xHTML + PHP programma met goede FTP

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ruben Portier

Ruben Portier

17/05/2011 21:22:33
Quote Anchor link
Beste

Ik ben nu al de hele dag op zoek naar een manier om mijn bestanden synchroon te houden. Gelijk dus. Ik gebruikte DreamWeaver CS5 waarin een goede FTP-client zit. Het probleem hier is dat als ik een bestand open, hij altijd de versie neemt die offline staad. Je kan inderdaad wel naar Remote view gaan en dan zo alle bestanden openen.

Daarna heb ik NetBeans geprobeerd, een zeer top programma, maar ook dit programma download niet de nieuwste versie van het bestand. Ik heb dan een paar sync ftp programma's geprobeerd enzo, maar deze bleken allemaal niet goed te werken. Ik veranderde een bestand, sla het op, het programma merkt een wijziging bij de datum en dan upload hij. Maar dan kijkt hij, zijn er nieuwere bestanden op de server? Ja dat is zo, want het bestand die zonet geupload is heeft een latere datum al hij eigenlijk gewijzigt is op mijn pc etc.

Dit vind ik dus heel dom en ik hoop dat iemand van jullie hier een oplossing voor heeft? Ik heb gehoord dat er voor NetBeans een plugin bestaad waarmee je rechtstreeks online kan werken, dus zonder offline op te slaan. Waardoor je dus altijd met de laatste versie van de bestanden werkt. Maar tot nog toe heb ik het niet kunnen vinden.

Ik hoor graag jullie mening/tips.

Bedankt!

Toevoeging op 18/05/2011 15:17:25:

bump

Niemand?
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 18:45:00
 
Sebastiaan Blaas

Sebastiaan Blaas

15/09/2011 23:46:11
Quote Anchor link
Zend is wellicht een optie..
Of toch netbeans en zelf ff klikken op "downloaden"
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.