Ik heb echt heel weinig verstand van php..

Probeer het in me site te verwerken, maar kbvind het echt heel moeilijk:

www.farmeronline.nl is mijn site, zou iemand me kunnen helpen met scripten?! Mail dan ff naar [email protected] :)
Wat wil je precies maken, wees wat duidelijker:

- Wat wil je in PHP hebben?
- Welke versie van PHP draai je?
- Heb je een (MySQL) database tot je beschikking?
- In welke scripttaal is je site nu
- enzovoorts...
Idd wat wil je precies?
Nog een hint maak je site iets minder breed, als iemand 800x600 draait word die helemaal gek door het van links naar rechts scrollen
Ik wil een nieuwsysteem instaleren, alleen heb ik problemen met iframes enzo.. Ik weet dat mensen helemaal gek als ze 800 x600 hebben maarja, dat zijn er niet zo veel meer en daarom heb ik gekozen voor 1027x768..

Ik wil graag nieuwsysteem op me site wat goed draait.. Pollsysteem en de rest komt later wel..
Edit door mij: Per ongeluk dubbel gepost..
Er staan genoeg nieuwsystemen op de site toch? Wat is het probleem? Wat heb je geprobeerd en waar loop je tegen aan?
Ik heb me nieuwsysteem geinstalleerd en op me site geplaatst maar ik krijg het frame eromheen niet weg..

www.farmeronline.nl
Wel in FireFox, niet in IE

Met de html is niets mis
Mooier is om geen iframes te gebruiken, maar een nieuwssysteem wat makkelijker te intergeren is. Mijn nieuwsysteem (wat ook hier op phphulp staat) is bijv geintergreerd in http://dartsplaza.nl/.
hmm het is me aardig gelukt nu alleen nog ff details wijzigen :)
Ja Arjan Kapteijn. Jouw niewssyteem is i.d.d. makkelijk te integreren alleen vind ik het jammer dat er bij enkele opties missen in jouw systeem.
- Geen smilys.
- Aantal keer bekeken ontbreekt.

Misschien kun je dit in een later versie erbij in zetten?
Dit zou heeel erg leuk zijn.

Reageren