wp_head haak branden twee keer (wp_head hook fires two time)?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# .NET Core Ontwikkelaar

Locatie: Veel van onze werkzaamheden voeren wij uit op ons kantoor in Barendrecht of Nieuwegein of bij onze klanten in de regio. Momenteel werken wij zoveel mogelijk vanuit huis. In de toekomst zullen we juiste balans bieden tussen thuiswerken, op kantoor en of klant locatie. Binnen het domein transport en logistiek hebben wij dagelijks te maken met uitdagende vraagstukken op onder andere het vlak van Iot. Zo ontwikkelen wij bijvoorbeeld aan een Iot oplossing waar we van ruim 200.000 machines hun telemetrie en events verwerken. Dit komt neer op 200 miljoen berichten per dag. Hierin leggen we de focus op

Bekijk vacature »

Full Stack Java Developer - Banking

Do you have passion for technology and innovation? Are you ready to create innovative solutions to give the financial sector a solid lead in the digital world? Your day to day activities As Full stack Java Developer you will be part of the DevOps team. With a multidisciplinary team you will - in an Agile way - be working on building new functionalities and maintaining existing features. It covers both development and operations; helping to organize the continuous delivery pipeline, connecting to back end systems, performing automated tests and shaping the front end. The high-quality solutions you deliver result in

Bekijk vacature »

Salesforce developer

Functieomschrijving Do you want to help shape the global Salesforce environment of the world’s largest HR service provider, defining, building and continuously improving the solution 28.000 people will use on a daily basis? Helping shape the working life of over 500 million talented individuals? As part of building a global Salesforce programme we are looking for multiple experienced Salesforce Developers. You work closely with our Technical lead, product owner and other salesforce developers and consultants to implement and integrate a global package of features based on Sales Cloud, Services Cloud, Marketing Cloud and Bullhorn for Salesforce, including but not limited

Bekijk vacature »

Full Stack Java Developer - Infrastructure

Ben jij een ontwikkelaar die wil bijdragen aan de energietransitie? Lees dan verder! Wat ga je doen? Als Full Stack Java Ontwikkelaar draag je verantwoordelijkheid voor het gehele proces van het omzetten van wensen, problemen of vragen naar concrete oplossingen. Integratie, testen, vastleggen van kennis en beslissingen, problem management en automation zijn onderdeel van je takenpakket in SAFE of DevOps gestuurde omgevingen. Als ontwikkelaar krijg je alle mogelijkheden om je technisch verder te ontwikkelen en samen te werken met gedreven collega's. Wat breng je mee? Je hebt gedurende 1 tot 2 jaar een basis opgebouwd in applicatie ontwikkeling met .Net

Bekijk vacature »

Symphony developer

Als PHP developer bij Getnoticed werk je in een team met acht directe collega’s. Bij ons geen hiërarchie of weken beslissingstijd. Dit betekent korte lijnen en snel schakelen. Dat is ook wel nodig bij alle innovatieve projecten waar we tegelijkertijd aan werken, zoals Google Cloud Talent Solution. Jouw functie bij Getnoticed is voornamelijk het bedenken van oplossingen voor klanten, hen hierin adviseren en het schrijven van koppelingen. Je hebt hier veel vrijheid maar kunt altijd bij collega’s terecht om te sparren. In een week kun je zo voor 4 á 5 verschillende klanten werken. Dit houdt je werk afwisselend. Naast

Bekijk vacature »

C# .NET Core Ontwikkelaar

Locatie: Veel van onze werkzaamheden voeren wij uit op ons kantoor in Barendrecht of Nieuwegein of bij onze klanten in de regio. Momenteel werken wij zoveel mogelijk vanuit huis. In de toekomst zullen we juiste balans bieden tussen thuiswerken, op kantoor en of klant locatie. Binnen het domein transport en logistiek hebben wij dagelijks te maken met uitdagende vraagstukken op onder andere het vlak van Iot. Zo ontwikkelen wij bijvoorbeeld aan een Iot oplossing waar we van ruim 200.000 machines hun telemetrie en events verwerken. Dit komt neer op 200 miljoen berichten per dag. Hierin leggen we de focus op

Bekijk vacature »

