ervaring met PHP

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mitchel beek

mitchel beek

07/04/2014 12:24:08
Quote Anchor link
Hey.

Om te beginnen vertel ik wat ik zoek en voor wat.

Ik heb sinds deze week een browsergame op gezet grote deel is al gedaan.
Ik ben u dus opzoek naar iemand die ervaring heeft met plaatsen en maken van een php script

Wat ik nu wil is dat ik een script plaats zo dat mensen Dark master kunnen kopen met paypal en ideal ect
en dat het automatish op hun acound word bijgeschreven als ze hebben betaald Wie zou mij hier mee kunnen hebben ik heb er al wat moeiten ingestoken en vertrouw daar ook 1 van jullie die mij wil helpen

ik zal mijn email plaatsen hier als je mij zou willen helpen

[email protected]
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 12:08:01
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

07/04/2014 12:27:20
Quote Anchor link
helpen: ja
gratis: nee
tijd: amper

:-)

(heb je al een pay provider?)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/04/2014 12:33:15
Quote Anchor link
Voor iDeal moet je een contract met een PSP (Payment Service Provider) hebben, en een KVK-inschrijving hebben. Eén van de PSP's is Mollie of Docdata Payments.

Voor PayPal zelf moet je je dan verdiepen in de API van hen, het is niet zo heel simpel, maar met wat doorzettingsvermogen is het wel te realiseren.
 
Mitchel beek

mitchel beek

07/04/2014 12:34:38
Quote Anchor link
Frank Nietbelangrijk op 07/04/2014 12:27:20:
helpen: ja
gratis: nee
tijd: amper

:-)

(heb je al een pay provider?)

Sta ingeschreven bij paypal. Maar ben van bank over gegaan pas geleden dus zou ik weer nieuwe paypal moeten maken. En hoeveel wil je er dan voor betaald hebben zelf heb ik geen inkomsten omdat ik 3 jaar op zoek ben naar werk maar nergens word aangenomen dus wil ik hier een beetje geld mee kunnen verdienen zo dat ik nog wat kan leven ervan je zou niet helemaal mee kunnen leven maar extra inkomsten is nooit mis als je geen werk heb.


Toevoeging op 07/04/2014 12:36:28:

- Aar - op 07/04/2014 12:33:15:
Voor iDeal moet je een contract met een PSP (Payment Service Provider) hebben, en een KVK-inschrijving hebben. Eén van de PSP's is Mollie of Docdata Payments.

Voor PayPal zelf moet je je dan verdiepen in de API van hen, het is niet zo heel simpel, maar met wat doorzettingsvermogen is het wel te realiseren.


Oke bedankt ik zal is even kijken daar mee
het is al een wonder dat ik een spel heb kunnen opzeten is ook maar een script die ik van internet heb gevonden en die ik dus een beetje kon bewerken naar mijn eigen style met naam veranderen :P
 
Thomas de vries

thomas de vries

07/04/2014 12:51:34
Quote Anchor link
Als je van bank bent verwisseld hoef je geen nieuwe paypal account aan te maken.
Je kunt simpel een nieuw bank account toevoegen via je beheer pagina.

Een API van paypal heb ik nog wel ergens liggen.
Wil je dat klanten ook met bellen dingen kunnen doen is PaymentWall ook een goede. Daar heb je keuze uit veel mogelijkheden
 
Mitchel beek

mitchel beek

07/04/2014 13:08:04
Quote Anchor link
Thomas de vries op 07/04/2014 12:51:34:
Als je van bank bent verwisseld hoef je geen nieuwe paypal account aan te maken.
Je kunt simpel een nieuw bank account toevoegen via je beheer pagina.

Een API van paypal heb ik nog wel ergens liggen.
Wil je dat klanten ook met bellen dingen kunnen doen is PaymentWall ook een goede. Daar heb je keuze uit veel mogelijkheden


Ja gewoon een paar optie's heb je ook nog een voorwaarden of zo niet dat ik straks een flinke kosten krijg of zo ?

Toevoeging op 07/04/2014 13:12:55:

Thomas de vries op 07/04/2014 12:51:34:
Als je van bank bent verwisseld hoef je geen nieuwe paypal account aan te maken.
Je kunt simpel een nieuw bank account toevoegen via je beheer pagina.

Een API van paypal heb ik nog wel ergens liggen.
Wil je dat klanten ook met bellen dingen kunnen doen is PaymentWall ook een goede. Daar heb je keuze uit veel mogelijkheden


Ja gewoon een paar optie's heb je ook nog een voorwaarden of zo niet dat ik straks een flinke kosten krijg of zo ?
 
Thomas de vries

thomas de vries

07/04/2014 13:51:49
Quote Anchor link
Nee je geen voorwaarden dat je zelf flinke kosten krijgt.
Ik gebruik paypal en paymentwall nu al 3 jaar en geen problemen mee.

Let wel op dat paymentwall pas uitbetaald waneer je 100 dollar hebt.
Als je minder hebt wordt het doorgeschoven naar de volgende maand.
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

07/04/2014 15:13:06
Quote Anchor link
Als je met vaste bedragen werkt kun je ook met 'buy now' buttons werken. Die paste je zo in je html. Alleen krijgt de koper niet automatisch zijn credits in dat geval. Dat kun je alsnog realiseren met ipn berichten van paypal. Kijk gewoon rustig rond bij paypal en bijv ook eens op pay.nl. en plaats al je vragen rustig hier op phphulp
Gewijzigd op 07/04/2014 15:14:40 door Frank Nietbelangrijk
 
Mitchel beek

mitchel beek

07/04/2014 16:30:44
Quote Anchor link
Thomas de vries op 07/04/2014 13:51:49:
Nee je geen voorwaarden dat je zelf flinke kosten krijgt.
Ik gebruik paypal en paymentwall nu al 3 jaar en geen problemen mee.

Let wel op dat paymentwall pas uitbetaald waneer je 100 dollar hebt.
Als je minder hebt wordt het doorgeschoven naar de volgende maand.


ik had al op paymentwall gekeken ziet er goed uit alleen hoe krijg ik dat systeem in me spel script zo dat automatisch word uitbetaald anders moet ik paar mensen vinden die het dagelijks bij wil gaan houden wie er betaald heeft en dat word een gedoe want dan weet je ook niet welke speler betaald heeft er voor tenzij ze hun gebruikersnaam er bij in kunnen vullen dan kan het handmatig gedaan worden
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.