Zeker weten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe software; Het ombouwen van de bestaande software; Zowel back- als front-end software ontwikkelen; Het testen; Het implementeren van de volledig geteste software; Het verzorgen van nazorg en het oplossen van bugs; Het opstellen en bijhouden van procesdocumentatie; Je draagt bij aan het agile/scrum processen van het team. Hier ga je werken Ongetwijfeld heb je een of meerdere producten van deze organisatie in huis. Het proces erachter, daar ben je ongetwijfeld minder bekend mee. Deze opdracht geeft je de kans meer over dit proces te weten te komen en een mooie bijdrage te

Bekijk vacature »

Senior Front end developer

Functie Wij zijn op zoek naar een ambitieuze, zelfsturende Front-end Expert die ons (internationale) team komt versterken. Onze huidige software development afdeling bestaat uit 7 developers en designers. Wij zijn een écht softwarehuis, dus ervaring in software development is wel echt een must. Er wordt tegelijkertijd aan meerdere projecten gewerkt, voor mooie toonaangevende klanten. Je hebt dus regelmatig te maken met deadlines en opleveringen. Een deel van onze omgeving is in Angular.JS. Dit deel wordt langzamerhand omgebouwd naar de nieuwste versie van Angular. Jouw werkzaamheden zullen bestaan uit: Het aansturen en begeleiden van jouw collega’s Het implementeren van visuele elementen

Bekijk vacature »

Java Full Stack Developer

Java Full Stack developer What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. And this is your chance to be part of the success story: we are looking for a (Senior) Java

Bekijk vacature »

WordPress & Azure Developer

Dit ga je doen Zowel front- als back-end development aan de online website omgeving; Het up-to-date houden van alle WordPress-sites; Koppelingen maken tussen applicaties; Meedenken en adviseren over verbeteringen; Development door middel van WordPress, Javascript, HTML en CSS; Werken binnen Scrum/Agile team. Hier ga je werken Voor een grote overheidsinstelling in Den Haag zijn wij opzoek naar een WordPress developer, met kennis en ervaring op het gebied van Azure. De organisatie zit in een grote transitie waarbij de gehele website/online omgeving vernieuwd zal gaan worden. Binnen dit Scrum/Agile team ben je verantwoordelijk voor deze grote migratie/ombouw van de omgeving. De

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf. Lees dan snel verder! Voor deze functie zoeken wij een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Daarnaast begeleid je complexe projecten, wij zoeken iemand die altijd kansen ziet en waarbij het glas altijd half vol is. Voor deze functie zoeken wij een Developer met ervaring op het gebied van .NET die deze organisatie gaat versterken. Binnen de organisatie ga jij je vooral bezighouden met het verbeteren van

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte websites die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zit onze development afdeling en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé Medior Front-end Developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het uitwerken van designs tot functionele layouts Je

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »
Dennis

Dennis

17/06/2008 17:44:00
Quote Anchor link
Hallo,

ik ben van plan een website te maken waar je een gratis mail adress kan aanmaken maar in ruil daarvoor moet je je msn lijst invoegen voor een invite
het script heb ik al
Dan had ik in me hoofd een soort aangepast contact formulier te maken waar je invult wat voor naam je van je mail wilt en je wachtwoord enzo.
maar HOE weet ik zeker dat die gene die msn lijst heeft ingevoerd
want ik heb een pagina gemaakt dan waar dat ding staat
iemand oplossing
beginner oplosing graag:P
Thx
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 12:39:49
 
--

--

17/06/2008 17:45:00
Quote Anchor link
Waarvoor wil je die mailadressen dan gaan gebruiken? Verkopen ofzo? Leg dat duidelijk uit, want als je dat niet doet zou ik niet eens overwegen om mijn lijst bij je te dumpen..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door --
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

17/06/2008 17:46:00
Quote Anchor link
Controleren?
 
Dennis

Dennis

17/06/2008 17:47:00
Quote Anchor link
Nee gewoon gratis weggeven
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

17/06/2008 17:56:00
Quote Anchor link
weet je dat heel zeker,, dat dat gaat lukken?
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

17/06/2008 18:00:00
Quote Anchor link
nico schreef op 17.06.2008 17:56:
weet je dat heel zeker,, dat dat gaat lukken?


Tis op zich wel leuk, maar dan moet je er wel nog wat leuke dingen bij doen. Zoals een eigen gemaakte inbox enzo, niet van die simpele standaard inboxen zoals Squirrelmail ofzo.
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

17/06/2008 18:03:00
Quote Anchor link
'T is best leuk, maar welk domein ga je nemen?
Hoe ga je het betalen?
Je vraagt naar een beginner oplosing, dus dan is dit gewoon te hoog gegrepen.
Het is niet iets wat je 1 2 3 maakt, je hebt waarschijnlijk een dedicated server nodig.
 
--

--

17/06/2008 18:04:00
Quote Anchor link
In mijn reactie lijkt het alsof ik jouw mailadressen bedoel. Maar ik bedoelde eigelijk, wat ga jij uitvoeren met mijn contactpersonenlijst als ik die aan je geef?
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

17/06/2008 18:47:00
Quote Anchor link
Hij gaat wss iedereen dood spammen met de mededeling dat hij lid moet worden :P
 
--

--

17/06/2008 19:08:00
Quote Anchor link
zoiets bedoel ik
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

17/06/2008 19:12:00
Quote Anchor link
hmm... Ik zuo mijn msn lijst nooit weggeven
behalve aan bekenden

Daarom help ik ook niet met dit script (niet dat ik een oplossing weet, maar ach)
 
John Winter

John Winter

17/06/2008 19:26:00
Quote Anchor link
Mijn msn krijg ook niemand.... dat is prive....


en dan ga je prive gegeveens versprijden.....

Trouwens denk dat je het niet gaat redden, met de bezoekers aantalen....


Grjes
Johnny
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

17/06/2008 19:43:00
Quote Anchor link
Je moet je mailserver gaan benaderen of je shell om nieuwe gebruikers toe te voegen
 
Storeman storeman

storeman storeman

17/06/2008 19:55:00
Quote Anchor link
Is er ook maar één zinvolle reactie op de topic-start?

Het idee is gewoon niet al te best, maar had niemand die jongen de tip kunnen geven om eens bij de tutorials te kijken en aan de slag te gaan met php en MySQL.

Als hij dan een vraag heeft dat hij én gezocht heeft én een voorbeeld van het probleem heeft én dat hij zijn topic een fatsoenlijke naam heeft én dat het probleem goed geformuleerd is.

Enfin, hopelijk bezinkt dit topic snel
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

17/06/2008 20:40:00
Quote Anchor link
Beste Dennis,

Ik zou je nog maar eens 3x goedbedenken. Ik zit namelijk binnenkort niet te wachten op spammail dat ik nu bij jou een gratis email account moet aanmaken. Dit soort mailtjes gaat 99 van de 100x bij mensen gelijk in ongewenst. Ook zullen mensen op internet niet snel hun msn/login gegevens gaan invoeren. Het uiteindelijke doel wat je er mee wil bereiken zal door weinig mensen op prijs worden gesteld.

Mijn conclusie is dat het misschien leuk is om zo een script te maken maar om je te adviseren er niet online dingen mee te gaan doen.

grtz
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.