Wie zou voor mij een script willen maken dat je een link kan toevoegen op een pagina en dat die dan in een database wordt gezet.
Het liefst zou ik ( als admin ) eerst de link willen keuren voordat hij de database ingaat ik heb mysql en server dus alles mag..
// in het 'echt' eerst valideren of het formulier wel
// geldige waarden bevat.
$query="INSERT INTO url (url, ... , Gecontroleerd) ";
$query .= "VALUES ('"; // let op positie van de enkele aanhalingstekens
$query .= $_POST["url"] ."', '" ;
$query .= $_POST["de rest"] ."', '" ;// hier voeg je de rest van de gegevens in met $query .= $_POST["de rest"] ."', '" ;
$query .= $_POST["Gecontroleerd"] ."');" ;
$result = mysql_query($query) or die ("FOUT: " . mysql_error());
echo "Je url is toegevoegd. Een admin moet hem nog accepteren ";
Wie zou voor mij een script willen maken dat je een link kan toevoegen op een pagina en dat die dan in een database wordt gezet.
Het liefst zou ik ( als admin ) eerst de link willen keuren voordat hij de database ingaat het lieft .dat database
HELP ik ben bezig geweest maar het lukt nie
CREATE TABLE url(
id int(11) auto_increment primary key
, url varchar(100) not null
, de rest varchar(200) not null // hier voeg je nog andere velden toe
, gecontroleerd text not null
);
@ Pieter : Je bent echt lief om dit te doen en neer te zetten :-)
Zelf ben ik van mening dat helpen is de opzet van deze site echter om gehele scripts te gaan voorlepelen dat is een ander verhaal en dan denk ik (let wel is mijn mening) dat men hier ook niets van leert en zelf gaat scripten/PHP'en.
@ Pieter : Je bent echt lief om dit te doen en neer te zetten :-)
Zelf ben ik van mening dat helpen is de opzet van deze site echter om gehele scripts te gaan voorlepelen dat is een ander verhaal en dan denk ik (let wel is mijn mening) dat men hier ook niets van leert en zelf gaat scripten/PHP'en.
Suc6 met alles!!
Groet, lissy
Ik vind het anders maar wat makkelijk als ik even snel iets nodig heb, dat een ander (die het zo klaar heeft liggen) gewoon ff doorgeeft.