Zoekmachine.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als developer heb jij de keuze om aan te sluiten bij het team (13 developers) die op locatie projectmatig bij klanten werkt. Wanneer jij liever intern bij de werkgever werkt is er ook alle ruimte voor jou in het interne team (8 developers) van dit bedrijf. Je werkt samen aan verschillende projecten bij of voor de klant. Het project wordt aangeleverd door sales aan de project manager. Die maakt samen met de Resourcer een planning en op basis daarvan wordt uit het development team een “projectgroep” opgesteld. Hoeveel en welke projecten jij wilt oppakken gebeurt geheel in samenspraak met

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij recent jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een erkende werkgever in regio Waalwijk zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you work together in a multidisciplinary development team with 1-2 Senior .NET developers, two front-end developers, Data Scientists and one UX designer. As a team you work on developing a Cloud based application and making this application more stable. Unit testing will also become very important in your new position. Together with the Senior .NET developer you will be responsible for developing the API. You work with a lot of data and occasionally there will also be data issues and some queries will have to be run. This means that you will work a lot

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Functieomschrijving Junior PHP Developer gezocht! Voor een opdrachtgever in de regio Gelderland zijn wij op zoek naar een Junior PHP Developer die onderdeel gaat worden van het ontwikkelingsteam van deze organisatie. In deze functie ga jij aan de slag met het schrijven van software voor de aansturing van en het managen van windparken en bijbehorende onderdelen. Hiernaast ga jij je bezighouden met het ontwikkelen, testen en onderhouden van diverse webapplicaties. Het team waarin je komt te werken bestaat uit 3 developers, hierdoor krijg je veel verantwoordelijkheid en de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Er wordt echter wel van je

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Heb jij affiniteit met ICT en een WO diploma in de pocket? Dan ben je hier aan het juiste adres. Voor een opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar kandidaten die (enige) ervaring hebben met Java, Javascript, C of C++. Je zal door middel van trainingen worden opgeleid tot een volwaardige Software Developer. Er wordt tijdens de training natuurlijk veel aandacht besteedt aan de vaktechnische aspecten, maar er gaat ook veel aandacht uit naar jouw persoonlijke ontwikkeling. Bedrijfsprofiel Bij deze opdrachtgever in de omgeving van Amsterdam zoeken ze meerdere enthousiaste kandidaten die hun carrière willen starten met

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Senior Applicatie ontwikkelaar Java

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving We verwachten van je,

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Traineeship IT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Mitch

Mitch

17/04/2009 13:40:00
Quote Anchor link
Hallo,
ik ben bezig met een soort zoek machine.


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
$sql
= "SELECT * FROM `factuur` WHERE `klantnummer`,`factuurnr`,`betaald`,`zakelijk` LIKE '".$zoek1."%' OR'".$zoek2."%' OR'".$zoek3."%' OR '".$zoek4."%'";
$query = mysql_query($sql) or die (mysql_error ());
?>

ik krijg de error:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '`factuurnr`,`betaald`,`zakelijk` LIKE '%' OR'%' OR'%' OR '%'' at line 1


Mijn vraag is, hoe moet ik dit dan wel doen? :)
ik heb geprobeerd om OR te vervangen met ,
maar dat werkt ook niet.

ik heb ook het volgende geprobeerd:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
$sql
= "SELECT * FROM `factuur` WHERE `klantnummer` LIKE '".$zoek1."%' OR WHERE `factuurnr` LIKE '".$zoek2."% OR WHERE `betaald`LIKE '".$zoek3."% OR WHERE `zakelijk` LIKE '".$zoek4."%'";

?>

en dan krijg ik
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'WHERE `factuurnr` LIKE '% OR WHERE `betaald`LIKE '% OR WHERE `zakelijk` LIKE '%'' at line 1


en ik heb dit nog geprobeerd:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$sql
= "SELECT * FROM `factuur` WHERE `klantnummer` LIKE '".$zoek1."%' OR `factuurnr` LIKE '".$zoek2."% OR `betaald`LIKE '".$zoek3."% OR `zakelijk` LIKE '".$zoek4."%'";
?>

en dan krijg ik
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '% OR `zakelijk` LIKE '%'' at line 1


Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit wel kan doen?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mitch
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 18:24:21
 
Frank -

Frank -

17/04/2009 13:45:00
Quote Anchor link
Nogmaals, de SQL slaat nergens op.

