Zeer ervaren webdeveloper

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Koen Hollander

Koen Hollander

14/01/2015 09:14:41
Quote Anchor link
Geachte PHPHulp,

Mijn naam is Koen Hollander en ik ben 17 jaar, ik houd me al enkele jaren zeer fanatiek bezig met het bouwen van websites. Graag wil ik meer met mijn kennis doen, vandaar bied ik me aan als webdeveloper. (Ik doe back-/ en front-end)

Ik houd me al ruim 5 jaar bezig met PP, MySQL en soortgelijke webtalen, ik heb ook een eigen webserver die ik opdeel in kleine stukjes en verhuur als "webhosting"

Ik heb zelf al meerdere PHP programma's gemaakt. Hieronder een kleine snippet

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
<?php
Class phphulp{
    function
__construct($host,$username,$password,$database) {
        $dsn = "mysql:dbname={$database};host={$host}";
        $user = "{$username}";
        $pass = "{$password}";

        try {
            $con = new PDO($dsn, $user, $pass);
        }
catch (PDOException $e) {
            return 'Er is iets mis gegaan: ' . $e->getMessage();
        }
    }
    function
datum() {
        return date("d-m-o");
    }
}

$phphulp= new phphulp("localhost","root","W8Wo0rD!@","database_phphulp");
echo $phphulp->datum();
?>

Heeft u vragen? Dan hoor ik dat graag!


Met vriendelijke groet,
Koen Hollander
Gewijzigd op 14/01/2015 09:14:58 door Koen Hollander
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 02:47:13
 

14/01/2015 09:43:23
Quote Anchor link
Hoi Koen,

Als je je echt goed wilt ontwikkelen als developer zou ik je aanraden de scripts die je maakt te UnitTesten (phpunit)
Dit geeft aan bij bedrijven en anderen dat jij verstand hebt van php en ook aantoont er geen of amper fouten hebt in je scripts.

Kijk ook eens naar Symfony2, dit framework wordt vaak gebruikt en bevat naar mijn weten alles wat php in zich heeft;
- Design patterns
- Dependency Injection
- ORM (database)
- Composer

Hier kan je je een voordeel aan doen om je kennis nog hoger te brengen.

Verder wens ik je succes met je projecten die je naar je toe krijgt via dit topic.
 
Koen Hollander

Koen Hollander

14/01/2015 09:51:49
Quote Anchor link
Rickert Bombaklats op 14/01/2015 09:43:23:
Hoi Koen,

Als je je echt goed wilt ontwikkelen als developer zou ik je aanraden de scripts die je maakt te UnitTesten (phpunit)
Dit geeft aan bij bedrijven en anderen dat jij verstand hebt van php en ook aantoont er geen of amper fouten hebt in je scripts.

Kijk ook eens naar Symfony2, dit framework wordt vaak gebruikt en bevat naar mijn weten alles wat php in zich heeft;
- Design patterns
- Dependency Injection
- ORM (database)
- Composer

Hier kan je je een voordeel aan doen om je kennis nog hoger te brengen.

Verder wens ik je succes met je projecten die je naar je toe krijgt via dit topic.


Bedankt voor je tijd die je stak in deze reactie, ik zal zeker eens kijken naar symfony en PHP unit! Heel erg bedankt!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.