Zal dit hem zijn?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »

Front-end developer E-Commere

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als front-end developer heb je een adviserende rol en sta je aan het eindpunt van alles wat met designs te maken heeft. Je overlegt met klanten en collega’s, en zet je in om ideeen om te zetten tot unieke concepten. Je bent het aanspreekpunt voor de klant en bewaakt tevens de planning. Eisen

Bekijk vacature »

Backend developer

Functie omschrijving Ben jij graag bezig met de back-end van applicaties? Zou je dit graag willen doen voor een kleine werkgever waar ook tijd is voor een drankje op zijn tijd? Je taken hierbij zullen bestaan uit: Gebruik maken van de volgende technieken: .NET (core), C#, SQL, XML, MVC, JSON, REST & SOAP API. Gebruik maken van de volgende tools: Visual Studio, GIT, Jira, Jenkins. Bovengenoemde technieken en tools ga je gebruiken om: Nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren. Verzorgen van koppelingen tussen data. Bedrijfsprofiel Jouw nieuwe werkgever bevindt zich in regio Raamdonksveer en bieden oplossingen op gebied

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

C# .NET Software Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen software development waar je gaat werken voor een jong en flexibel bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Software Developer met ervaring binnen C# .NET die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! In deze functie ga jij je bezighouden met: Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je aan de

Bekijk vacature »

Typescript Developer / Cloud platform

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het cloud platform; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het cloud platform; Sparren met de business. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er veel voor. Als Typescript ontwikkelaar word je onderdeel van het team gericht op de (door)ontwikkeling van hun eigen cloud platform welke wordt

Bekijk vacature »

PHP Laravel Ontwikkelaar

Functie omschrijving Weet jij alles over Laravel en krijg je energie van het developen van software hiermee? Laat het weten want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch voor klein bedrijf welke softwareoplossingen maakt voor hun klanten. Jouw taken hierbij: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Documentatie schrijven over applicaties. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein bedrijf. Er werken circa 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end

Bekijk vacature »

HBO startersfunctie .NET Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben je in januari 2023 klaar met je HBO opleiding en zoek je een mooie uitdaging? Wacht niet langer en solliciteer direct! Voor een familiebedrijf in de regio van Boxtel ben ik op zoek naar een C#.NET Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de (door)ontwikkeling van de maatwerksoftware projecten en gaat ook nieuwe software bouwen, middels de Microsoft-stack. Het bedrijf maakt gebruik van de volgende technieken: C# & ASP.NET; MVC; MS SQL; Entity Framework; Je krijgt hier veel tijd om te leren en eventueel door te groeien en het

Bekijk vacature »

Starter/junior PHP developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een junior PHP developer om het team te versterken. Als back-end developer bouw je de enterprise software die hun bedrijf helpt bij haar primaire processen. Afhankelijk van de omvang van het project werk je in een klein team aan een project. Ze hebben dagelijkse stand-ups en elke twee weken een scrumsessie, begeleid door de Scrum Master, waar je je ideeën kunt presenteren en samen met de Product Owner kunt werken aan het beste product. Ze vertrouwen enorm op hun eigen bedrijfssoftware. Dit geeft hun een groot voordeel ten opzichte van hun concurrentie. Zo

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functie omschrijving Voor een software bedrijf in omgeving Breda zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het huidige team developers zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. De klanten van dit groeiende bedrijf zitten door heel Europa en jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Het samenstellen van de software op basis van de input vanuit de klant (T-SQL & C#.NET). Het bezoeken van klanten om de processen en mogelijkheden in kaart te brengen. Het ontwerpen van databases met T-SQL als programmeer laag.

Bekijk vacature »

Lead Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig wil bezig houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator door middel van

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Loran DP

Loran DP

11/12/2009 18:06:00
Quote Anchor link
Een beetje speuren op dé site waar de o-zo-leuke ads vandaan komen en tada:
http://demo.websocial.nl/
Zal dit het nieuwe design zijn?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 11:42:46
 
B a s
Beheerder

B a s

11/12/2009 18:08:00
Quote Anchor link
Nee dat is hem niet.. Oud ontwerp :-) Wel mooi gevonden Loran..
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

11/12/2009 18:08:00
Quote Anchor link
Nice work, maar het kan ook een van de 1000 proefjes zijn

edit:

Hmm, Bas was me net voor xD maar het klopte dus wel xD
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bas IJzelendoorn
 
Loran DP

Loran DP

11/12/2009 18:09:00
Quote Anchor link
Eh Bas, gewoon even kijken. :)

Vraagje, wanneer krijgen wij de preview?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP
 
B a s
Beheerder

B a s

11/12/2009 18:11:00
Quote Anchor link
preview :-) maar dat zal over een week of twee zijn..
 