Backticks? Hoe dom kun je zijn....

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
SELECT
  kolomnaam
FROM
  tabelnaam
WHERE
  id = 12
OR
  naam = 'waarde'
AND (
    x LIKE '%waarde%'
  OR
    y LIKE '%waarde%'
);

Verder mag je het zelf uitzoeken, de foutmeldingen geven aan waar het fout gaat.

Let op de quotes, gooi nu eindelijk die domme backticks uit je code en steek er eens iets van op.
 
Mitch

Mitch

17/04/2009 14:16:00
Quote Anchor link
ok,
ik heb de backticks er uitgegooit.
ik heb nu:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<?php
$sql
= "
SELECT
  *
FROM
  factuur
WHERE
  klantnummer = '"
.$zoek1."'
OR
  factuurnr = '"
.$zoek2."'
AND (
    klantnummer LIKE '"
.$zoek1."'
  OR
    factuurnr LIKE '"
.$zoek2."'
)
"
;
?>

Hij geeft aan de hij niets kan vinden.
$zoek1 = "0"
En in de database zit een klantnummer met het nummer 00001
maar hij zegt dat hij niets vindt.
Klopt de SQL nu wel?
 
- SanThe -

- SanThe -

17/04/2009 14:24:00
Quote Anchor link
Je gebruikt OR en AND
gebruik dan ook altijd haakjes om aan te geven wat bij elkaar hoort.

(... OR ...) AND ...
of
... OR (... AND ...)
 
Mitch

Mitch

17/04/2009 17:01:00
Quote Anchor link
okee..

dus het is het slimst om:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?php
$sql
= "
SELECT
  *
FROM
  factuur
WHERE
(
    klantnummer LIKE '"
.$zoek1."'
  OR
    factuurnr LIKE '"
.$zoek2."'
)
"
;
?>


dat te doen.
zodat als je bv alleen een 0 in typt dat je dan resultaten krijgt....
of klopt deze SQL ook niet ? xD

want hij geeft nog steeds aan dat hij niets kan vinden
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

17/04/2009 17:05:00
Quote Anchor link
@Mitch: ga nou eens zelf nadenken. Wat moet er altijd óók bij LIKE zitten om iets in die richting te kunnen vinden? Juist, de %, en waar is die in jouw query?
 
Hans

hans

17/04/2009 17:11:00
Quote Anchor link
Jezpur, wat kijk vriendelijk over:)
 
Mitch

Mitch

17/04/2009 17:41:00
Quote Anchor link
Jezpur schreef op 17.04.2009 17:05:
@Mitch: ga nou eens zelf nadenken. Wat moet er altijd óók bij LIKE zitten om iets in die richting te kunnen vinden? Juist, de %, en waar is die in jouw query?


ow ja klopt!
idd stom van me.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
$sql = "
SELECT
  factuurnr
FROM
  factuur
WHERE
(
    klantnummer LIKE '%".$zoek1."%'
  OR
    factuurnr LIKE '%".$zoek2."%'
)
";

als ik nu bij zoek1 en 2 "tsgs" in vult (Die niet in database bestaan) dan geeft hij de resultaaten weer die in database zitten
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

17/04/2009 18:15:00
Quote Anchor link
Wat voor datatypes zijn klantnummer en factuurnummer?
 
Mitch

Mitch

17/04/2009 20:30:00
Quote Anchor link
Beide hebben varchar
 
Mitch

Mitch

18/04/2009 14:23:00
Quote Anchor link
Kan iemand me helpen?
Ik wil graag dit oplossen alleen het lukt me maar niet :(

(Sorry voor bump sante :$)
 
Noppes

Noppes

18/04/2009 14:32:00
Quote Anchor link
Wat wil je nu opgelost hebben dan, want de antwoorden zijn in feite al gegeven.

Beetje meer inzet mag je wel vertonen, want je maakt voor elk simpel iets - dus wat basis kennis dient te zijn - een topic aan.... opzich is dat nog geen eens zo erg maar wel als je het meerdere malen doet en je het al eens gevraagd hebt....
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

18/04/2009 16:42:00
Quote Anchor link
hans:
Jezpur, wat kijk vriendelijk over:)

Noppes:
Beetje meer inzet mag je wel vertonen, want je maakt voor elk simpel iets - dus wat basis kennis dient te zijn - een topic aan.... opzich is dat nog geen eens zo erg maar wel als je het meerdere malen doet en je het al eens gevraagd hebt....


