LOL,
Als we moppen gaan vertellen kan ik ook er ook wat van :P
2 boeren zitten op te scheppen over hun land.
De ene zegt Ik doe er wel een halfde dag over om aan de andere kant van mijn land te komen
De andere boer zegt: ik doe er wel een dag over!!
Zegt die andere weer: Ja... Zo'n auto heb ik ook gehad!
Vraagt een hoer: "Hee opa, zullen we het nog eens proberen?"
Zegt opa: "Nee meid, dat gaat niet meer."
Zegt die hoer: "Kom kom, we gaan het gewoon proberen."
Hij naar binnen, en gaat er op als een jonge vent, wel 5x achter elkaar.
"Pfff", zegt die hoer, "je zei nog wel dat het niet meer gaat.
Zegt opa: "Ja, dat kan ik nog wel, maar betalen gaat niet meer!
Er zit een blinde in de kroeg. Ineens roept hij: "Wie wil er een domme-blondjes-mop horen?"
Doodse stilte. De (blonde) barkeepster zegt: "Voordat je dat gaat doen, moet je wel even weten dat ik blond ben en al tien jaar aan gewichtheffen doe. De uitsmijtster is ook blond en die zit op kickboxen. De bazin daar in de hoek is ook blond en die heeft een zwarte band karate. En mijn vriendin hier is ook blond en die is Nederlands kampioene body-building. Dus weet je wel zeker dat je die mop wilt vertellen?"
Zegt die blinde: "Nee, laat maar wezen. Dan kan ik hem straks zeker nog vier keer gaan uitleggen ook!"
"Mam, is het waar wat ik net van een meisje op school heb gehoord?" vraagt een tiener meisje aan haar moeder.
"Komen baby's echt uit de plek waar de jongens hun ding er in stoppen?"
"Ja liever," antwoordt de moeder, opgelucht dat haar dochter zich zo op haar gemak voelt dat ze vragen over seksualiteit durft te stellen.
"Maar mam, als ik dan een baby krijg," vervolgt het meisje op ongeruste toon, "zit mijn beugel dan niet ontzettend in de weg???"
Pijnlijk
?
Onbekende gebruiker
18-11-2005 18:06
Waarom is een belgische verhuiswagen 50 meter lang? Dan kan de tuinslang ook mee...
Wat is hetzelfde bij een leraar en een termometer?
Je bibbert bij bijde als ze een 1 aan geven.
Auto industrie Parijs en omgeving vaart wel.
Top punt van SM: Een zweep aan de muur hangen en je vrouw er tegen aan gooien