Full stack developer @ Rotterdam

2020-12-18 iSense Full stack developer Full Stack Developer ISRA48618 Organisatie De organisatie waarbinnen je aan de slag zal gaan levert diensten aan een groot aantal organisaties binnen Nederland. De software die zij maken en inzetten voor hun klanten wordt dagelijks door honderden klanten gebruikt. Onze opdrachtgever is marktleider in Nederland als het gaat om full-service HR-dienstverlening. De afgelopen periode is onze klant hard gegroeid en daar zijn de nodige uitdagingen bij komen kijken. Om deze groei voort te kunnen zetten zijn ze op zoek naar nieuwe vaste medewerkers, dit om ervoor te zorgen dat ze marktleider blijven. Zij zijn op

Bekijk vacature »

Data Engineering Training Track Class (DETT) - sta

Data Engineering Training Track Class (DETT) - start 3 Januari 2022 Functiebeschrijving: Are you starting out in IT and looking to expand your skillset? Then CGI is the right choice for you! Because of our strong competencies in the field and the scale of our business, we can shape any kind of career in IT. As a stable and growing organization, we offer you every opportunity to work on exciting projects that have an impact on the real world. What can you expect? In the Data Engineering Training Track (DETT) you will be trained to become a full-blown Azure Data

Bekijk vacature »

Uitdagende kans voor .Net ontwikkelaars!

Bedrijfsomschrijving Deze informele organisatie heeft ontzettend veel contacten binnen grote en bekende organisaties. Dit zorgt ervoor dat jij als .Net ontwikkelaar op leuke en uitdagende projecten komt te werken, hierbij zal de focus vooral liggen op het midden van het land. Veel ontwikkelaars zijn via onze opdrachtgever aan het werk bij bijvoorbeeld grote financiële dienstverleners maar het is niet geheel ongebruikelijk om bij kleinere instanties aan het werk te gaan. Bij onze opdrachtgever ligt er veel focus op de persoonlijke ontwikkeling en groei van hun medewerkers. Je krijgt daarom veel ruimte om certificaten te behalen die belangrijk zijn voor jouw

Bekijk vacature »

Ruby/Elixir Developer (fixed & interim)

What are you going to do? Being a Ruby/Elixir Developer at T-Mobile is an exciting and varied job that touches different facets of both the customer fulfilment & assurance processes and the network infrastructure here at T-Mobile. The department we called ‘Digital Orchestration’ is the gateway between the commercial customer services and the implementation of those in our networks and on our service platforms. This encompasses internet access, TV and voice services for our consumer domain and internet access, connectivity and hosted voice/mobile connect services for our extended business line. The SCRUM team that you’ll join is developing and maintaining

Bekijk vacature »

Java developer

Het schrijven van software en applicaties die er echt toe doen, dit doe jij onder andere als Java developer. Wij zoeken een Java developer voor ons hoofdkantoor in Waalwijk voor 40 uur per week. Het schrijven van software en applicaties die er echt toe doen, dit doe jij onder andere als Java developer. DMG, een huis vol mogelijkheden. Als Java developer werk je aan business applicaties, API’s en webservices die zowel binnen het bedrijf als door klanten en/of zakelijke partners worden gebruikt. Op deze manier kunnen we onze klanten nog beter bedienen en kunnen medewerkers hun werk eenvoudiger uitvoeren. Het

Bekijk vacature »

Junior Developer / Low-code @ Lelystad

2021-08-03 iSense Junior Developer Low-code Sta jij aan de start van jouw IT carrière en ben je opzoek naar een passende baan waarin jij jezelf kan ontwikkelen? Werk jij graag mee aan een product dat miljoenen Nederlanders bereikt? Voel jij je prettig binnen een familiebedrijf? Lees dan snel verder! ISK49451 Organisatie Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden.

