Zf2 - PdfParser class

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Erik Rijk

Erik Rijk

17/10/2014 12:25:01
Quote Anchor link
http://www.pdfparser.org/documentation

Ik wil deze library gebruiken binnen mijn ZF2 project.
Ik heb alles op de pagina uitgevoerd zonder problemen, maar wanneer ik de code uitvoer in mijn controller, krijg ik de volgende fatal error:

Fatal error: Class 'Smalot\PdfParser\Parser' not found in /var/www/erijk.inwork.dev/htdocs/vendor/inwork/inwork/src/Inwork/Controller/Plugin/CvPlugin.php on line 12

Iemand tips?
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 18:40:09
 
Tim S

Tim S

17/10/2014 13:34:10
Quote Anchor link
Het lijkt er op dat je autoloading niet goed gaat.
Heb je wat relevante code?
Maak je gebruik van namespacing op de plek waar je de code aan roept?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.