activeren, alleen was daar geen title ingesteld (beetje slordig :P)

- In je css bestand begin je met <STYLE TYPE="text/css">, zover ik weet hoeft dat niet. (kan het mishebben, maar in de 'hoofd' pagina doe je dat eigenlijk al).

- Je gebruikt ineens een <font color="#FFFFFF">, maar daar zet je geen tekst tussen. Alleen een link en een plaatje, wat is het nu daarvan??

- Bij login zet je een reset knop Clear neer, waarom ineens engels?

- Zo goed als alles in tabellen, behalve de login, naar mijn mening een beetje slordig.

Hoop niet dat je de opmerking verkeerd opvat, je vroeg tenminste om een eerlijk antwoord ;).

Voor de rest lijkt het me een best leuke/uitgebreide site/spel (als ik de spel uitleg bekijk) en kunnen we der best veel van gaan verwachten :).
Gewijzigd op 13/05/2005 00:13:00 door Bart Waarom verplicht
 
Mitch X

Mitch X

13/05/2005 00:07:00
Quote Anchor link
Nee, dit spel is van 'n vriend/kennis/mede-lid/etc.
Misschien ga ik hem nog helpen met zijn code opfrissen e.d., alsie wil :P
 
Bart Waarom verplicht

Bart Waarom verplicht

13/05/2005 00:14:00
Quote Anchor link
Ah, ok :).
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

13/05/2005 08:57:00
Quote Anchor link
Als je dat andere topic beetje had bijgehouden had je dat geweten... gisteren was hij nog op 5% :P Heeft hij wel heel erg hard gewerkt...
 
Mitch X

Mitch X

13/05/2005 22:01:00
Quote Anchor link
Kweenie of jullie al meedoen, maar het is begonnen ;)
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

13/05/2005 22:24:00
Quote Anchor link
Krijg om de haverklap een time-out... Kan de bugs niet eens posten...
 
Mitch X

Mitch X

13/05/2005 22:34:00
Quote Anchor link
Vreemd, ik heb nergens last van. (a)
 
Remco nvt

Remco nvt

13/05/2005 22:57:00
Quote Anchor link
Ik ook niet. Ik ben de maker.

//- Persoonlijk vind ik de site niet echt mooi, ook is het niet echt handig dat je als je op 'Meld je aan' klikt (of iets anders), het menu weg is, en er geen knop/link terug is.

-> De layout is idd oud. Alleen ik kan op dit moment geen betere maken omdat ik daar niet genoeg kennis voor heb.

// Na het registeren moest ik me activeren, alleen was daar geen title ingesteld (beetje slordig :P)

-> dat is raar. Want ik zie totaal geen fout erin. Alles is zoals de rest.


//In je css bestand begin je met <STYLE TYPE="text/css">, zover ik weet hoeft dat niet. (kan het mishebben, maar in de 'hoofd' pagina doe je dat eigenlijk al).
// Je gebruikt ineens een <font color="#FFFFFF">, maar daar zet je geen tekst tussen. Alleen een link en een plaatje, wat is het nu daarvan??

-> De layout heb ik niet gemaakt. En anders kon ik het niet vinden.


//Bij login zet je een reset knop Clear neer, waarom ineens engels?

->Was in het engels begonnen. Zulke kleinen dingen zijn dus ontschoten in de vertaling



// Zo goed als alles in tabellen, behalve de login, naar mijn mening een beetje slordig.

->fixed


Server heeft soms kuren idd. De eigenaar gaat waarschijnelijk binnenkort naar nieuwe datacenter.
 
Jelmer -

Jelmer -

13/05/2005 23:01:00
Quote Anchor link
[nietzostillehint]
Nog op zoek naar een leuke layout?
Kijk even op Opensource Webdesign
[/nietzostillehint]
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

13/05/2005 23:43:00
Quote Anchor link
Remco:
Server heeft soms kuren idd. De eigenaar gaat waarschijnelijk binnenkort naar nieuwe datacenter.


Daarom waarschijnlijk de time-out bij mij...
 
Ro-G :o)

Ro-G :o)

21/05/2005 09:29:00
Quote Anchor link
Eerlijk, ik was het spel al na tien minuten beu. :o(
Omdat Ik totaal verloren loop in het spel.

Het is onduidelijk in welke stad, straat je bent. De kaart helpt daar zeker niet bij.

Speluitleg is te beknopt.
 
Remco nvt

Remco nvt

21/05/2005 12:54:00
Quote Anchor link
Zal er iets aan doen. Daarom is hij nog maar beta ;)
 
Zim Zim

Zim Zim

21/05/2005 16:39:00
Quote Anchor link
Ik snap er eigenlijk helemaal niets vanHoe kan je dingen kopen bijvoorbeeld?
 
Remco nvt

Remco nvt

21/05/2005 18:33:00
Quote Anchor link
Je gaat naar een winkel en koop spullen:

Straat-> straat kiezen en dan een winkel ingaan
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

21/05/2005 19:29:00
Quote Anchor link
Vond ik ook erg onduidelijk hoor...

En als je te weinig geld hebt, geeft hij geen melding, maar zegt hij gewoon dat je 0 Dm heb uitgegeven..
 
Onbekend onbekend

onbekend onbekend

21/05/2005 22:49:00
Quote Anchor link
Ik krijg pijn aan m'n ogen als ik er naar kijk... kwam niet verder dan het aanmelden :P
 
Mitch X

Mitch X

21/05/2005 22:57:00
Quote Anchor link
'n nieuwe layout komt eraan hoor :P
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.