Bekijk vacature »

Senior C# Developer (NL) bij PostNL

Senior C# Developer (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional "Als Senior C# Developer impact maken op de groeiende E-commerce markt met onze logistieke software. Je doet dit door complexe bedrijfskritische logistieke business processen te vertalen naar de ontwikkeling en uitbreiding van onze Cloud IT-platformen en software oplossingen in C# en AWS" Wat ga je doen? PostNL is becoming a postal tech company. Als Senior C# Developer ben je onderdeel van een multidisciplinair Business-IT-team bestaande uit onder andere een Lead Engineer, Developers en Solution Consultants. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het bouwen aan onderdelen uit onze logistieke software omgeving. Binnen het

Bekijk vacature »

BI Developer @ Amsterdam

2021-08-04 iSense BI Developer Ben je een ervaren BI Ontwikkelaar / Data Engineer en heb je ervaring / affiniteit met Machine Learning en A.I.? Kent SQL geen geheimen voor jou en wil je graag hands-on werken bij een organisatie die van groot belang is voor de maatschappij? Dan is dit de unieke mogelijkheid. Reageer snel! ISAK45227 Organisatie De organisatie gevestigd in Amsterdam werkt samen met zowel overheidsinstellingen als private organisaties ten gunste van de burgers. In de projecten die worden uitgevoerd, zorgen zij ervoor dat de juiste en gewenste rapportages worden geleverd aan de klanten. Je bent verantwoordelijk voor het

Bekijk vacature »

Software Consultant

Ben je graag onder de mensen, goed in het geven van uitleg en wil je werken in een jong team? Dan is deze functie wat voor jou! Software Consultant Wat zijn je taken? Als software consultant ben je dé schakel tussen de klant en de software. Je bent dagelijks bezig met de implementatie van onze ERP software PowerAll. Bij nieuwe klanten bestaat dit uit installatie, inrichting, training en nazorg. Bij bestaande klanten geef je advies over nieuwe mogelijkheden en zorg je voor dat dit succesvol is in gebruik worden genomen. Daarnaast geef je ondersteuning op afstand van op locatie bij

Bekijk vacature »
Johannes davidian

johannes davidian

18/04/2017 16:41:15
Quote Anchor link
Hallo,
I kunde deze probleem niet oplossen zelf hun klanten service blijft iedere keer iets anders vertellen.

superfly responsieve menu laat zichzelf niet tonen in iedere pagina van mij website nu ze vertellen het volgende:

Hello, we identified issue with your theme. wp_head hook fires two times, this is wrong behavior and it breaks plugin.
https://www.dropbox.com/s/229nsc2ifoheuws/Screenshot%202017-04-18%2015.01.20.png?dl=0 is added as action to wp_head and executed two times which is not expected and this overwrites content. Check with your theme author templates and why this can happen.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
add_actio( 'wp_head' , 'sf_dynamic_styles' , 10);
add_actio( 'wp_head' , 'sf_main_html_template' , 10);

function sf_main_html_template()
{  
    globla $sf_show;

ik weet niet hoe ik kan deze problemen oplossen?
goede advies is welkom.
mij url is :http://webdesignleren.net/

johannes

PHP hulp

PHP hulp

16/10/2021 01:44:38

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

18/04/2017 20:52:16
Quote Anchor link
globla -> global

Marlies Maalderink

Marlies Maalderink

18/04/2017 22:18:47
Quote Anchor link
Misschien voor de hand liggend, maar je hebt een spelfout in je code. Er staat nu add_actio maar het moet zijn add_action, met een n op het eind dus. Dat zou verklaren waarom het niet werkt...

Johannes davidian

johannes davidian

18/04/2017 22:27:04
Quote Anchor link
het is global als u kijkt in het screenshot( dropbox) link boven, het was typen fout van mij.
U kunt ook daar hele code zien en het fout aanmerking welke ik begrijpt niet precies wat ik moet doen en in welke bestand.
ik zie alleen superfly-menu/main.php bestand naam staat boven het code in screenshot

johannes

Toevoeging op 18/04/2017 22:46:37:

dank u wel ,
dat is ook typen fout van mij .ik moet vortaan goed kijken omdat mij toetsenbord doet beetje raar.
als u kijkt op deze screenshot link onder dan u kunt zien het juiste code en foutmelding:

https://www.dropbox.com/s/229nsc2ifoheuws/Screenshot%202017-04-18%2015.01.20.png?dl=0

johannes

Marlies Maalderink

Marlies Maalderink

18/04/2017 22:50:27
Quote Anchor link
O, sorry, ik zie het. Volgens mij gebruik je de wp_head(); functie twee keer. Zoek in je bestanden naar deze code:

Code (php)
1
<?php wp_head(); ?>

Die mag je in een site één keer gebruiken, het lijkt erop dat die nu twee keer gebruikt wordt. Zoek vooral in header.php maar als je er daar niet meer dan één vind ook in je andere theme files.

