Het is alleen de template nog maar, maar nu het probleem. In FF klopt alles wel, maar in IE zie je tussen Content (titel) en het Welcome blabla een leeg gat, maar het rare is, als je selecteerd, vanaf Welcome naar Content toe, dat het gat verdwijnt.
Hebben jullie dat ook? Of ligt het alleen aan mijn browser. Vind het namelijk zo raar dat het verdwijnt na simpel selecteren.
Kee, succes. Mocht het niet lukken, dan hoor ik het wel. Ik heb vorige week een boek gekocht, dat heet: CSS hacks & Filters. Ik heb nog geen tijd gehad om het te lezen, maar volgens mij staat daar ook wel iets in over de peekaboo bug.
Hmm, vreemd. Die bug heeft te maken met elementen binnen een div die gefloat worden. Jij hebt, als ik me goed herinner, een img in die div met align=right. Haal die align eens weg, om te testen?
?
Onbekende gebruiker
20-11-2005 23:58
Je kan ook natuurlijk een harde oplossing doen:
Iedereen die je site opkomt dwingen FireFox te nemen :p
Ik las ook dat het om de container gaat om de float heen, maar ik float helemaal niks. Ik heb mijn menu absolute... En mijn content relative met een linker margin
Browsers afdwingen? Doet me denken aan de tijd dat je nog wel eens zag: deze pagina is geoptimaliseerd voor Internet Explorer met een schermresolutie van 1024 x 768. Hoewel, het zou me niets verbazen als dat nog steeds voorkomt!