Site was vandaag traag

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Als junior .NET Developer lever je met jouw oplossingen direct een bijdrage aan de bedrijfsprocessen van de klanten. Werkzaamheden waar jij je zoal mee bezig houdt zijn; Het ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van de draaiende platforms van de klanten; Softwareontwikkeling middels C#, .NET; Klantcontact om de wensen te bespreken en uit te werken; Optimaliseren van de (huidige) bedrijfsprocessen; De IT-afdeling bestaat uit 30 personen verdeeld over 3 teams. Het team waar je in terecht komt bestaat uit ongeveer tien man. Het is een team wat bestaat uit betrokken collega’s, waar iedereen bereidt is om elkaar te

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je werkt mee aan de migratie naar .NET 6; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Zij zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Low Code Ontwikkelaar

In het kort Als Low Code Developer werk je aan projecten bij en voor onze klanten, waarbij je voor het ontwikkelen van de oplossingen een technisch low-code platform gebruikt. Samen met het team streef je naar de beste oplossing en bepalen jullie de juiste aanpak. Je rol is divers en je bent van begin tot eind betrokken bij de ontwikkeling zowel de back-end en de front-end van de applicatie. Naast de ontwikkeling en oplevering, breng je ook advies uit aan de klant waarom bepaalde keuzes worden gemaakt. Je bent dan ook communicatief sterk en kunt je keuzes goed (inhoudelijk) onderbouwen.

Bekijk vacature »

C# .NET developer voor innovatieve applicaties gez

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever houdt zich al ruim 20 jaar bezig met het ontwikkelen van innovatieve software en dat willen ze graag nog lang doorzetten. En dat merk je ook als je als .NET developer hier aan de slag gaat. De applicaties worden continu doorontwikkeld met altijd als uitgangspunt dat zowel de kwaliteit als het gebruikersgemak van hoog niveau is. Het bedrijf telt inmiddels ruim 25 medewerkers waarvan meer dan de helft op de development afdeling werken. Meer weten over deze werkgever? Mail naar [email protected] of bel 0657578548 Functieomschrijving Je komt te werken in een Scrum team met andere .NET developers

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Front End Developer React Vue

Dit ga je doen Meewerken aan de implementaties en ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten van de webapplicaties; Ontwikkelen met o.a. React en Vue en HTML/CSS, ook krijg je in verband met de samenwerking ook affiniteit met de backend Ruby on Rails; Ontwikkeling aan de front end voor de koppelingen tussen de diverse systemen; Ontwerpen van interfaces en een bijdrage leveren aan de gebruikerservaring; Zorgdragen voor hoge kwaliteit van code en jezelf (en anderen) blijven verbeteren; Als Senior Front End Developer begeleid je zelf ook FE-development projecten, hierin leid je de projecten en pak jij het initiatief op (bv integratieprojecten). Hier ga

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

C# developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ik ben op zoek naar een back-end developer, die met name kennis & ervaring heeft van de programmeertaal C#. Jij gaat aan de slag bij een topspeler in de logistieke sector, die zich behalve met logistiek, ook bezig houdt met softwareontwikkeling. Welke taken komen hierbij kijken? Je gaat desktop- en webapplicaties onderhouden en optimaliseren, waarin je werkt met o.a. C#, ASP.NET, SQL Server en T-SQL. Je hebt regelmatig klantcontact om de wensen in kaart te brengen en te evalueren over de huidige draaiende applicaties. Je implementeert nieuwe functionaliteiten toe aan

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Capelle aan den IJssel zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je

Bekijk vacature »

No-Code Betty Blocks ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Wil jij de bedrijfsprocessen van klanten revolutionair digitaliseren en optimaliseren zonder beperkt te worden door programmeertalen? Kom werken bij een snelgroeiende en professionele organisatie met een gezonde dosis humor en veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen. Als No-Code Betty Blocks ontwikkelaar werk je vanuit ons kantoor in het hart van Nederland, je thuiswerkplek of op locatie bij de klant. We faciliteren de juiste trainingen en ondersteuning zodat je een echte Betty Blocks expert wordt. Naast het werk zijn er bij ons bijzondere events, zoals een jaarlijkse zeildag, een zomerse barbecue en een knus kerstdiner om de grillige maanden door

Bekijk vacature »

C# Developer

Dit ga je doen Je gaat aan de slag in het websites team of portals team waarin je je bezighoudt met concept & design, implementatie en ook een stukje bugfixing en onderhoud; Je werkt met je team volgens de Scrum werkwijze; Zo adviseer je ook de PO & Scrum Master over de technische architectuur, koppelingen en integratie met externe systemen en API’s; Je blijft op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van C# / .NET en deelt deze kennis binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de

Bekijk vacature »
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/04/2021 23:08:58
Quote Anchor link
Zoals je misschien wel hebt gemerkt was de website vandaag erg traag. We zijn aan het uitzoeken wat er aan de hand was.

Het heeft in ieder geval onze aandacht, maar gelukkig ik zeggen dat de boel nu weer lekker vlot is.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/05/2024 08:08:09
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

24/04/2021 08:27:03
Quote Anchor link
Gisteren kreeg ik meerdere keren weer een 504 Gateway Timeout.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/04/2021 09:34:32
Quote Anchor link
Klopt. Je was niet de enige.
 
Gerard van Katwijk

Gerard van Katwijk

24/06/2021 01:28:59
Quote Anchor link
- Ariën - op 23/04/2021 23:08:58:
Zoals je misschien wel hebt gemerkt was de website vandaag erg traag. We zijn aan het uitzoeken wat er aan de hand was.
Het heeft in ieder geval onze aandacht, maar gelukkig ik zeggen dat de boel nu weer lekker vlot is.

