x dagen van datetime aftrekken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mendix Developer

Over Troostwijk Troostwijk is met 160 medewerkers toonaangevend op het gebied van taxaties van onroerende en roerende zaken ten behoeve van verzekeringen en bedrijfseconomische doeleinden. Daarnaast houden wij ons bezig met schaderegelingen in het belang van verzekerden. In binnen- en buitenland bedienen wij beleggers, banken, (beursgenoteerde) fondsen, overheden, woningcorporaties, financiers en vastgoedgebruikers- van MKB tot multinationals. Troostwijk Groep bestaat uit vier businessunits: Troostwijk Taxaties, Troostwijk Expertises, Troostwijk Real Estate en Apresa (kunsttaxaties). Troostwijk is sinds mei 2017 onderdeel van het Spaanse bedrijf Tinsa. Troostwijk Groep is op zoek naar een ervaren Mendix Developer standplaats Amsterdam Je bent een getalenteerde en

Bekijk vacature »

Next-level Java Developer functie, veel verantwoor

Bedrijfsomschrijving Mobile Development en Ops Engineering gaan hand in hand bij deze organisatie dat een hoog verantwoordelijkheidsgevoel draagt. Als organisatie ontwikkelt zij dan ook veelal mobiele applicaties ter inspiratie en ondersteuning van belangrijke sectoren in Nederland. Met het technische team van gepassioneerde developers en engineers voeren ze dagelijks veelal diverse, inspirerende en complexe werkzaamheden uit waarbij zij als Java ontwikkelaar interessante software realiseert. Door gebruik van innovatieve software en de nieuwste platformen binnen de sector is deze klant dan ook zeker als vooruitstrevend te betitelen waar zijn enorm veel waarde aan hecht. Functieomschrijving Je werkt aan innovatieve producten binnen een

Bekijk vacature »

Meddiecap B

Meddiecap B

02/11/2010 14:45:29
Quote Anchor link
Hoi,

't Is mss te makkelijk maar kom er even niet uit. Ik werk met bij dit probleem met mysql 4.

Ik heb een lijst artikelen en wil graag de artikelen weergeven die nieuw zijn toegevoegd sinds 7 dagen geleden.

Ik moet weten hoe ik zegmaar dit doe:

SELECT * FROM artikelen WHERE datum_added >= datum_added - 7 dagen

Alvast bedankt!

PHP hulp

PHP hulp

05/12/2020 19:09:55

- Mark -

- Mark -

02/11/2010 15:11:28
Quote Anchor link
SELECT * FROM artikelen WHERE datum_added >= DATE_SUB(datum_added, INTERVAL 7 DAY)

Meddiecap B

Meddiecap B

02/11/2010 15:19:28
Quote Anchor link
Dat werkt niet. Ik krijg nu alle records te zien, omdat alle datums idd groter zijn dan diezelfde datum - 7 dagen.

Mijn excuses, maar het moet meer iets zijn van:

SELECT * FROM artikelen WHERE datum_added >= huidige datum - 7 dagen

EDIT: LOL..

SELECT * FROM artikelen WHERE datum_added >= DATE_SUB(NOW(), INTERVAL 7 DAY)
Gewijzigd op 02/11/2010 15:20:23 door Meddiecap B

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.