Johannes davidian

johannes davidian

18/04/2017 23:11:15
Quote Anchor link
Dank U Wel,

ik heb deze code in header.php, header-reparatie.php, header-banden.php, header-apk.php, header-aanbieding.php, header-contact.php.
het code is als volgende in iedere header.php pagina van mij thema :

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
<?php
/**
 * The header for our theme.
 *
 * This is the template that displays all of the <head> section and everything up until <div id="content">
 *
 * @link https://developer.wordpress.org/themes/basics/template-files/#template-partials
 *
 * @package Garage
 */

?>

<!DOCTYPE html>
<html <?php language_attributes(); ?>>
<head>
<meta charset="<?php bloginfo( 'charset' ); ?>">
<meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1">
<link rel="profile" href="http://gmpg.org/xfn/11">

<link href="https://fonts.googleapis.com/css?family=Merriweather" rel="stylesheet">
<!-- Compressed CSS -->
<link rel="stylesheet" href="https://cdn.jsdelivr.net/foundation/6.2.4/foundation.min.css">

<?php wp_head(); ?>
</head>

en dan ik link deze header.php pagina's naar mij Home.php , baden.php etc. als volgende (voorbeeld) :

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<?php
 /*
 Template Name: banden
 */

if(is_page(1741)) {
 get_header('banden');
}

else {
 get_header();
}

wp_head(); ?>

ik heb deze tactiek gebruikt om iedere pagina van unique header image te voorzien.

dus deze code staat meerdere malen in mij header.php pagina's wat ik moet doen nu precies in hun screenshot links staat andere aanmerking als volgende:

Code (php)
1
2
add_action( 'wp_head' , 'sf_dynamic_styles' , 10);
add_action( 'wp_head' , 'sf_main_html_template' , 10);

function sf_main_html_template()
wat is het beste manier om deze probleem op te lossen?
johannes
Gewijzigd op 19/04/2017 13:08:52 door - Ariën -

Ben van Velzen

Ben van Velzen

19/04/2017 11:16:40
Quote Anchor link
Heb je nu echt zelf niet in de gaten dat je in header.php en in andere pagina's ook wp_head() aanroept? Kijk nog eens goed naar de code die je gepost hebt.

Marlies Maalderink

Marlies Maalderink

19/04/2017 13:07:12
Quote Anchor link
Zoals Ben van Velzen al zegt, je roept hem in je header.php pagina's aan en in je home en banden templates nogmaals.

verander dit:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<?php
 /*
 */

if(is_page(1741)) {
 get_header('banden');
}

else {
 get_header();
}

wp_head(); ?>

in dit:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php
 /*
 */

if(is_page(1741)) {
 get_header('banden');
}

else {
 get_header();
}
?>

dan moet het goed zijn!

Johannes davidian

johannes davidian

19/04/2017 15:28:52
Quote Anchor link
Dank U Wel allebei,

het moest zo zijn :

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php
 /*
 */

if(is_page(1741)) {
 get_header('banden');
}

else {
 get_header();
}
?>

nu ik zie deze responsive menu in iedere pagina van mij website.

ik heb het getest op Chrome :het is goed.
firefox:hets is goed alleen in contact pagina wordt deze responsive menu (icon) beetje traag geladen.
Opera:hetzelfed probleem net als in firefox,in contact pagina het menu(icon) wordt traag geladen.

in microsoft edge op bepaalde pagina's wordt het menu(icon) eerst geladen (op witte pagina) en daarna het pagina.
deze klopt niet hier moet iets fout zijn .

U kunt zelf zien in Microsoft Edge op:http://webdesignleren.net/

wat kan hier het fout zijn of wat kan het oorzak zijn ?

johannes

Toevoeging op 19/04/2017 17:08:38:

ik sluit deze topic ,
het probleem is opgelost met wp_head() aanroept.
johannes

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.