Noodgedwongen reageer ik hier maar, hoewel ik snap, dat dit niet de juiste plaats is, maar waar dan wel?
Ik kan nergens vinden HOE dit forum werkt, HOE ik een nieuw onderwerp kan beginnen en WAAR ik opmerkingen/vragen over dit forum kwijt kan.



Toevoeging op 24/06/2021 01:29:59:

Gerard Katwijk op 24/06/2021 01:28:59:
- Ariën - op 23/04/2021 23:08:58:
Zoals je misschien wel hebt gemerkt was de website vandaag erg traag. We zijn aan het uitzoeken wat er aan de hand was.
Het heeft in ieder geval onze aandacht, maar gelukkig ik zeggen dat de boel nu weer lekker vlot is.
Noodgedwongen reageer ik hier maar, hoewel ik snap, dat dit niet de juiste plaats is, maar waar dan wel?
Ik kan nergens vinden HOE dit forum werkt, HOE ik een nieuw onderwerp kan beginnen en WAAR ik opmerkingen/vragen over dit forum kwijt kan.

Gewijzigd op 24/06/2021 01:29:31 door Gerard van Katwijk
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/06/2021 01:51:52
Quote Anchor link
Als je naar het forum gaat dan zie je daar een lijst met verschillende fora. Bovenaan een gekozen forum (bijv. Beginnen met PHP) staat een knop met 'Nieuw topic'. Daar kan je een nieuw onderwerp aanmaken.

Reageren op een topic kan via het tekstvak 'Snel reageren' onderaan een topic, of via de knop 'Reageren'. In het laatste geval heb je wat meer opmaakmogelijkheden
Gewijzigd op 24/06/2021 01:53:00 door - Ariën -
 
Gerard van Katwijk

Gerard van Katwijk

24/06/2021 03:06:08
Quote Anchor link
- Ariën - op 24/06/2021 01:51:52:
Als je naar het forum gaat dan zie je daar een lijst met verschillende fora. Bovenaan een gekozen forum (bijv. Beginnen met PHP) staat een knop met 'Nieuw topic'. Daar kan je een nieuw onderwerp aanmaken.

Nou, hoe ik ook zoek, ik kan nergens zo'n knop vinden. :( Ik heb ook nog gekeken of het mogelijk aan de 'browser' (Chromium) kon liggen, maar ook met Firefox zag ik zo'n knop niet.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/06/2021 08:23:22
Quote Anchor link
Die staat er gewoon. Misschien heb je een overijverige ad-blocker.
 
Ramon van Dongen

Ramon van Dongen

24/06/2021 09:07:06
Quote Anchor link
Gerard Katwijk op 24/06/2021 03:06:08:
Nou, hoe ik ook zoek, ik kan nergens zo'n knop vinden.
Knop verwijst dan naar https://www.phphulp.nl/forum/newtopic/3/ ;-)
 
Gerard van Katwijk

Gerard van Katwijk

24/06/2021 12:36:38
Quote Anchor link
- Ariën - op 24/06/2021 08:23:22:
Die staat er gewoon. Misschien heb je een overijverige ad-blocker.

Een knop daar toch geen last van mogen hebben?



Toevoeging op 24/06/2021 12:38:04:

Ramon van Dongen op 24/06/2021 09:07:06:
Gerard Katwijk op 24/06/2021 03:06:08:
Nou, hoe ik ook zoek, ik kan nergens zo'n knop vinden.
Knop verwijst dan naar https://www.phphulp.nl/forum/newtopic/3/ ;-)

Bingo! Klikken op deze koppeling bood me de mogelijkheid om een nieuw bericht te plaatsen. Bedankt!
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/06/2021 13:03:03
Quote Anchor link
Maar dan ben ik benieuwd wat je bovenaan een forum ziet staan?
Heb je daar een screenshot van?


Ik zie dit staan, een grijze knop met 'nieuw topic'.
Afbeelding

Toevoeging op 24/06/2021 13:06:01:

- Ariën - op 24/06/2021 08:23:22:
Die staat er gewoon. Misschien heb je een overijverige ad-blocker.

Een knop daar toch geen last van mogen hebben?

Eigenlijk niet, maar als een adblocker verkeerde regel heeft, dan zou het kunnen gebeuren. Dus vandaar dat ik het even wil weten. Misschien kan ik een workaround maken.
Gewijzigd op 24/06/2021 13:04:48 door - Ariën -
 
Ramon van Dongen

Ramon van Dongen

24/06/2021 13:11:58
Quote Anchor link
Ik denk wel dat het een stuk logischer / beter vindbaar is als de knop naar "nieuw topic" tussen het advertentieblok en de tabel met topics zou staan. Je kijkt er nu wel makkelijk overheen.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/06/2021 13:31:43
Quote Anchor link
Misschien is dat wel een idee en kan die vacaturebalk van Monsterboard er bovenaan geplaatst worden.

Misschien eventueel met een toggle, maar dat moet ik even overleggen. Ik weet niet wat er met Monsterboard besproken is.
 
Gerard van Katwijk

Gerard van Katwijk

24/06/2021 14:47:21
Quote Anchor link
Ramon van Dongen op 24/06/2021 13:11:58:
Ik denk wel dat het een stuk logischer / beter vindbaar is als de knop naar "nieuw topic"
die ik dan gewoon op z'n Nederlands "Nieuw onderwerp" zou noemen. :)
Quote:
tussen het advertentieblok en de tabel met topics zou staan. Je kijkt er nu wel makkelijk overheen.

Een "Nieuw onderwerp"-knop zou ook gewoon naast de titels "Forumberichten" (zonder spatie) e.d. kunnen komen. Dan valt die goed op en komt dat bericht gelijk in de juiste categorie. Het is maar een suggestie. :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.