:). Mitch hier stelt om ieder probleempje dat ie heeft, waar hij zelf even niet uitkomt een vraag. Terwijl hij onderhand toch wel de basiskennis onder de knie zou moeten hebben. Dat is ook de reden waarom ik dit plaatste:

Jezpur:
Weet je, ik begin me steeds meer af te vragen of jij wil geschapen bent voor het programmeren danwel het logisch denken. Je hebt inmiddels al zoveel topics - aan de ene kant positief, je moet vragen stellen, maar aan de andere kant niet zo -, het lijkt er op alsof je ons het meeste werk laat doen. Je komt zelf even in de problemen van "Shit, nu moet ik logisch na gaan denken, effe vragen op PHPhulp..". Dat is ook weer niet de bedoeling, hè..

Logisch denken == programmeren. Je moet de logica begrijpen en snappen om goed te kunnen programmeren, en je kunt dan niet eeuwig jouw logica op laten rakelen door anderen. Je hebt inmiddels wel genoeg ervaring met allerlei functionaliteiten en zal onderhand toch moeten snappen hoe dit soort dingen opgelost moeten worden.

Ik kan het natuurlijk fout hebben, maar er moet een moment komen dat je stopt met het overtollige vragen-stellen, en begint aan het vragen-beantwoorden. De vraag is nu of dat punt er ooit komt, en dus of je wel geschikt bent een goede programmeur danwel ICT'er (zie onderschrift) te worden.

Daar reageerde hij op:
Mitch:
@jezpur,

Alles wat ik nu weet is dankzij PHPhulp.
ik heb geen boeken of tuts gevolgd.

maar waar maak jij je druk om?
je kan het ook zo bekijken,
laat die jonge lekker zn gangetje gaan en misschien steekt hij er nog wat van op.

want dat doe ik ook.
alles wat ik nu kan heb ik van phphulp geleerd.

waarom ik zoveel topics heb?
Ik stel mijn vraag gewoon,
wat kan mij het scheelen of ik nou 10000 topics of 10 topics heb.

ik vind het fijner om een topic aan te maken zodat ik gewoon mijn vraag kan stellen en indien sugesties komen om daar wat mee tedoen,

en ik vind het ook altijd fijn dat er tuts worden gestuurd zo als Emmanuel Delay doet.


Je vindt het fijn om een topic aan te maken, zodat je zelf niet hoeft na te denken. Dat zeg je hier in feite. En dat is ook de indruk die wij allemaal van jou hebben. Zoals ik al zei is programmeren ook zelf logisch nadenken, en het niet door anderen voor jou laten doen.

Niet iedereen is er voor gemaakt om te kunnen programmeren, dat moet ook uit jezelf komen. Je moet er de motivatie en de capaciteiten voor hebben. Aan die motivatie twijfel ik geen moment, maar die capaciteiten vallen héél erg te betwijfelen.

Jij kan er niks aan doen dat je nou niet het denkvermogen hebt dat eigenlijk om goed te kunnen programmeren gevraagd is, maar je moet dan ook niet proberen iets te bereiken wat eigenlijk buiten je capaciteiten ligt. Doe iets wat je leuk vindt en wat je individueel en góéd kan! Steek daar je tijd in en haal er je voordeel uit. Er zijn genoeg fronten waar jij vast beter uit de voeten kan (zelfstandig) dan in het programmeerwereldje. Daar heb je gewoon de capaciteiten niet voor.
 
Mitch

Mitch

18/04/2009 16:48:00
Quote Anchor link
Sorry heb het al!

Dat je het zo opvat vind ik niet erg hoor!
en dat dat veel verscheelt met de werkelijkheid maakt ook niet uit :)

maar daar is iedereen goed in!
Vooroordelen noemt men dat.

Groetjes Mitch.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mitch
 
Frank -

Frank -

18/04/2009 16:52:00
Quote Anchor link
Jezpur schreef op 18.04.2009 16:42:
Er zijn genoeg fronten waar jij vast beter uit de voeten kan (zelfstandig) dan in het programmeerwereldje. Daar heb je gewoon de capaciteiten niet voor.

Amen.

Niks meer aan toe te voegen, ga op zoek naar een andere hobby. Programmeren is iets wat je blijkbaar niet ligt, zelfs de meest eenvoudige dingen kun je niet onthouden.
 