Loran DP

Loran DP

11/12/2009 18:13:00
Quote Anchor link
Okey, je weet we wachten met smart :)
(Zou wel een leuk cadeau zijn geweest voor sinterklaas xD )
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP
 
Zero XT

Zero XT

11/12/2009 18:14:00
Quote Anchor link
Gelukkig is dat 'm niet want ik vind 'm niet mooi.
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

11/12/2009 18:17:00
Quote Anchor link
Mr. Bean (loran) schreef op 11.12.2009 18:13:
Okey, je weet we wachten voor smart :)
(Zou wel een leuk cadeau zijn geweest voor sinterklaas xD )


is het niet met smart ??

maar goed deze layout vind ik er donker. Hulp staat bij mij voor een lampje als het waren, van dit bied de oplossing. Ik hoop dat zo iets met lichte kleuren is meegenomen in het nieuwe design :)

Spannnnennd (al stuiterend)
 
Loran DP

Loran DP

11/12/2009 18:19:00
Quote Anchor link
Dyslexie, maar lekker simpele smoes xD
Achja, iedereen maakt foute, toch :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

11/12/2009 18:20:00
Quote Anchor link
duidelijk, maar hoef je verder mij niet te vertellen. Dat ben ik namelijk ook ;)
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

11/12/2009 18:47:00
Quote Anchor link
@Loran,
Dyslexie is geen excuus,
Het is gewoon de ideale reden om lui te zijn.
Mensen die typ fouten / spelfouten / taalfouten maken, hebben, vind ik, niet het recht om het altijd maar direct op dyslexie te gooien.
IEDEREEN kan leren om te gaan met dyslexie, en iedereen kan normaal Nederlands leren.
Ik vind het echt niet erg dat je het fout heb gedaan, maar ga alsjeblieft niet lopen janken van,,
"Ja,,, maar ik hep dipsleksiy"
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

11/12/2009 19:07:00
Quote Anchor link
Lol geen idee hoe het kwam maar ik heb die layout vorige week nog gezien xd!

nico schreef op 11.12.2009 18:47:
@Loran,
Dyslexie is geen excuus,
Het is gewoon de ideale reden om lui te zijn.
Mensen die typ fouten / spelfouten / taalfouten maken, hebben, vind ik, niet het recht om het altijd maar direct op dyslexie te gooien.
IEDEREEN kan leren om te gaan met dyslexie, en iedereen kan normaal Nederlands leren.
Ik vind het echt niet erg dat je het fout heb gedaan, maar ga alsjeblieft niet lopen janken van,,
"Ja,,, maar ik hep dipsleksiy"

kan me hier volledig in vinden! In mijn klas zitten er 3 met dyslexie en voor het nederlands examen mogen zij een laptop gebruiken die spelfoutenaanpast en teksten voorleest..
*frustratie*
zelfde bij frans en engels
*frustratie*frustratie*

Edit: heb niks tegen jouw hoor Loran, gewoon even frustraties er uit laten :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter De Schuyter
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

11/12/2009 19:32:00
Quote Anchor link
Even voor de duidelijkheid,, bij mij is het ook niks persoonlijks, maar ik erger me er gewoon dood aan dat mensen dat excuus gebruiken.
Jullie vinden het toch ook niet goed als een allochtoon lui is, en dan als reden geeft,
Ja maar ik ben toch allochtoon, ik hoor lui te zijn.
(weer niks persoonlijks tegen allochtonen,, maar jullie zijn gewoon z'n mooi voorbeeld).
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

11/12/2009 19:35:00
Quote Anchor link
Probeer je eens te verplaatsen in een ander. Hoe denk je hoe het voelt om geboren te worden met een afwijking. In dit geval dyslexie. Hoe denk je dat het voelt steeds maar onvoldoendes te krijgen waar je zelf niks van weet. Hoe denk je dat het voelt om 3x meer tijd aan een taal als vak te moeten besteden dan een normaal persoon? Hoe denk je dat het is om 4x langer over een normaal leesboek te doen dan andere mensen? Het is voor een dyslect niet altijd zo makkelijk hoe jij denkt.
 
Loran DP

Loran DP

11/12/2009 19:46:00
Quote Anchor link
ON-topic plz

Of word dit een topic over "wat vind jij van Dyslexie?"
Of wat ook leuk is "Mijn leeraar stuurt mij mails in MSN-taal als uitleg voor een SE :) "
(Slaat ook nergens op :) )
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP
 
Banaan test

banaan test

11/12/2009 20:50:00
Quote Anchor link
Je wilt dat we ontopic gaan, waarom ga je zelf dan offtopic 8-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door banaan test
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

11/12/2009 21:05:00
Quote Anchor link
Iemand dacht het nieuwe design gevonden te hebben. Dat bleek niet zo te zijn. End of story.
 
Aaa Trump

aaa Trump

11/12/2009 22:23:00
Quote Anchor link
Dat design vindt ik niet mooi, moet wel op een forum lijken hé! (A)
 
Loran DP

Loran DP

11/12/2009 22:56:00
Quote Anchor link
slotje mag wel :)
 
Erik Rijk

Erik Rijk

12/12/2009 02:12:00
Quote Anchor link
Goed gevonden inderdaad ;)
Ik ken em al wel... mocht niks vertellen :o

:P
 
Maurice

maurice

12/12/2009 13:05:00
Quote Anchor link
nog meer gevonden?
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.