Ik heb nog even een vraag, ik moet mijn forum legen nadat het verzonden is, als ik het via onsubmit doe kom ik namelijk niet de afgeshermde paginas in waar ik het login form voor gebruik omdat de gegevens dan al gewist zijn en niet uit te lezen zijn voor de login pagina.

wie o wie helpt mij?
Bij het posten van het forum open je (toch?) een nieuwe pagina in hetzelfde venster/frame? Dan is de inhoud toch zowiezo al weg? (:
Hoi Sandertje,

gewoon geen values opgeven in de HTML
nee, de target van het form staat op "_blank" dus hij opent hem in een nieuw venster, dat venster heeft de inlog info nodig, en als ik dus onSubmit="document.frm.reset();" doe, dan zijn de gegevens al pleite voordat die index.php (popup) ze kan controleren
Probeer eens:
onSubmit="setTimeOut('document.frm.reset()', 500);"
Ik wilde het al over window.opener.document.blahblah gaan hebben.. maar Jelmers oplossing ius beter gezien window.opener in eenbeetje browser read-only is (:
Ok en wat moet er dan nu gebeuren, want nu blijft de login info gewoon staan...
Waarom wil je juist de verwerking in een nieuw venster laten plaatsvinden Sandertje?
Nou zoals je ziet op mijn site www.sbh-consultancy.nl is het inlog schermpje verwerkt in mijn design. Maar dit is veel te klein om de rest van he groupware office in te laten zien. Ik wil dus dat men via de frontpage kan inloggen en daarna in een popup verder kan werken.

Alleen staat het slordig als die gegevens blijven staan in dat form op de frontsite.
Hij is nu zo gemaakt met behulp van iemand dat alles verdwijnt wanneer je weer op die browser klikt:

<head>
<script language="javascript">

var formsubmitted = 0;

function setVar() {
formsubmitted = 1;
}

function checkVar() {
if (formsubmitted == 1) {
document.all.loginstring.value = "";
document.all.user_pw.value = "";
}
}
</script>

</head>
<body onblur="checkVar()">
<form action="index.php" method="post" name="frm" target="_blank" onblur="checkVar()" onsubmit="setVar()">
Maar het liefst zou ik het dus zo hebben dat het zonder klik gebeurd maar dat de popup nog wel de info ontvangt voordat hij hem leegt..

ben zelf ook ff kwijt hoe die popup die info tevoorschijn haalt maar gaat niet via url

Ik heb namelijk wat lopen pielen in dat pakket van phprojekt.com zij hadden dus niet de optie een losse login te maken...
Als het niet lukt moet het maar hoe ik het nu heb alleen staat dat net ff minder netjes.

Reageren