Douwe

Douwe

18/04/2009 16:54:00
Quote Anchor link
Mitch;
Vooroordelen? Volgens mij is dit meer een waarneming... Ik ben het overigens volledig met Jezpur eens.
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

18/04/2009 16:56:00
Quote Anchor link
Mitch schreef op 18.04.2009 16:48:
Vooroordelen noemt men dat.

Vooroordelen zijn oordelen gebaseerd op veralgemeniseerde feiten. Mijn argumenten zijn gebaseerd op persoonlijke feiten, het zijn dus geen vooroordelen.

Ik snap dat je zelf overtuigd bent dat je wel kunt programmeren en mij daarom niet gelooft, maar zeg nu zelf: op een gegeven moment zou je dit soort dingen toch wel zelf moeten kunnen bedenken/zelf op kunnen zoeken? Je bent daar of te lam voor, óf, zoals ik al weer zei: je hebt er gewoon de capaciteiten niet voor.
 
Mitch

Mitch

18/04/2009 17:22:00
Quote Anchor link
Niemand gaat me hier vertellen WAT ik moet doen.
het is een hulp forum dus dan kan je verwachten dat als iemand hulp nodig heeft dat hij hier naar toe komt.

dat en wat jullie denken kan me vrij weinig schelen,
vandaar dat ik daar mee niets ga doen.

als ik het leuk vind wie zijn jullie dan om te zeggen dat ik wat anders moet gaan doen ;)

maar bedankt voor jullie hulp heb het uit jullie informatie (Van de on topic)
En jammer dat jullie zo off topic gaan ;)

willen jullie het er graag WEL over hebben?
Maak daar dan maar een topic over.

Groet.
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

18/04/2009 17:29:00
Quote Anchor link
Mitch, eigenlijk is het alleen maar voor je eigen bestwil. Als je hier basisprobleempjes blijft vragen, gaan steeds meer mensen zich aan je ergeren. Steeds minder mensen zullen jou gaan helpen, en jij krijgt een steeds vervelender gevoel over programmeren. Als je het nu vrolijk afsluit met "ik ga iets anders doen waar ik wel goed in ben", is iedereen gelukkig.

Je kunt wel meerdere dingen leuk vinden, maar dat betekent niet dat je daar meteen voor geschapen bent. In dit geval is programmeren iets wat al in je moet zitten, je moet er dus enigszins talent voor hebben om het goed te kunnen. Dat talent heb jij niet en dat zul je hoe dan ook in moeten zien.

Probeer eens een applicatie te bouwen zonder ook maar één basiskennis-vraag te stellen. Ik weet 100% zeker dat je dat niet lukt. Je zegt nu dat het je niets kan schelen wat wij zeggen, laat dat dan ook zien. Laat zien dat je het allemaal zelf kan en dat je onze hulp vrij zelden nodig hebt.
 
Mitch

Mitch

18/04/2009 17:36:00
Quote Anchor link
Jezpur,
waar moet ik alles vandaan halen?
Uit mijn duim?

ik heb de basis ook nooit beoefent.
Waarom?
Omdat ik niet zo van lezen houdt.
maar dat is mijn probleem.
Kan je me eens een basis tut geven of zow :)

"is iedereen gelukkig"
Ik niet.

Het is ook uiteraard de bedoeling dat ik alles 100% goed kan.
dan wil ik andere mensen gaan helpen.
maar dat is nog niet het geval.

Waar mee je me misschien wel mee kan helpen is vertellen waar ik veel PHP van kan leren.
Want ik zit niet te wachten op lappen onzin tekst.
en als dat er niet is, zal ik blijven posten.
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

18/04/2009 17:40:00
Quote Anchor link
We hebben je vaak genoeg gewezen op tutorials als deze, deze of deze. Maar een paar weken later stel je gewoon weer dezelfde vraag, of een vraag die in dezelfde richting komt.

Wanneer wil je iets dan 100% kunnen, als je naar het bejaardentehuis gaat? Kom op, onthoud dan eens wat dingen en vraag niet constant hetzelfde.

Overigens vertel ik hier absoluut geen onzin, dat jij het onzin vindt is wat anders. Ik dacht dat een aantal mensen toch al reageerden het met mij eens te zijn. Ik ben dus niet de enige.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.