Zelf een app maken, welke software gebruiken?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Geert R

Geert R

11/08/2017 15:02:05
Quote Anchor link
Ik ben eens gaan uitzoeken hoe je zelf een app maken kunt. Nu las ik op Fisherland over app makers en dat lijkt mij wel interessant. De grote vraag is nu: welke? Iemand ervaring met een bepaalde app maker? Er zijn er namelijk gigantisch veel en ik zie door de bomen het bos niet meer.

De app wil ik trouwens gewoon voor de lol maken, dus gratis heeft de voorkeur. Ik hoor graag jullie reacties.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 07:02:39
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/08/2017 15:33:32
Quote Anchor link
Aan welke platformen dacht je?
Apple of Android?
 
Geert R

Geert R

11/08/2017 15:41:27
Quote Anchor link
- Ariën - op 11/08/2017 15:33:32:
Aan welke platformen dacht je?
Apple of Android?


Vergeten te vermelden. Android heeft mijn voorkeur.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/08/2017 17:06:16
Quote Anchor link
Appsgeyser schijnt een goede te zijn.
 
Geert R

Geert R

14/08/2017 14:19:37
Quote Anchor link
Appsgeyser ziet er inderdaad wel interessant uit en was ik hier ook al tegengekomen. Bedankt voor je advies, dan ga ik daar eens naar kijken.
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

15/08/2017 12:37:06
Quote Anchor link
Let wel op dat na honderd installs Appsgeyser de gebruikers gaat confronteren met advertenties.

In het algemeen:
Gratis bestaat niet en Appsgeyser is zo een ZOGENAAMDE gratis app-builder. Er bestaan ook appbuilders waar je dan weliswaar voor betaald maar die zien er dan ook veel belovend uit en zullen je (gebruikers) niet gaan spammen.

https://www.fisherland.nl/app-maker/
 
Peter K

Peter K

15/08/2017 17:00:06
Quote Anchor link
Het ligt er aan wat voor soort app je wilt bouwen... Welke kant wil je uit? Een informatieve app? Een vermaak app zoals een game?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.