Ik heb ergens eens criptje vandaan waarmee je filmreviews kunt sorteren per letter. Je zou dan pagina.php?letter=a, b, c enz. moeten doen maar dan krijg ik niks te zien, Iemand enig idee wat ik moet veranderen?
code:
<?
include "config.php"; //lees.php
$letter = $_GET['$letter%']
$query="SELECT * FROM 'reviews' WHERE titel LIKE '$letter'";
$sql = mysql_query($query) or die (mysql_error());
{
echo '<a href="read.php?id='.$select['id'].'">'.$select['titel'].'</a> '.$select['auteur'}.'<br>';
}
?>
?
Onbekende gebruiker
29-05-2004 19:30
Dat stond zo in een ander script, die ik een beetje als voorbeeld heb gebruikt. Daar staat de echo tussen. Bij dat andere script werkt het gewoon als je de echo tussen { en } zet, dus heb ik dat bij deze ook gedaan.
geen flauw idee, stond ook in me voorbeeldscriptje, dat stukkie hebk gewoon ffies gekopieerd. Is er iets niet goed aan?
?
Onbekende gebruiker
30-05-2004 16:58
Ik heb nog is een beetje in de code zitten kijken maar ik kom er echt niet achter waar het aan scheeld, (eerste script he :P) Zal waarschijnlijk een heel klein dingetje zijn, net als ik al vaker heb gehad!
De voorzet is al lang gegeven hoor, maar je kopt hem gewoon niet in. Zoek eens naar een PHP-tutorial waar met MySQL wordt gewerkt. Gebruik dan hun eerste scriptje en als die werkt let dan eens op wat er gebeurt (ná je query).
En geloof me, welke resultaten je waar projecteerd maakt niet uit, dus kom niet met de reactie dat het dan toch om een heel ander script gaat...