Als beginnend php geinteresseerde heb ik soms wat hulp nodig. Sommige hebben we al geholpen met een script. Nu wil ik voor de voetbalvereniging al aan de slag voor de wk2006 om een poule spel te maken. Ik heb al enkele tabellen gemaakt maar nu moeten enkele tabellen bewerkt worden. Om het overzichte lijke te maken ga ik maar vraag voor vraag stellen en wie haal ik uit een antwoord weer genoeg om andere vragen niet te hoeven stellen.

Vraag 1:
Ik heb een tabel genoemd 'poule' met de velden poule_id en land. De waarden voor poule_id heb ik al ingevuld, de landen kan ik later pas invullen. Nu wil ik een scriptje hebben zodat ik het veld poule_id ophaal en dan het land kan invullen.

Volgens mij moet ik zo beginnen maar ik weet ff niet hoe ik moet koppelen aan poule_id

Select * from 'poule'

Insert Into 'poule' Set 'land' where ??

Ik wil alle mogelijke velden in de vorm van een formulier op mijn scherm gaan invullen.

Alvast bedankt.
@Wil: Ik heb je (weer) gemaild. Mocht je deze niet ontvangen, laat het dan even weten.
SanThe schreef op 12.11.2005 11:02
@Wil: Ik heb je (weer) gemaild. Mocht je deze niet ontvangen, laat het dan even weten.

bericht ontvangen zie response mail
@ angel: volgens mij zit je op het verkeerde draadje
Volgens mij zit je je op de verkeerde site
angel schreef op 22.11.2005 23:07
http://www.thugie.nl/?view=crewlink&crew=alies

mensen willen julie helpen klik allen op deze link aub alvast bedankt xxx

Nou ik heb geklikt maar het bood mij weinig hulp :)

Reageren